Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst stenshoej
nice! har du lavet dem selv? :-D

 

så filmen .. :engel:

 

det ser da slet ikke så svært ud.. min pensel på den sorte neglelak er bare meget tyk..

 

men har en masse andre mindre malepensler.. det kan vel også bruges :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Jeg bruger en warhammer-pensel til at lave mønster på neglene ... så ja - det vil jeg tro man kan ..

 

så har jeg også fået leopard negle :cool:

 

det ser dog noget klattet ud, på nogle af neglene .. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Eeeeeeeej HVORFOR har Monki ikke en webshop? :megaked::megaked::megaked:

 

Har forelsket mig i den perfekte jakke, men jeg bor i lorte vestjylland, så kommer ikke forbi Monki sådan, nogensinde :fornaermet:

 

Giv mig, giv mig, giv mig:

thumb_4567__detail.jpeg

 

Og så kun til 350kr :megaked::megaked::megaked:

 

Jeg fiser da gerne ind og køber den til dig, hvis du vil betale for at få den sendt til lorte vestjylland ?? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Første forsøg med leopard plettede negle!

 

Klar basecoat - Blush - sort .. alt fra elf.

 

Har lige givet det den matte lak, ved ikke hvad jeg synes ser bedst ud dog..

 

Kan du godt lakere oven på den sorte, uden den bliver opløst igen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fiser da gerne ind og køber den til dig, hvis du vil betale for at få den sendt til lorte vestjylland ?? :engel:

Åååååååååååååååh du er en skat! Jeg vil jeg helt sikkert gerne betale for at den kan blive min!

Har lige hørt at størrelserne hedder s, m, l osv, så du må meget gerne kigge efter en i x-small :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Åååååååååååååååh du er en skat! Jeg vil jeg helt sikkert gerne betale for at den kan blive min!

Har lige hørt at størrelserne hedder s, m, l osv, så du må meget gerne kigge efter en i small :mrgreen:

 

Har du noget andet tøj fra Monki? Jeg synes altså ofte det er rigeligt stort i det, og du er vist ikke den største, vel.. Måske XS er bedre :vedikke:

 

Hvis du skal bruge noget at sammenligne med, så kan jeg fortælle dig om de to jakker jeg har fra Monki :mrgreen: Den ene er en Small og den anden er XS (for den er nemlig i forvejen lidt en oversize-model). Og tror også den du har kig på er fint stor i det i XS, for den sidder jo kun til øverst.

 

Nå, men jeg er 158cm og vejer 58kg, hvis det hjælper noget som helst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du noget andet tøj fra Monki? Jeg synes altså ofte det er rigeligt stort i det, og du er vist ikke den største, vel.. Måske XS er bedre :vedikke:

 

Hvis du skal bruge noget at sammenligne med, så kan jeg fortælle dig om de to jakker jeg har fra Monki :mrgreen: Den ene er en Small og den anden er XS (for den er nemlig i forvejen lidt en oversize-model). Og tror også den du har kig på er fint stor i det i XS, for den sidder jo kun til øverst.

 

Nå, men jeg er 158cm og vejer 58kg, hvis det hjælper noget som helst.

Åh.. Nej jeg kommer ikke så tit i Monki, så kender slet ikke størrelserne :hmm: Men det lyder da vidst til, at jeg hellere må tage en xs, så jeg ikke forsvinder i jakken :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååååååååååååååh du er en skat! Jeg vil jeg helt sikkert gerne betale for at den kan blive min!

Har lige hørt at størrelserne hedder s, m, l osv, så du må meget gerne kigge efter en i x-small :mrgreen:

 

X-small it is (se bort fra at jeg har skrevet small i PB'en jeg lige har sendt dig :genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...