Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Bæltetrenden er heldigvis på vej retur - synes virkelig det er nollert til folk der ikke har behov for at skabe illusion om mere talje..

Jeg var også VANVITTIG træt af da folk en overgang skulle have helt sorte silkebånd i taljen.. på brudekjoler altså..

 

Det sorte silkebånd synes jeg også var mærkeligt... Men de der perle agtige bølter er gude smukke, for lige at fremhæve taljen... Men jeg havde heller ikke kroppen til at skulle fremhæve taljen, det tror jeg ikke mange tykke har i en brudekjole :lol: Jeg fik masser af talje med det snit og et fedt korset :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klart af med bæltet. Du er så smal om livet, at du ikke behøver et bælte for at.. lade som om. Som... mig *ahem*

 

I udgangspunktet er jeg vild med blålige toner, men de sko ender sådan lidt midt imellem synes jeg. Ikke rigtig petroleumsblå (eller midnatsblå :hjerte:) men sådan måske en lidt for ... fersk turkis. Har svært ved at beskrive det.

 

Jeg ville nok have gået med en lys/støvet mint farvet sko.. eller gul. Men jeg har også et alvorligt kærlighedsforhold til gul.

 

Sindssygt pæn kjole. BTW

Jeg må altså lige tage et billede af skoene. Det er verdens fineste turkis flats i sådan en lidt dyb turkis kalvelæder.

 

Lige pt. er jeg på yay-siden kan jeg mærke, men det kører lidt op og ned :lol:

Mint ville være sååå fint, men de der pastel farver får bare folk med min hudfarve til se mere døde end levende ud og selv på mine fødder får de min hud til at virke sådan.. gennemsigtig.

 

Og tak. Jeg knus-elsker bare den kjole. Det er en brudekjole, uden at gå tyl-amok. Lige mig og passende til resten af konceptet til festen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja! Tag billeder af skoene. For de ser sådan lidt spøjse ud i farven på det andet billede..

 

Men jeg tror måske at havde det været min kjole, var jeg gået med en af de mange fantastiske flade sandaler i læder look fra Stella Mccartney. Og bare i læder farve.. I mine drømme har jeg nemlig alle penge i hele verden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender I en god volume shampoo til fint hår?

 

Kom lige i tanke om dit indlæg: er begyndt at bruge denne spray til volumen - den er fantastisk! Den lugter ret meget af frisør-produkter, men næsen vænner sig til det efter en uges til:-)

 

https://myhair.dk/trevor-sorbie/3602-trevor-sorbie-salon-x-clusive-volume-booster-200ml.html?gclid=Cj0KEQjwmNuuBRDTu5rDjr2kxJsBEiQAWlm6UjiksvUn1-AWUU5TaDzWkzIwf-0hAiB3849pmU00FYoaArXk8P8HAQ

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg overvejer at købe et jawbone armbånd, men vil gerne høre nogle erfaringer først?

 

jeg har haft mit siden midten af maj og det er helt fantastisk :hjerte: den er en daglig reminder om at være mit bedste jeg :mrsgreen: husker mig på at komme i seng i ordentlig tid, på at bevæge mig mere, på at spise sundere og roser mig når jeg gør det godt :5up:

 

Har dog måtte bytte den første jeg købte, men det kostede mig ikke noget. Knappen faldt af, men det er vist meget almindeligt så jeg var forberedt fordi jeg havde læst om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har haft mit siden midten af maj og det er helt fantastisk :hjerte: den er en daglig reminder om at være mit bedste jeg :mrsgreen: husker mig på at komme i seng i ordentlig tid, på at bevæge mig mere, på at spise sundere og roser mig når jeg gør det godt :5up:

 

Har dog måtte bytte den første jeg købte, men det kostede mig ikke noget. Knappen faldt af, men det er vist meget almindeligt så jeg var forberedt fordi jeg havde læst om det.

 

Hvilken en af dem har du?

Kan se, at der er en, der hedder UP3 og en der hedder UP24

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken en af dem har du?

Kan se, at der er en, der hedder UP3 og en der hedder UP24

Jeg er også glad for mit up24. Jeg bruger det ikke sådan super fanatisk og glemmer af og til at tage det på efter bad osv. Men jeg synes det er fedt at følge med i mit aktivitetsniveau og battle mod Malene i antal skridt :lol:

Generelt synes jeg det virker motiverende for at få givet den ekstra gas når jeg har overskuddet til det, men det er også nemt for mig bare at glemme det i skuffen hvis jeg alligevel ikke lige føler jeg har motivation/tid/overskud til at følge med og forholde mig til min inaktivitet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken en af dem har du?

Kan se, at der er en, der hedder UP3 og en der hedder UP24

 

Up24 :5up:

 

Det virker bedst synes jeg hvis man er engageret, du kan fortælle den om du vil tabe dig, tage på eller vedligeholde din vægt og så hjælper den dig med hvor mange kalorier du skal spise /må spise /kan spise i forhold til hvad du har forbrændt den dag :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men sødeste Tonki, det er jo kun godt at folk kan se at du falder ind i mængden....:lun:

 

det var da den mest nedlandene kommentar jeg længe har set! :roll: og smileyen hjælper ikke ligefrem! Hvis du ikke kan lide min stil, mine ting eller har problemer med at jeg bruge penge på dyre ting så lad være med at kommentere. Jeg tjener pengene selv, jeg har lov til og fortjener at bruge min penge på lige præcis hvad jeg har lyst til! Og jeg vil gerne betale for pæne ting af god kvalitet der holder længere! Det er MIT valg, og heldigvis MINE penge :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nogle cremer der faktisk kan fjerne rynker, pigmentpletter osv. Det er ret dyrt, og forhandles på lidt tvivlsom vis a la pyramide. Kan ikke helt gennemskue om de er igang med at hype det helt vildt, for så at skrue priserne i vejret:hmm: Er på 4. dag med serum under øjnene, og hvis det virker efter 2 uger, så sidder jeg nok i saksen:lol:

@AnneMangetal virkede det serum??

Mine øjne er enormt puffede og jeg føler at jeg hele tiden ser træt ud

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der ved noget om rosacea ...

 

Jeg har en bekendt der har enormt god effekt af Englefedt (en salve der købes i håndkøb på apoteket, skal nok bestilles hjem). For første gang i flere år er hendes hud stort set helet (hun har døjet meget med staffylikokinfektioner oveni, som giver slemme bumser og cyster på ansigt, hals og nakke) og meget smuk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...