Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Forstår ikke det med øreringe? Måske fordi jeg har en mand der er så dygtig til at købe store diamanter, at jeg ikke kan nænne at putte andet i ørerne:mrgreen:

Jeg bruger stort set aldrig andet end mine 7krs ørestikker fra eBay, jeg er virkelig dårlig til smykker :rolleyes::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak alle sammen:-D

 

Jeg kan rigtig godt lide begge bluser, men var i tvivl om det var FOR meget. Tænker at jeg ville tage nr 2 på til den grå nederdel og så strømpebukser. Og jo, jeg føler mig godt tilpas i begge bluser:-D

 

Jeg må have flere nederdele hehe. Jeg har lyst til at have nederdel på hver dag:genert:

 

Nr. 2 er rigtig fin - nr. 1 er til en julefrokost eller sommerfest, men også rigtig pæn :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er disse to for nedringede til at have på, på job? Det er to, jeg har fået af en veninde/tidligere kollega for flere år siden.

 

den til højre er ikke nedringet, men jeg ville lige smække en cardigan over den sorte - det er også fordi jeg ikke forbinder den slags tøj med at gå på arbejde (her hvor jeg arbejder)

 

jeg bliver faktisk meget forvirret af at kigge på sådan en kløft hos en kvindelig kollega, når vi snakker, men det siger måske mere om mig????? :genert:

 

men den sorte klæder dig p.....godt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeanette, synes ingen af dem er for nedringede, men forvent en kommentar eller to af kollegaerne, de er jo ikke vant til at se dig i sådan noget :5up:

 

Og så ser du skideflot ud i dem! Jeg synes, måske modsat nogle andre herinde, at det gør dig sofistikeret og total lækker at se på, uden overhovedet at være for meget! Og så er du jo heller ikke typen der står med patterne nede i hovedet på de mandlige kollegaer - du bærer nedringet med stil :5up: Afsti afsted med dig og de flotte bluser! Og så sammensat med en nederdel vil jeg næsten også mene at du lige kan score lækker fyr nr. 1, 2 og 3 på vej til og fra arbejde :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Er disse to for nedringede til at have på, på job? Det er to, jeg har fået af en veninde/tidligere kollega for flere år siden.

Nummer et er for nedringet synes jeg ( men det er mest fordi jeg ikke selv ville kunne lide at vise lidt frem på jobbet) Hvis jeg spurgte manden ville han sige "den er ikke spor nedringet skat" ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeanette, synes ingen af dem er for nedringede, men forvent en kommentar eller to af kollegaerne, de er jo ikke vant til at se dig i sådan noget :5up:

 

Og så ser du skideflot ud i dem! Jeg synes, måske modsat nogle andre herinde, at det gør dig sofistikeret og total lækker at se på, uden overhovedet at være for meget! Og så er du jo heller ikke typen der står med patterne nede i hovedet på de mandlige kollegaer - du bærer nedringet med stil :5up: Afsti afsted med dig og de flotte bluser! Og så sammensat med en nederdel vil jeg næsten også mene at du lige kan score lækker fyr nr. 1, 2 og 3 på vej til og fra arbejde :slem:

Tak:-D

 

Har ar spurgt en af tøserne på job, og hun synes også begge to er fine:-D

 

Tænker at tage den ene på i morgen til grå nederdel, men nu må vi se. Måske næste uge, hvor togene kører normalt igen, og der er chance for at der er nogen med toget ;-):cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for inputs :5up:

 

Jeg vil dog ikke ud og investere i en anden bh - så bliver kjolen for dyr ;-) Men jeg tror også den er droppet igen, for det var til julefrokost, og jeg havde lige glemt, at jeg vil have en, jeg kan bruge støvler til, så denne kjole er vist lidt for fin.

Men åååh altså, jeg har bare ledt og ledt efter kjoler, og kan bare ikke finde kjolen :roll: Er nok lidt kræsen, og det er totalt dumt, bare for en julefrokosts skyld, og jeg skal jo ikke engang ud og score :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

http://nielgaard.dk/id/20108/10022.html?store= er man meget dullet når man bare MÅ eje sådan en her? Pt er der kaos på mit natbord med 2 smykkeskrin og to mindre stativer og en skuffe fyldt.

Jeg ELSKER øreringe og så er den her perfekt :)

 

Synes altså de er lidt smarte....

Opbevare dog altid mine smykker i smykkeskrin. Har een ide om at en tyv så ikke så let ville kunne se dem. :roll: (har nemlig også lidt der er i den dyre ende :P)

 

 

Jeanette: Hvor er du blevet smart i tøjet! Det klæder dig.

Personligt ville jeg også synes den sorte var lige nedringet nok til arbejde, men der er man jo nok lidt forskellig. Både med hensyn til kropsform, og hvad man laver.

Hvad tænker du selv i forhold til briller? Jeg er jo ret vilde med sådan nogle lidt firkantede markante nogen, Og dem kan man få i flere slags moddeller sådan at de også kan passe een med lidt smallere hoved end f.eks. mig :P

Men du må nok ned og prøve lidt forskelligt, og gerne få hjælp af en lidt smart dame ekspedient, så de kan hjælpe lidt med stilen ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes altså de er lidt smarte....

Opbevare dog altid mine smykker i smykkeskrin. Har een ide om at en tyv så ikke så let ville kunne se dem. :roll: (har nemlig også lidt der er i den dyre ende :P)

 

 

Jeanette: Hvor er du blevet smart i tøjet! Det klæder dig.

Personligt ville jeg også synes den sorte var lige nedringet nok til arbejde, men der er man jo nok lidt forskellig. Både med hensyn til kropsform, og hvad man laver.

Hvad tænker du selv i forhold til briller? Jeg er jo ret vilde med sådan nogle lidt firkantede markante nogen, Og dem kan man få i flere slags moddeller sådan at de også kan passe een med lidt smallere hoved end f.eks. mig :P

Men du må nok ned og prøve lidt forskelligt, og gerne få hjælp af en lidt smart dame ekspedient, så de kan hjælpe lidt med stilen ;)

 

Tusind tak:-D

 

Jeg er faktisk også selv sådan lidt lala med den sorte bluse og arbejde.. Jeg synes den er flot og kan rigtig godt lide den, men ja, den er nok mere til en fredagsbar eller fest..

 

Jeg aner ikke rigtig, hvilken slags briller:genert: Jeg har bare altid set dem som et nødvendigt onde. Og har endnu til gode at møde en smart dame ekspedient:lol: Men jeg må på jagt i de adskillige brillebutikker vi har i Køge:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg er kommet til at shoppe igen :genert:

Denne gang ved Dorothy Perkins. Skoene skulle gerne være "blodrøde" i virkeligheden og jeg håber jeg kan bruge dem, trods problemfødder :roll:

 

Der er btw udsalg hos dem. Op til 30% rabat og yderligere 10% ved at bruge koden "Extra10" :slem:

 

3a8c4dc58182af50442e45018cc1d15a.jpg

 

b25940ed7fa7511f1b72e750ff37a3f9.jpg

Smuuuukt! Er tosset med kjolen. hold op den er fin.
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej!

 

Ej hvor er den kjole fin, Blueberry.

 

 

Ved nogen hvad en bestemt slags trusser hedder? :oops: De er ala disse i linket, men ikke g-string bagpå, men stadig er der ikke stof på siden... giver det overhovedet mening??

 

http://newz.dk/nu-kan-trusser-sikres-mod-lurere#new

 

(Btw, ret sjov artikel :lol:)

 

Det er da bare en almindelig tangatrusse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...