Hop til indhold

Eclipse


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

  • Svar 287
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg læste dem umiddelbart efter igen... Utroligt nok bliver de bare bedre :genert:

 

weeee! :klap:læser nok lige nogle andre inden, for tror ventelisten på biblioteket er enorm :genert:

 

mhhm - and she's a mean little ************

 

jaaa...men det er Dakota :mrgreen: hun er sååå cool og evigt barn :lol:

 

Og bedre og bedre...

Efterhånden læser man dem ikke med den der "hvad sker der så.. hva hva hva".. Så man får detaljerne med :mrgreen:

 

nåå ja...kan jeg godt huske med potter bøgerne, de blev også bedre og bedre :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
:shock: :hmm: og SÅ siger du ikke mere!!! :fornaermet: Der er allerede én herinde der har spoleret 4'eren ved at skrive *Nessie og spaden her var jo ved at gå til så google det :stupid:

 

*SPOILER ADVARSEL!

 

 

med STOOOOR FEEEEED advarsel ikke :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg måtte jo skrive til min kollega (hvis søn lånte mig nymåne) på FB igår, og spørge om hendes søn mon ville udlåne 3'eren for et påske æg :mrgreen:

 

det ville han gerne og hun ville tage den med på arbejde i dag,

 

 

Spørg om jeg blev ked da jeg mødte op i morges og hørte hun var syg, selvf også ked over at hun var bleve syg, kvinden er ALDRIG syg, men også fordi.... nympne sluttede jo igår :megaked:

 

 

Men da hun bor næsten lige ved siden af arbejdet, ringede jeg kl 10 og spurgte om hun var meget syg?

Nerj, det stod ud af begge ender men ellers havde hun det godt

 

hehe, så beklagede jeg at jeg var så uhøflig at forstyrre hende på en sygedag, og begruundede det med dårlig opdragelse og at den måtte hun tage om med min mor........... og om jeg godt måtte komme og hente 3'eren :mrgreen:

 

 

Hun grinte og sagde at det måtte jeg helt bestemt :banan::banan::banan: Og nu har jeg læst det færste kapitel, hvem der bare havde sin egen Edward :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oh Gud!

 

Er lige blevet færdig med den sidste bog....jeg har slet ingen ord der kan beskrive de følelser jeg er gået igennem det sidste døgn. Det må være den smukkeste historie jeg nogensinde har hørt!

 

Jeg blev færdig med Formørkelse igår ved 18 tiden og gik direkte igang med Daggry, læste til kl 2 ca og lagde mig så til at sove...men vågnede kl. 8 og kunne ikke falde i søvn igen, havde drømt om bogen hele natten. Så jeg stod op og har læst lige indtil for 10 min siden, hvor det gik op for mig at jeg slet ikke har spist hele dagen :lol: har bare været så fuldstændig opslugt af bogen.

 

Wow! Kan ikke rigtig sige andet end wow!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet

Den er SÅ dårlig! -JEG VIL HA' MEEEEER!:evil:...:mrgreen:

Ej den er faktisk skide god der mangler bare nogle nyfødte!:fornaermet:

Tonks- Bare vi alle kunne gøre det...men vi har jo et liv ved siden af:drille: .....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ej undskyld, det var ikke ondt ment :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er SÅ dårlig! -JEG VIL HA' MEEEEER!:evil:...:mrgreen:

Ej den er faktisk skide god der mangler bare nogle nyfødte!:fornaermet:

Tonks- Bare vi alle kunne gøre det...men vi har jo et liv ved siden af:drille: .....

 

 

ej undskyld, det var ikke ondt ment :blink:

 

 

:fornaermet:

 

Izzie var grov fornærmet og tog en bid af sofabordet :stupid:

 

Så idag har vi været ude og gå en laaaaang tur i skoven...så nu er hun træt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hellere sofa bord end ingen ting :mrgreen:

 

:lol: haha! tror bare hun var pææænt jaloux på de dejlige bøger :engel: hun forsøgte også konstant at mase sig op på min skød hele tiden...men der lå bogen jo :vedikke::lol:

 

Stakkels bisse :oops: da jeg var færdig og gik ind i stuen for at se lidt tv, lagde hun sig på mit skød og nægtede at rejse sig! :fornaermet::lol:

 

Har besluttet mig for at læse dem igen på vej til Paris og hjem igen, for det kommer til at tage maaaange timer pga. mellemlandinger :stupid: og når jeg har læst bøgerne igen SÅ vil jeg se filmene :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...