Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Når man laver "udgroninger" med vilje. Kør lige en Google på det! :lol:

http://images.lmgtfy.com/?q=ombre

 

Nåååååååååå... Men.. Gør man det med vilje? :sjov: :sjov: :sjov: :sjov: :sjov: :sjov: Jeg troede bare det var, du ved... udgroet.

 

Nej nej nej, det er skam med vilje og dyre penge hos frisøren. Hvis du YouTuber er der omtrent en milliard videoer :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej nej, det er skam med vilje og dyre penge hos frisøren. Hvis du YouTuber er der omtrent en milliard videoer :-P

Tror muligvis jeg har haft den her aha-oplevelse før. Og glemt den igen. Men hva, det synker vel ind engang :lol: Udgroninger med vilje :lol:

 

Og jeg ville gerne have flot mørkebrun bund, frem for kedelig træt-af-livet leverpostej :-P:lol:

Jeg synes leverpostej spiller maks. Eller, jeg er i hvert fald helt og aldeles færdig med at farve hår, og så må man ligesom work with what you've got :lol:

Har farvet hår uden pause fra jeg var 14 til 24 agtigt. Så er det ligesom om at man på et tidspunkt får nok med nok på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej nej, det er skam med vilje og dyre penge hos frisøren. Hvis du YouTuber er der omtrent en milliard videoer :-P

Tror muligvis jeg har haft den her aha-oplevelse før. Og glemt den igen. Men hva, det synker vel ind engang :lol: Udgroninger med vilje :lol:

 

Og jeg ville gerne have flot mørkebrun bund, frem for kedelig træt-af-livet leverpostej :-P:lol:

Jeg synes leverpostej spiller maks. Eller, jeg er i hvert fald helt og aldeles færdig med at farve hår, og så må man ligesom work with what you've got :lol:

Har farvet hår uden pause fra jeg var 14 til 24 agtigt. Så er det ligesom om at man på et tidspunkt får nok med nok på.

 

Jeg holdt jo pause under graviditet og amning. Så et års pause. Og startede med lyse striber da jeg var 8-9 år :-P:lol:

 

Jeg magter ikke leverpostej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg holdt jo pause under graviditet og amning. Så et års pause. Og startede med lyse striber da jeg var 8-9 år :-P:lol:

 

Jeg magter ikke leverpostej.

Wauw - du er et langt mere tålmodigt menneske end jeg.

 

HADEDE hårfarvning af et ondt hjerte de sidste par år jeg gjorde det, men kunne bare ikke rigtigt se nogen vej ud af det. Mit hår var farvet sort, så den der overgang tilbage til rødlig leverpostej var ret uoverskuelig.

Endte med at blive klippet HELT kort i et nu-er-det-fandeme-nok ninja frisør angreb og har ikke set tilbage siden. Never again.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg holdt jo pause under graviditet og amning. Så et års pause. Og startede med lyse striber da jeg var 8-9 år :-P:lol:

 

Jeg magter ikke leverpostej.

Wauw - du er et langt mere tålmodigt menneske end jeg.

 

HADEDE hårfarvning af et ondt hjerte de sidste par år jeg gjorde det, men kunne bare ikke rigtigt se nogen vej ud af det. Mit hår var farvet sort, så den der overgang tilbage til rødlig leverpostej var ret uoverskuelig.

Endte med at blive klippet HELT kort i et nu-er-det-fandeme-nok ninja frisør angreb og har ikke set tilbage siden. Never again.

 

Jeg bliver helt rastløs hvis jeg har det samme hår i mere end 6 måneder.

Da jeg blev gravid fik jeg jo også klippet håret af så min naturlige farve groede ud. Det var hårdt! Virkelig hårdt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver helt rastløs hvis jeg har det samme hår i mere end 6 måneder.

Da jeg blev gravid fik jeg jo også klippet håret af så min naturlige farve groede ud. Det var hårdt! Virkelig hårdt!

Jeg har vist bare erstattet mit behov for nyt hår, med et behov for nyt tøj :genert:

 

NÅ. Ikke mere hår. Nu rødvin og SÅ skriver det der blogindlæg faktisk sig selv sgu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver helt rastløs hvis jeg har det samme hår i mere end 6 måneder.

Da jeg blev gravid fik jeg jo også klippet håret af så min naturlige farve groede ud. Det var hårdt! Virkelig hårdt!

Jeg har vist bare erstattet mit behov for nyt hår, med et behov for nyt tøj :genert:

 

NÅ. Ikke mere hår. Nu rødvin og SÅ skriver det der blogindlæg faktisk sig selv sgu.

 

Nyt tøj er alligevel bare væsentligt dyrere end nyt hår :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Shopper også tøj istedet - ikke til mig selv... Faktisk mere til Bertram og nu også Astrid... Uh der er meget fint pigetøj :shock:

Der har jeg også været. Men så var det ligesom at interessen for lækkert tøj kom stille og roligt tilbage som jeg lærte flere og flere lækre voksne økomærker at kende. Så nu shopper jeg bæredygtigt tøj til os begge to.

Lige nu især uldtøj. Meget meget uldtøj. Sweatre, kjoler, bukser, nederdele fra Aiayu, Esencia og den slags. Det er en frygteligt dyr hobby. Men også rar. Meget meget rar :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg farvede mit hår rødligt og sommetider en mørkere brun end jeg har. Men har ikke farvet de sidste 8 år tror jeg eller mere måske....

 

Shopper også tøj istedet - ikke til mig selv... Faktisk mere til Bertram og nu også Astrid... Uh der er meget fint pigetøj :shock:

 

Pudsigt nok har jeg lige tænkt på dig, om du ikke burde skrive lidt i babytråden snart :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Duller, jeg skal have hjælp til min julefrokost-kjole :mrsgreen: Jeg skal til julefrokost på fredag med arbejdet. ca. 30 mennesker, stille og roligt, med bowling først og spisning bagefter, hvor der kun er "os".

 

Jeg har 2 kjoler at vælge imellem, som jeg har fået hjem fra Zalando. Det, der primært gør at jeg ikke kan vælge er ... kavalergangen :mrsgreen: Valget står i hovedtræk mellem at vise kavalergang i en kjole, der nok glider lidt længere ned indimellem når jeg bevæger mig, bukker mig ind over bordet osv., så der vises en smule mere, eller en "tækkelig" kjole uden skyggen af kavalergang :lol:

 

Jeg er blandt de yngste piger på jobbet, og nok den eneste, der kunne finde på at komme i en kjole, der viser bare lidt :genert: Derfor ved jeg ikke, om jeg bliver for fokuseret på det, og bare skal vælge den anden kjole. Men den er ... pæn ... men lidt for pæn, og får mere brugt den anden i andre sammenhænge, tror jeg.

 

Så duller: kavalergang eller ej? :lol:

 

(Og mens jeg skriver, slår det mig, at jeg vist har spurgt om det samme ved en tidligere lejlighed :oops::lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...