Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Tak! Både til Tonki og Agnes :lun:

 

 

Tonki, det er nemt. Og jeg duller jo ikke ;-)

 

Bare et hårbånd oven på hovedet og så skubbe håret under. Har lige stukket tre hårnåle i som støtte :-)

 

Wauw, hvor er det flot, Anja :5up:

 

Har du meget tykt hår, for 3 hårnåle lyder vildt i mine ører. Hvis det var mit fine og glatte hår (og det på mirakuløst vis ville lykkedes mig at sætte det på samme på som dig :mrsgreen:) skulle jeg nok have en 20-30 stykker i, og så ville det alligevel ødelægge frisuren med så mange hårnåle :lol: :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak! Både til Tonki og Agnes :lun:

 

 

Tonki, det er nemt. Og jeg duller jo ikke ;-)

 

Bare et hårbånd oven på hovedet og så skubbe håret under. Har lige stukket tre hårnåle i som støtte :-)

 

Wauw, hvor er det flot, Anja :5up:

 

Har du meget tykt hår, for 3 hårnåle lyder vildt i mine ører. Hvis det var mit fine og glatte hår (og det på mirakuløst vis ville lykkedes mig at sætte det på samme på som dig :mrsgreen:) skulle jeg nok have en 20-30 stykker i, og så ville det alligevel ødelægge frisuren med så mange hårnåle :lol: :stupid:

 

Altså, jeg har ok tyndt hår men en del af det. Det er jo ret langt så det sidder i kraft af at der er meget. De tre nåle er bare lige for lidt ekstra støtte.

 

Jeg kan ikke løbe en tur men det sidder da nogenlunde stadig..

Link til indlæg
Del på andre sites

min mand er inviteret til cocktail-/ gardenparty hos den amerikanske ambassadør i næste uge og han måtte gerne tage mig med ;-)

 

det varer kun 2 timer og er jo i kbh så overvejer stadig - har også lidt svært ved at finde pasning til kræet enten her i Svendborg eller i Kbh....

 

HVIS jeg nu tager afsted - hvad pokker skal jeg så tage på?????

 

formoder det betyder "tøj som du ville tage på når du skal spise på pæn og dyr restaurant"?

Link til indlæg
Del på andre sites

min mand er inviteret til cocktail-/ gardenparty hos den amerikanske ambassadør i næste uge og han måtte gerne tage mig med ;-)

 

det varer kun 2 timer og er jo i kbh så overvejer stadig - har også lidt svært ved at finde pasning til kræet enten her i Svendborg eller i Kbh....

 

HVIS jeg nu tager afsted - hvad pokker skal jeg så tage på?????

 

formoder det betyder "tøj som du ville tage på når du skal spise på pæn og dyr restaurant"?

 

er det gennem den amerikanske klub? Den er mine forældre medlem af og du SKAL bare tage med, det er fancy men hyggeligt. Er desværre på arbejde, så tør ikke overlade kræet til pasning af nordmanden (har nogle små bjæfmonstre, der ikke altid er så gæstfri). Men afsted med dig! Og tøjet er casual �

Link til indlæg
Del på andre sites

er det gennem den amerikanske klub? Den er mine forældre medlem af og du SKAL bare tage med, det er fancy men hyggeligt. Er desværre på arbejde, så tør ikke overlade kræet til pasning af nordmanden (har nogle små bjæfmonstre, der ikke altid er så gæstfri). Men afsted med dig! Og tøjet er casual �

 

ved det ikke rigtigt - manden har haft nogle møder m ambassadøren ang dansk musik (som han arbejder med), men det er næste torsdag så måske er det et "nu inviterer vi nogle mennesker"-party...

Link til indlæg
Del på andre sites

min mand er inviteret til cocktail-/ gardenparty hos den amerikanske ambassadør i næste uge og han måtte gerne tage mig med ;-)

 

det varer kun 2 timer og er jo i kbh så overvejer stadig - har også lidt svært ved at finde pasning til kræet enten her i Svendborg eller i Kbh....

 

HVIS jeg nu tager afsted - hvad pokker skal jeg så tage på?????

 

formoder det betyder "tøj som du ville tage på når du skal spise på pæn og dyr restaurant"?

 

Hvad tid er det og er det kun ét kræ, som skal passes?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, jeg kan ikke passe, men kan godt høre min far ad - som bor i Brøndby - hvis ikke andre herindefra træder til? Han har en kastreret lab på 6 år, som med garanti ville elske at få besøg :mrgreen:

 

det er rigtigt sødt tænkt af dig og det må du gerne - normalt går det fint med hende og voksne hanner ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

ja vi skal squ da :banan: ...okay jeg finder dig så

Yay :banan:

 

Jeg ér allerede startet med kort gåtur med kræene og en omgang yoga, som dog ikke tæller i step duel kan jeg se. Oh well, gør godt på feel-good kontoen uanset og tiltrængt ovenpå en temmeligt doven dag, hvor jeg har siddet noget mere stille end jeg har bevæget mig. Lang biltur og familie-tamtam :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey Tonks du ser sku da hot ud i Guns & Roses trøje :slem:

 

:lol: tak!

 

Yay :banan:

 

Jeg ér allerede startet med kort gåtur med kræene og en omgang yoga, som dog ikke tæller i step duel kan jeg se. Oh well, gør godt på feel-good kontoen uanset og tiltrængt ovenpå en temmeligt doven dag, hvor jeg har siddet noget mere stille end jeg har bevæget mig. Lang biltur og familie-tamtam :rolleyes:

 

haha du er allerede foran mig :lol: baaare rolig gonna get ya imorgen :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...