Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige brug for lidt hjælp her :-P

 

For det første hader jeg virkelig at shoppe tøj - det er bare ikke mig!

 

Jeg har det problem at mine lår åbenbart er lidt for tykke, så jeg slider bukser op på indersiden af låret på i hvert fald under et halvt år. Det betyder at jeg forholdsvis ofte skal købe bukser, og det er jeg virkelig ikke fan af. Derfor ender det tit med sådan nogle lidt billige jeans til omkring 250 kr., som altså bare ikke er særlige holdbare. Altså er jeg kommet ind i en dårlig buksespiral :roll:

 

Jeg kunne godt bruge nogle fifs til virkelig gode og holdbare bukser. Jeg kan godt lide en forholdsvis slim model, der går så højt i taljen, at jeg ikke skal bekymrer mig, når jeg bukker mig ned. :genert:

 

Håber I kan hjælpe mig lidt, ellers må jeg gøre som, da jeg gik på efterskole. Der gik jeg kun i nederdele og kjoler - virkelig hele tiden :rolleyes:

mapp store.

Jeg har samme problem - har dog ikke tænkt på om det er tykke lår eller skæve ben ;)

Men Mapp store har bukser til alle størrelser og skævheder og de kører i perioder med vildt billige jeans (så køber jeg gerne 4-5 par, så har jeg til nogle år).

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mapp store.

Jeg har samme problem - har dog ikke tænkt på om det er tykke lår eller skæve ben ;)

Men Mapp store har bukser til alle størrelser og skævheder og de kører i perioder med vildt billige jeans (så køber jeg gerne 4-5 par, så har jeg til nogle år).

 

Jeg tænker bare, at det ikke virker som om alle andre har det problem, men måske siger de det bare ikke, og så må jeg jo være "lidt skæv/have tykke lår" ;-)

Tak, det vil jeg tjekke ud. Det er nemlig belastende kun at have to eller tre par bukser at vælge imellem og nogle gange skal de jo også vaskes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige brug for lidt hjælp her :-P

 

For det første hader jeg virkelig at shoppe tøj - det er bare ikke mig!

 

Jeg har det problem at mine lår åbenbart er lidt for tykke, så jeg slider bukser op på indersiden af låret på i hvert fald under et halvt år. Det betyder at jeg forholdsvis ofte skal købe bukser, og det er jeg virkelig ikke fan af. Derfor ender det tit med sådan nogle lidt billige jeans til omkring 250 kr., som altså bare ikke er særlige holdbare. Altså er jeg kommet ind i en dårlig buksespiral :roll:

 

Jeg kunne godt bruge nogle fifs til virkelig gode og holdbare bukser. Jeg kan godt lide en forholdsvis slim model, der går så højt i taljen, at jeg ikke skal bekymrer mig, når jeg bukker mig ned. :genert:

 

Håber I kan hjælpe mig lidt, ellers må jeg gøre som, da jeg gik på efterskole. Der gik jeg kun i nederdele og kjoler - virkelig hele tiden :rolleyes:

Jeg har både for tykke lår og skæve ben som vender ret meget indad når jeg går - det betyder også at jeg lynhurtig slider hul på mine bukser. Jeg har prøvet både at købe billige bukser til 200 kr og jeg har prøvet at købe bukser til mellem 1000-2000 kr, bl.a. Levi's. Resultatet var: de dyre blev slidt lige så hurtigt som de billige. Så jeg holder mig til de billige. :mrgreen: Dem jeg er mest glad for pt er H&M's plussize bukser - de holder godt, har en god pasform og er højtaljet så de kan holde det hele inde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker bare, at det ikke virker som om alle andre har det problem, men måske siger de det bare ikke, og så må jeg jo være "lidt skæv/have tykke lår" ;-)

Tak, det vil jeg tjekke ud. Det er nemlig belastende kun at have to eller tre par bukser at vælge imellem og nogle gange skal de jo også vaskes.

 

jooooooo der er mange der har problemet. Vi kvinder er bare så forfængelige at vi ikke fortæller om det ha ha ha MEN jeg gjorde det også dengang jeg var undervægtig. Så det er ikke ensbetydende med tykke lår - og om så det er, så pyt, for det er sådan vi er ;)

Jeg har også været glad for H og M's bukser og som Sitto skriver så holder de lige så godt.

Så gå du bare i nederdel og kjole når du har lyst og når du vil have bukser på, så slid dem på lårene som vi andre gør ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har både for tykke lår og skæve ben som vender ret meget indad når jeg går - det betyder også at jeg lynhurtig slider hul på mine bukser. Jeg har prøvet både at købe billige bukser til 200 kr og jeg har prøvet at købe bukser til mellem 1000-2000 kr, bl.a. Levi's. Resultatet var: de dyre blev slidt lige så hurtigt som de billige. Så jeg holder mig til de billige. :mrgreen: Dem jeg er mest glad for pt er H&M's plussize bukser - de holder godt, har en god pasform og er højtaljet så de kan holde det hele inde :lol:

 

Årh hvor træls :stupid: løsningen må være at købe flere bukser af gangen så!! Så må det da tage lidt længere mellem de der "jeg-mangler-virkelig-bukser"-shoppeture, som jeg hader. I weekenden købte jeg et par bukser til 250 kr. og de var med i et fantastisk tilbud på 2 for 500 kr., så der skulle jeg da være slået til :roll:.

Min kærestes bukser holder bare for evigt, og han går evigt og altid i samme model fra Dr. Denim. Jeg er SÅ misundelig!

Link til indlæg
Del på andre sites

jooooooo der er mange der har problemet. Vi kvinder er bare så forfængelige at vi ikke fortæller om det ha ha ha MEN jeg gjorde det også dengang jeg var undervægtig. Så det er ikke ensbetydende med tykke lår - og om så det er, så pyt, for det er sådan vi er ;)

Jeg har også været glad for H og M's bukser og som Sitto skriver så holder de lige så godt.

Så gå du bare i nederdel og kjole når du har lyst og når du vil have bukser på, så slid dem på lårene som vi andre gør ;)

 

Jeg skal faktisk til Århus i weekenden og kan se, der ligger en Mapp Store i Viby, så det vil jeg lige prøve at koordinere. Ellers må jeg bare have flere bukser, selvom jeg egentlig klarer mig godt med ca. 4 par at vælge imellem, men når to så skal smides ud i julen, så er der lige pludselig mangel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige brug for lidt hjælp her :-P

 

For det første hader jeg virkelig at shoppe tøj - det er bare ikke mig!

 

Jeg har det problem at mine lår åbenbart er lidt for tykke, så jeg slider bukser op på indersiden af låret på i hvert fald under et halvt år. Det betyder at jeg forholdsvis ofte skal købe bukser, og det er jeg virkelig ikke fan af. Derfor ender det tit med sådan nogle lidt billige jeans til omkring 250 kr., som altså bare ikke er særlige holdbare. Altså er jeg kommet ind i en dårlig buksespiral :roll:

 

Jeg kunne godt bruge nogle fifs til virkelig gode og holdbare bukser. Jeg kan godt lide en forholdsvis slim model, der går så højt i taljen, at jeg ikke skal bekymrer mig, når jeg bukker mig ned. :genert:

 

Håber I kan hjælpe mig lidt, ellers må jeg gøre som, da jeg gik på efterskole. Der gik jeg kun i nederdele og kjoler - virkelig hele tiden :rolleyes:

 

NoisyMay fra Vero Moda kan anbefales og så er de ikke ret dyre. De har en del der ikke har fissetalje (:oops:) og hvor de sidder godt, selvom man har til gården og gaden (gerne siges som Frank Hvam).

Link til indlæg
Del på andre sites

NoisyMay fra Vero Moda kan anbefales og så er de ikke ret dyre. De har en del der ikke har fissetalje (:oops:) og hvor de sidder godt, selvom man har til gården og gaden (gerne siges som Frank Hvam).

 

Jeg købte faktisk et par NoisyMay her i weekenden. Jeg er ret vild med formen og synes egentlig de sidder godt, men problemet er det samme som alle andre bukser. Men de er nemlig ikke så dyre og meget nemme at skaffe :-)

 

Dem her http://www.veromoda.dk/vero-moda/jeans-solid/nmex-lucy-nw-biker-jeans-noos/10140894,da_DK,pd.html?dwvar_10140894_colorPattern=10140894_Black

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Vi havde "julefrokost" med jobbet i går. Jeg gik all-in i ægte julefrokoststil og var måske lidt overdressed ift. de andre, men pyt - Sådan er jeg bare! Og når man til dagligt bruger ret meget makeup, er det også rart at vise kollegaerne at det faktisk ER hverdagsmakeup og at fest makeup ser meget anderledes ud.

Jeg ELSKER virkelig at se mine kollegaer i rigtigt tøj. Når man arbejder på et hospital er alle jo klædt ud som spøgelser til dagligt :lol:

 

2016-02-12 19.24.58.jpg

2016-02-12 19.31.29.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde "julefrokost" med jobbet i går. Jeg gik all-in i ægte julefrokoststil og var måske lidt overdressed ift. de andre, men pyt - Sådan er jeg bare! Og når man til dagligt bruger ret meget makeup, er det også rart at vise kollegaerne at det faktisk ER hverdagsmakeup og at fest makeup ser meget anderledes ud.

Jeg ELSKER virkelig at se mine kollegaer i rigtigt tøj. Når man arbejder på et hospital er alle jo klædt ud som spøgelser til dagligt :lol:

 

[ATTACH=CONFIG]130828[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]130827[/ATTACH]

 

Lækkert julefrokost-outfit.

 

jeg synes vi går rundt i pyjamas til daglig på sygehuset :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Duller, jeg har brug for badedragt-hjælp!

 

Jeg søger noget i denne stil. Uden logomani. Sort/kongeblå/evt mønster halløj, jeg er ret fleksibel på farven, bare ikke pastel.

Det er især det simple udtryk med de helt tynde stropper jeg leder efter. De må meget gerne krydse bagpå, men som billedet er også ok.

 

Nogen bud?? Jeg synes jeg har ledt og ledt

image.jpeg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lykkeliv: vasker du stadig ikke hår?

Nmjah... Jeg hoppede på "low poo" dengang vi skulle på sommerferie. Kunne ikke helt overskue pool osv. og ingen shampoo overhovedet. Det nåede jeg at blive så glad for i løbet af den uge, at jeg fortsatte da vi kom hjem.

 

I dag vasker jeg mit hår cirka 1 gange ugentligt i en shampoo bar fra Isangs og bruger deres tonic bagefter. Det fungerer godt.

Mit hår har mistet noget af den fylde det havde da jeg slet ikke vaskede med sæbe, men jeg er tilfreds med resultatet, for der er stadig meget mere liv og fylde end på almindelig shampoo. Og så er det bare rart at jeg kan vaske det med noget sæbe-like når jeg fx har været i svømmehallen, haft hønselort i håret eller som i dag er fyldt med glas-uld efter isoleringsprojekt.

 

Havde jeg levet et andet liv.. Uden barn og ombygning og sådan, så tror jeg stadig jeg havde været på ingen shampoo :hmm: Og når jeg engang bliver gammel (ældre) og flytter ind til byen eller nowt, kunne jeg godt finde på at springe på igen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg tænker det falder under dulle, når jeg er igang med at finde min nye show suit :lol:

 

Jeg har fundet to forskellige, som har hver sine fordele, men jeg kan ikke helt beslutte mig!

 

http://www.ebay.co.uk/itm/New-Ladies-GREY-Business-Office-Wear-Jacket-with-Skirt-Suit-89-sizes-12-24-/172147636455?var&hash=item2814cc78e7%3Am%3AmJZYpL9KWKe8nbR9P_555JQ

 

Det her er et gråt suit, som er super fint. Dog er de hunde jeg udstiller jo en smule udvasket i farven, og derfor burde det være en stærk farve i kontrast. Tilgengæld passer gråt jo til alt!

 

Det næste suit er det her, og med de røde bukser som passer til tænker jeg:

 

http://www.msmode.nl/damesmode/jassen-blazers/blazers/getailleerde-blazer-011286.html

 

Men jeg har bare den tanke at jeg tror røde bukser gør det er for meget? Skulle man så tage en rød blazer, og en sort nederdel måske?

 

I begge tilfælde vil jakken være lukket, med en sort trøje under.

 

Hvad tænker I ? Og har I ellers måske nogle alternativer? Det kan godt være svært at finde da jeg er omkring en str. 46/48 og i de fleste sæt er størrelserne meget små!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker det falder under dulle, når jeg er igang med at finde min nye show suit :lol:

 

Jeg har fundet to forskellige, som har hver sine fordele, men jeg kan ikke helt beslutte mig!

 

http://www.ebay.co.uk/itm/New-Ladies-GREY-Business-Office-Wear-Jacket-with-Skirt-Suit-89-sizes-12-24-/172147636455?var&hash=item2814cc78e7%3Am%3AmJZYpL9KWKe8nbR9P_555JQ

 

Det her er et gråt suit, som er super fint. Dog er de hunde jeg udstiller jo en smule udvasket i farven, og derfor burde det være en stærk farve i kontrast. Tilgengæld passer gråt jo til alt!

 

Det næste suit er det her, og med de røde bukser som passer til tænker jeg:

 

http://www.msmode.nl/damesmode/jassen-blazers/blazers/getailleerde-blazer-011286.html

 

Men jeg har bare den tanke at jeg tror røde bukser gør det er for meget? Skulle man så tage en rød blazer, og en sort nederdel måske?

 

I begge tilfælde vil jakken være lukket, med en sort trøje under.

 

Hvad tænker I ? Og har I ellers måske nogle alternativer? Det kan godt være svært at finde da jeg er omkring en str. 46/48 og i de fleste sæt er størrelserne meget små!

 

Jeg ville gå efter bukser frem for nederdel ... men det er noget med praktisk op og ned til små hunde uden at udstille trusserne alt for meget ... så er det bare lettere i et par bukser - synes jeg.

 

Og så synes jeg at den røde jakke er superflot ... Jeg ville nok sige rød jakke og et par sorte bukser.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Duller, jeg har brug for lidt hjælp :mrgreen:

 

Hvide leggings under mørkt tøj - nærmere bestemt en mørkelilla kjole - er det hot eller not? Eller, det behøver ikke være decideret hot, bare ikke total yt :mrgreen:

 

Alternativet er gennemsigtige strømpebukser og det synes jeg det er for varmt til nu, eller sorte leggings, men det nægter jeg at gå til barnedåb i på en varm sommerdag ;-)

 

Andet alternativ er en lysere kjole, hvor jeg intet problem har med at bruge hvide leggings til, men den lilla kjole føler jeg mig bare bedre tilpas i (læs: den skjuler maven mere :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville vælge hudfarvede nylons men ikke hvis det var t sandaler - så ville det være lækre bare, solbrune stænger ;-)

Den her tid på året er bare vanskelig på det område ;-)

 

De der lækre solbrune stænger sidder bare ikke rigtig på mig :sjov:

 

Dog har jeg overvejet bare, kridhvide ben, men ved ikke helt om det alligevel bliver for koldt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...