Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Gæst PPP-Pero
Det er pænt svært at modstå fristelserne fra Elfs nyhedsmails!

Jeg har dog holdt mig i skindet, for jeg skal til århus i morgen og shoooooooppe :banan::banan::banan::klap::klap::klap:

 

Forresten, jer fra Århus, er der nogle butikker der er et must? Gerne genbrugs og små hyggelige butikker. Kender godt Århus og har været der en del gange, men det er altid rart med nogle fif fra "de indfødte" :mrgreen:

 

"Fund" (ligger ved Rutebilstationen) og "So ein ding" i Nørre Allé er gode genbrugsbutikker :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lige præcis... Har også været ved at tjekke mine produkter for diverse dumme stoffer, og de fleste går vist fri... Men derfor kan man jo godt have en backup...

 

Hvis man skulle lave baby? *wink wink hint hint*

Ej, jeg er selv så ganske parfumefri - men det der psoreasis er heller ikke at spøge med. Desuden får jeg katastrofal hovedpine af det..

 

Og så nyder jeg at shampooen og makeuppen er fri for grimme ting, er ikke fanatisk.. Men når fx Nilens Jord er så billig, så ville det da være dumt andet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man skulle lave baby? *wink wink hint hint*

Ej, jeg er selv så ganske parfumefri - men det der psoreasis er heller ikke at spøge med. Desuden får jeg katastrofal hovedpine af det..

 

Og så nyder jeg at shampooen og makeuppen er fri for grimme ting, er ikke fanatisk.. Men når fx Nilens Jord er så billig, så ville det da være dumt andet :blink:

 

Hvilken shampoo bruger du? Mangler en god en nemlig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Nå men her vil folk nok sætte pris på det ^^

Har idag modtaget min pakke fra elf.. tusind lakker, ca.. Lipgloss og en facemistdimmer..

 

åååårh hvad. Hvad har det kostet?

 

(godt alle mine negle knækkede i sidste uge, fordi jeg ikke kunne finde min fil. Dog fundet igen, da sidste negl opgav :roll:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Hahah - det er sådan mere.. under 100kr.. faktisk ligeomkringsådancirka 95kr.

De havde tilbud med gratis fragt, deres lakker koster normalt 13kr - men nogle var på bud til 8kr..

Lipgloss = 13 kr

 

 

Uuuui altså. Jeg har sådan lyst til at gå amok i det. Men der var lige det der med pengene pt. Måske jeg skal lave en aftale med mig selv om, at når neglene er vokset helt ud igen, så må jeg kigge på, om der ikke skulle være råd til lidt "pynt" til mig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Første forsøg med leopard plettede negle!

 

Klar basecoat - Blush - sort .. alt fra elf.

 

Har lige givet det den matte lak, ved ikke hvad jeg synes ser bedst ud dog..

 

 

Iiih hvordan gør man det? (lidt mere forklaret en blush-sort :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...