Hop til indhold

Eclipse


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

  • Svar 287
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Stinnemus
HAHAAAAA :lol: tænkte squ nok i havde oprettet en hel tråd når der ikke var noget om traileren i de andre tråde :lol:

 

Faktisk en ret så god trailer :hmm: har lige siddet og læst det meste af bogen så lidt sjovt at se det på film :lol:

 

Tænk - jeg sad faktisk og tænkte at den var ret så ehhh..... tam :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror den er lavet sådan, fordi den virker som en efterfølger til new moon... Med Volturi og Victoria. Jeg ville jo super gerne se nogle af de nyfødte... Og have set lidt mere ulv...

 

Men der kommer måske en trailer mere, med lidt ekstra...

 

Ja, jeg sad og tænkte "hvor er de nyfødte?" "Hvor er ulvene?" Men du har nok ret...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jeg tror den er lavet sådan, fordi den virker som en efterfølger til new moon... Med Volturi og Victoria. Jeg ville jo super gerne se nogle af de nyfødte... Og have set lidt mere ulv...

 

Men der kommer måske en trailer mere, med lidt ekstra...

Haha er glad for der er nogen der kunne forstå hvad jeg mente med "tam" (mig og min manglende evne til at formulere mig ordentligt:stupid:)

 

men ja - hvor pokker var de nyfødte? ikke et eneste stykke ulv ihhh

Link til indlæg
Del på andre sites

Den synes jeg så viser lidt for meget... hvis man ikke har læst bøgerne, skal man vel ikke have at vide på forhånd, at Jake er varulv. :hmm:

 

Hmm :hmm: Ja jeg ser dem jo med "jeg har læst bøgerne for mange gange"-brillerne på... Så lige præcis at han var en ulv var jeg jo vildt spændt på at se hvordan de havde lavet.

 

Og det antydes også i twilight :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm :hmm: Ja jeg ser dem jo med "jeg har læst bøgerne for mange gange"-brillerne på... Så lige præcis at han var en ulv var jeg jo vildt spændt på at se hvordan de havde lavet.

 

Og det antydes også i twilight :)

 

Joe, men ikke nok til, at man automatisk vil have gættet sig til det, hvis man kun ser filmene. :-) Jeg havde jo også selv læst bøgerne, så for mig betød det jo ikke noget, men hvis jeg ikke havde læst dem, ville jeg synes, at det var en dum spoiler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Joe, men ikke nok til, at man automatisk vil have gættet sig til det, hvis man kun ser filmene. :-) Jeg havde jo også selv læst bøgerne, så for mig betød det jo ikke noget, men hvis jeg ikke havde læst dem, ville jeg synes, at det var en dum spoiler.

 

Nej det er rigtigt...

 

Rent filmisk er det dog en rigtig fed scene at tage med i traileren :klap:

 

Generelt var der nogle ret fede sekvenser i new moon... Er så spændt på om eclipse også har noget af det med...

Link til indlæg
Del på andre sites

Finder man ud af hvorfor bella egentlig er så speciel?

 

De der italienere i filmen volture (noget) kunn eikke læse hende, og hende smerte vampyren kunne ikke give bella smerte, og de snakkede i bog 1 at jaser, alice og edwards gaver blev bedre efter de vr blevet vampyre.........

 

 

 

Jeg begynder at tro at jeg kan blive nødt til at læse bogen først :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Finder man ud af hvorfor bella egentlig er så speciel?

 

De der italienere i filmen volture (noget) kunn eikke læse hende, og hende smerte vampyren kunne ikke give bella smerte, og de snakkede i bog 1 at jaser, alice og edwards gaver blev bedre efter de vr blevet vampyre.........

 

 

 

Jeg begynder at tro at jeg kan blive nødt til at læse bogen først :megaked:

 

Ja, det bliver du nok nødt til. :slem: For ja, du får svar, men først i 4'eren. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps :mrgreen:

 

Når I nu skal i gang med 4'eren, så må I nok hellere forberede Jer på, at den er lidt... anderledes... end de forgående 3 bøger! God, men anderledes!

 

:shock: :hmm: og SÅ siger du ikke mere!!! :fornaermet: Der er allerede én herinde der har spoleret 4'eren ved at skrive *Nessie og spaden her var jo ved at gå til så google det :stupid:

 

*SPOILER ADVARSEL!

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: :hmm: og SÅ siger du ikke mere!!! :fornaermet: Der er allerede én herinde der har spoleret 4'eren ved at skrive *det forbudte navn* og spaden her var jo ved at gå til så google det :stupid:

 

*SPOILER ADVARSEL!

Min mund er lukket med 7 segl :mrsgreen:

 

Endte du med at google *det forbudte navn* og fandt du ud af det det meste eller hva!?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...