Hop til indhold

Eclipse


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

  • Svar 287
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Min mund er lukket med 7 segl :mrsgreen:

 

Endte du med at google *det forbudte navn* og fandt du ud af det det meste eller hva!?

 

njaaa....meget i hvertfald noget med *hendes menneskelige død og fødslen af Nessie :genert: hvilket har spoleret ret meget for mig, for ved jo hvordan den ender nu jo :fornaermet:

 

*SPOILER ADVARSEL!

Link til indlæg
Del på andre sites

njaaa....meget i hvertfald noget med *spoiler, spoiler, spoiler :genert: hvilket har spoleret ret meget for mig, for ved jo hvordan den ender nu jo :fornaermet:

 

*SPOILER ADVARSEL!

Nååårh, ej men der er MASSER du ikke ved - eller kan forudsige, så det er ikke så meget der er ødelagt :ae:

 

Men det er nu ikke det jeg mener med anderledes! Hele bogen, stil og udtryk, er anderledes end de tre forgående.

Den er god, men... I was not at all prepared for den "type" afslutning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej... du kender noget af handlingen, men du ved ikke, hvordan den ender. :slem:

 

Nååårh, ej men der er MASSER du ikke ved - eller kan forudsige, så det er ikke så meget der er ødelagt :ae:

 

Men det er nu ikke det jeg mener med anderledes! Hele bogen, stil og udtryk, er anderledes end de tre forgående.

Den er god, men... I was not at all prepared for den "type" afslutning.

 

:shock:e020.gif shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!

shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!

shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!

e020.gife020.gife020.gife020.gife020.gif

 

LALALALALALALALALALAL!!! o045.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock:e020.gif shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!

shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!

shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!shutup!

e020.gife020.gife020.gife020.gife020.gif

 

LALALALALALALALALALAL!!! o045.gif

:shock: Jeg har jo ikke sagt noget :shock:

 

Nå men, noget helt andet - synes du ødelægger oplevelsen for dig selv ved at læse bøgerne på dansk. Jeg lånte 1'eren på dansk af Stjernetossen, og fandt den ret håbløs de første mange mange sider, fordi den sprogligt på ingen måder flød som en velskrevet roman bør. Heldigvis fangede historien mig, og jeg kunne abstrahere :mrgreen: De resterende 3 har jeg slugt på engelsk, det fungerer bare SÅ meget bedre for mig!

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Jeg har jo ikke sagt noget :shock:

 

Nå men, noget helt andet - synes du ødelægger oplevelsen for dig selv ved at læse bøgerne på dansk. Jeg lånte 1'eren på dansk af Stjernetossen, og fandt den ret håbløs de første mange mange sider, fordi den sprogligt på ingen måder flød som en velskrevet roman bør. Heldigvis fangede historien mig, og jeg kunne abstrahere :mrgreen: De resterende 3 har jeg slugt på engelsk, det fungerer bare SÅ meget bedre for mig!

 

Nemlig!

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Jeg har jo ikke sagt noget :shock:

 

Nå men, noget helt andet - synes du ødelægger oplevelsen for dig selv ved at læse bøgerne på dansk. Jeg lånte 1'eren på dansk af Stjernetossen, og fandt den ret håbløs de første mange mange sider, fordi den sprogligt på ingen måder flød som en velskrevet roman bør. Heldigvis fangede historien mig, og jeg kunne abstrahere :mrgreen: De resterende 3 har jeg slugt på engelsk, det fungerer bare SÅ meget bedre for mig!

 

Jo nu har du gjort det ENDNU værre :shock: så nu ER jeg NØDT til låne penge af min mormor :pift:

 

Jojo...læser godt på engelsk, men har lettere ved at "falde ind i" historien når den er på dansk:vedikke:

 

fx. morning sun - var nødt til at slå nogle ord op som wryly og chargrin :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Finder man ud af hvorfor bella egentlig er så speciel?

 

De der italienere i filmen volture (noget) kunn eikke læse hende, og hende smerte vampyren kunne ikke give bella smerte, og de snakkede i bog 1 at jaser, alice og edwards gaver blev bedre efter de vr blevet vampyre.........

 

 

 

Jeg begynder at tro at jeg kan blive nødt til at læse bogen først :megaked:

 

Og så mener jeg oven i købet at det først er i sidste del af bogen, at du får svaret, eller er jeg helt gal på den? :hmm: Så der skal læses tjept nu.. :mrgreen:

 

---

 

Og ja, den danske version kommer slet ikke i nærheden af den engelske - læste en side på dansk og var glad for, at jeg havde læst dem på engelsk. Måske der var nogle ord jeg ikke præcis forstod, men når man er opslugt af handlingen, så læser man bare videre.. det mister man ikke så meget ved :5up:

 

---

 

Traileren til den nye film ser ok ud - så håber jeg bare de har fået mere "knald" på replikker og screenplay, så det ikke virker så kunstigt og opsat - det er jo i sig selv en monster stor opgave, at lave en så udpræget tankebog om til en film, uden at havne i "days of our lives"-stilen eller mærkelige replikker! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Asta-basta ligefrem :klap::lol:

 

Jaja...men han er da pænere end ham der spiller Jacob :???: han ligner en gris i ansigtet med den underlige næse :genert:

Næææ... vi er næsten enige!

 

Jeg ved ikke om jeg synes han ligner en gris :hmm: men jeg kan bestemt ikke se han er pæn. Han ser bare rigtigt UNG ud!

Han spiller udemærket dog...

Link til indlæg
Del på andre sites

Næææ... vi er næsten enige!

 

Jeg ved ikke om jeg synes han ligner en gris :hmm: men jeg kan bestemt ikke se han er pæn. Han ser bare rigtigt UNG ud!

Han spiller udemærket dog...

 

ja synes også han er for blød muskuløs i stedet for kantet muskuløs :vedikke: lidt for hvalpet hvis du spørger mig :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...