Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Er der nogen af jer der bruger det der Luminesce? Min veninde og min nabo bruger det, og jeg må nok erkende at man virkelig kan se forskel:hmm: Overvejer at investere i serum og se om jeg kan komme til at se ung ud igen:-)

 

Hvad er det?

 

(og nej - det gør jeg så nok ikke :))

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvad er det?

 

(og nej - det gør jeg så nok ikke :))

 

Det er nogle cremer der faktisk kan fjerne rynker, pigmentpletter osv. Det er ret dyrt, og forhandles på lidt tvivlsom vis a la pyramide. Kan ikke helt gennemskue om de er igang med at hype det helt vildt, for så at skrue priserne i vejret:hmm: Er på 4. dag med serum under øjnene, og hvis det virker efter 2 uger, så sidder jeg nok i saksen:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nogle cremer der faktisk kan fjerne rynker, pigmentpletter osv. Det er ret dyrt, og forhandles på lidt tvivlsom vis a la pyramide. Kan ikke helt gennemskue om de er igang med at hype det helt vildt, for så at skrue priserne i vejret:hmm: Er på 4. dag med serum under øjnene, og hvis det virker efter 2 uger, så sidder jeg nok i saksen:lol:

Æhmm men er det sundt, eller ender man med at få kræft i hele skallen??...

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg er en sucker for farvede brudesko :lun:

Det er jeg jo også :lun: Er bare i tvivl om turkis er for.. ja.. turkis..

 

Jeg siger nay.

Fordi de er turkis eller fordi de ikke er hvide? For hvide bliver de ikke uanset.

 

Kan slet ikke med hvid-i-hvid looket mange kører til bryllup, så er på noget turkis, kongeblå, grå, sort, pink agtigt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også på nay på de turkise sko. Ikke så meget pga. farven men fordi de ikke har wow faktor.

 

Jeg synes at hvis man skal gå ud i noget anderledes end "traditionelle sko", skal det være.. totalt wow.

 

Måske noget glimmer, eller et andet snit? Det ligner lidt bare et par normale sandaler ellers synes jeg.

 

Hvorfor kan jeg ikke lave smilies!

Link til indlæg
Del på andre sites

Klart af med bæltet. Du er så smal om livet, at du ikke behøver et bælte for at.. lade som om. Som... mig *ahem*

 

I udgangspunktet er jeg vild med blålige toner, men de sko ender sådan lidt midt imellem synes jeg. Ikke rigtig petroleumsblå (eller midnatsblå :hjerte:) men sådan måske en lidt for ... fersk turkis. Har svært ved at beskrive det.

 

Jeg ville nok have gået med en lys/støvet mint farvet sko.. eller gul. Men jeg har også et alvorligt kærlighedsforhold til gul.

 

Sindssygt pæn kjole. BTW

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er totalt for bæltet, det var og er vidst stadig rigtig populært, og totalt in :lun: Synes det er super smukt jeg havde kig på en kjole med lidt det samme, og det er bare SÅ smukt!

 

Bæltetrenden er heldigvis på vej retur - synes virkelig det er nollert til folk der ikke har behov for at skabe illusion om mere talje..

Jeg var også VANVITTIG træt af da folk en overgang skulle have helt sorte silkebånd i taljen.. på brudekjoler altså..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...