Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Købte disse famøse solbriller fra Marc by Marc Jacobs. Damen i butikken sagde at det var "det helt nye" med lidt spidse 'hjørner' på brillerne i år. Holdt jo ellers på at skulle have store runde glas, men næ nej. Tror jeg bliver glad for dem...:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Kahlia

Nelly.com er lige så godt som asos. :fornaermet:

Okay, jeg har aldrig shoppet på asos, men, alligevel... prøv lige at se nogle nelly kjoler!

555087-0029?$productPress$#fullScreenZoom

(ARH! Hvordan gør man billederne mindre?!)

402048-0001?$productPress$

402051-0646?$productPress$

139213-0912?$productPress$

:lun::hjerte::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit eneste, og mest dyrebare, elskede, ægte uundværlige (solskins) accessorie er mine Dior solbriller :lun: Er der bare det mindste solskin så har jeg dem på, sommer eller vinter :cool: Men jeg er nu faktisk også ret lysfølsom :cool: Jeg købte dem for en 3-4 år siden, til 6000 kroner (det er seks-nul-nul-nul-tusind kroner!) Men det var bare kærlighed ved første blik :lun: vi har nu lidt ridser, stellet er lidt løst og Dior-opbevaringskassetten er noget fladmast, men altså :lun: uh ja, så har jeg også stadig Dior pudseklud, Dior ægthedsbevis og Dior opbevaringspose (?)

Jeg er ikke engang dulle nok til at jeg ved hvad modellen hedder, så jeg kan google den til jer :genert:

Desuden så fik jeg lov til at købe dem hos Profiloptik for 600kr om måneden i ti måneder, jeg levede af havregrød, men altså :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og forresten!

Sko! Jeg skal have en eller anden form for høje stiletter/wedges til min gallakjole! Jeg er lost, men tænker noget nude/sand/beige agtigt? I en størrelse 36 også - hej små fødder :mrgreen:

 

HIIIIIIIIIIIILFE!

 

42714d1304430893-om-alt-og-intet-maj-2011-imag0046.jpg

 

uuuh den er sød :lun: H&M?? har set noget lignende i en kortere model, i shoppen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og forresten!

Sko! Jeg skal have en eller anden form for høje stiletter/wedges til min gallakjole! Jeg er lost, men tænker noget nude/sand/beige agtigt? I en størrelse 36 også - hej små fødder :mrgreen:

 

HIIIIIIIIIIIILFE!

 

42714d1304430893-om-alt-og-intet-maj-2011-imag0046.jpg

 

 

prøv Kenza sko og se om ikke der er sko til de små fødder :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Studenterkjoler.. Jeg synes gerne de må være hvide, så de passer til hatten. Jeg havde nederdel og trøje rød/hvid (almindelig student - rød bånd på huen)

 

image1xl.jpg

ASOS | ASOS Ponti Pencil Dress with Zip Detail at ASOS

Fx ^^

 

image1xl.jpg

 

ASOS | ASOS Maxi Halter Dress in Cheesecloth at ASOS

 

60'er stil

 

image1xl.jpg

 

ASOS | ASOS 60s Abstract Shift Dress at ASOS

Link til indlæg
Del på andre sites

Studenterkjoler.. Jeg synes gerne de må være hvide, så de passer til hatten. Jeg havde nederdel og trøje rød/hvid (almindelig student - rød bånd på huen)

 

image1xl.jpg

ASOS | ASOS Ponti Pencil Dress with Zip Detail at ASOS

Fx ^^

Den er fiiin!

 

Jeg har overvejet denne:

image1l.jpg

 

Please note: Jeg er 164 lav, så den når sandsynligvis lidt længere ned på mig :mrgreen:

 

Hvornår har man egentlig den hvide kjole på? Når man kører hestevogn? Til dimissionshalløj på skolen hvor man får eksamensbeviset? I'm lost :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er fiiin!

 

Jeg har overvejet denne:

image1l.jpg

 

Please note: Jeg er 164 lav, så den når sandsynligvis lidt længere ned på mig :mrgreen:

 

Hvornår har man egentlig den hvide kjole på? Når man kører hestevogn? Til dimissionshalløj på skolen hvor man får eksamensbeviset? I'm lost :genert:

 

Jeg havde vidst.. pænt tøj på af flere omgange. Da folk kom til fest dagen jeg fik hue på og så igen til dimmisionen.

I Esbjerg varer studenter runden en hel fucking uge. Så ingen hestevogn her. Bare.. alt for meget druk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde vidst.. pænt tøj på af flere omgange. Da folk kom til fest dagen jeg fik hue på og så igen til dimmisionen.

I Esbjerg varer studenter runden en hel fucking uge. Så ingen hestevogn her. Bare.. alt for meget druk.

Vi skal både i hestevogn i byen og i veteranlastbil ud til os der bor udenfor Holstebro :mrgreen: Og druk i en uge :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

De damer, jeg har brug for ærgelige objektive svar!

 

Jeg har den her kjole. Diane Von Furstenberg, 100% ægte silke, lækker lækker lækker at have på, har kostet det halve af en jetjager - sådan cirka.

Jeg har ikke brugt den i et par år, men har gravet den frem fra bunden af skabet. Og nu kan jeg ikke finde ud af om jeg stadig synes den er fin :hmm: Der er noget ved den der tiltaler mig, men jeg kan ikke helt finde ud af om det er kjolen, eller DVF, silken og jetjageren der gør udslaget.

 

Hilfe, hvad siger I kære duller? Hot or not? :genert: (Se bort fra cowboybukserne)

Link til indlæg
Del på andre sites

De damer, jeg har brug for ærgelige objektive svar!

 

Jeg har den her kjole. Diane Von Furstenberg, 100% ægte silke, lækker lækker lækker at have på, har kostet det halve af en jetjager - sådan cirka.

Jeg har ikke brugt den i et par år, men har gravet den frem fra bunden af skabet. Og nu kan jeg ikke finde ud af om jeg stadig synes den er fin :hmm: Der er noget ved den der tiltaler mig, men jeg kan ikke helt finde ud af om det er kjolen, eller DVF, silken og jetjageren der gør udslaget.

 

Hilfe, hvad siger I kære duller? Hot or not? :genert: (Se bort fra cowboybukserne)

 

Jeg elsker stoffet, jeg eeeelsker farverne og udskæringen! Jeg er no-no på de der fjollede bindebånd som fylder for meget på lille petite dig, dog...

 

Hm. Skal nok ses uden bukserne, i hæle og uden ifon over det hele xD

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Jeg elsker stoffet, jeg eeeelsker farverne og udskæringen! Jeg er no-no på de der fjollede bindebånd som fylder for meget på lille petite dig, dog...

 

Hm. Skal nok ses uden bukserne, i hæle og uden ifon over det hele xD

 

^ what she said :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...