Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Har også lige bestilt noget makeup fra ELF, det er bare super godt til de lave priser :5up:

 

Nu kom jeg jo også til at prøve ... selvom jeg sikkert bliver skuffet ... jeg er jo faktisk lidt luxusdyr-agtig når det kommer til make-up :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Breton-Jet
Stoppede med at gå ved negledamen, havde ikke råd desværre :(

 

Du kunne jo lave dem selv:engel:

Det er ikke så dyrt..

1 Prægeplade 60kr

1 speciallak 60kr

1 topcoat 55kr

Nåår ja man kan bare købe en start sæt :oops:

http://www.konaddenmark.dk/produkter-konad_saet/stamping_saet.html

Og så har du selv en "normal" lak til nederst på neglen:genert:

 

Man kunne starte sin ejen hjemme klinik (hvad hedder det?) og lave negle til folk der skal til konfirmation m.m :engel:..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kom en pakke fra ELF i dag ... og jeg må indrømme at jeg faktisk slet ikke er skuffet :shock:

 

Nu er det der med neglelak jo ret nyt for mig - og jeg ved ikke, hvad jeg havde forventet ... men de lakker fra ELF til 13 kroner stykket er bedre end samtlige andre lakker jeg har - jeg har også kun billige lakker fra Nivea, Gosh, Mabeline mv. men de koster da 5-6 gange så meget - og er ikke spor bedre ...

 

Jeg købte 4 lakker - 3 af dem krævede 2 lag (den ene kunne måske godt ha tålt et 3. lag også) - og den lilla krævede kun 1. Desuden er de lette at lægge på, selv for en total nybegynder som mig ...

 

Desuden købte jeg et par pensler, også til 13 kroner stykket - de er ikke de fedeste - men bestemt heller ikke de dårligste ... de er dejlig bløde og jeg vil tro, at de i kvalitet svarer til noget man kan finde til 40-50 kroner herhjemme ...

 

Anyway - jeg kan kun anbefale at fylde hylden med ELF-lakker, hvis man synes man vil prøve nogle nye farver af, og ikke lige har lyst til at ofre en formue på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kom en pakke fra ELF i dag ... og jeg må indrømme at jeg faktisk slet ikke er skuffet :shock:

 

Nu er det der med neglelak jo ret nyt for mig - og jeg ved ikke, hvad jeg havde forventet ... men de lakker fra ELF til 13 kroner stykket er bedre end samtlige andre lakker jeg har - jeg har også kun billige lakker fra Nivea, Gosh, Mabeline mv. men de koster da 5-6 gange så meget - og er ikke spor bedre ...

 

Jeg købte 4 lakker - 3 af dem krævede 2 lag (den ene kunne måske godt ha tålt et 3. lag også) - og den lilla krævede kun 1. Desuden er de lette at lægge på, selv for en total nybegynder som mig ...

 

Desuden købte jeg et par pensler, også til 13 kroner stykket - de er ikke de fedeste - men bestemt heller ikke de dårligste ... de er dejlig bløde og jeg vil tro, at de i kvalitet svarer til noget man kan finde til 40-50 kroner herhjemme ...

 

Anyway - jeg kan kun anbefale at fylde hylden med ELF-lakker, hvis man synes man vil prøve nogle nye farver af, og ikke lige har lyst til at ofre en formue på det.

Helt enig :5up:

 

Hvis du vil have nogle lidt bedre børster, så prøv at købe dem der kan findes under "Studio", de er vidst i rigtig fin kvalitet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder godt F, hvordan er farverne? Altså jeg sværger jo til Chanels Rouge Noir, Vendetta, Blue Satin og Particulere..

What you say?

 

svært at sige ... du må komme ud og lege med dem selv ;D

 

Den lilla er lysere end vendetta - men stadig en mørk lilla.

 

Den røde: Dark Red er sådan rigtig mørk rød - vinrød vel nærmest ...

 

Fushia er nærmest bare en lidt mørk-agitg pink ... den bliver ikke min yndling - og den der berry-pink har lovligt meget glitter til min smag tror jeg ... men hvem ved - den kunne blive forårets yndling alligevel lige pludselig ...

 

Men lige om snart er jeg klar til at prøve en sending til ;D ... jeg tror måske jeg er nået frem til, at man ikke kan have for mange neglelakker ... og jeg bliver nødt til at have en koral-agtig een også ... og en blå ... og en nude ... og og og :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kom en pakke fra ELF i dag ... og jeg må indrømme at jeg faktisk slet ikke er skuffet :shock:

 

Nu er det der med neglelak jo ret nyt for mig - og jeg ved ikke, hvad jeg havde forventet ... men de lakker fra ELF til 13 kroner stykket er bedre end samtlige andre lakker jeg har - jeg har også kun billige lakker fra Nivea, Gosh, Mabeline mv. men de koster da 5-6 gange så meget - og er ikke spor bedre ...

 

Jeg købte 4 lakker - 3 af dem krævede 2 lag (den ene kunne måske godt ha tålt et 3. lag også) - og den lilla krævede kun 1. Desuden er de lette at lægge på, selv for en total nybegynder som mig ...

 

Desuden købte jeg et par pensler, også til 13 kroner stykket - de er ikke de fedeste - men bestemt heller ikke de dårligste ... de er dejlig bløde og jeg vil tro, at de i kvalitet svarer til noget man kan finde til 40-50 kroner herhjemme ...

 

Anyway - jeg kan kun anbefale at fylde hylden med ELF-lakker, hvis man synes man vil prøve nogle nye farver af, og ikke lige har lyst til at ofre en formue på det.

 

Kunne godt være man skulle prøve det der ELF... Der er flere der synes godt om det på andre fora også...

 

mht børster, så er Sigma make up børster fantastiske!! De er helt på niveau med mac. Og så er de meget billigere... Især når de ikke ryger i tolden :genert: De nedskriver nemlig værdien på pakken :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt Dulle-service-info, fra ELF' FB-profil:

 

To celebrate 39,000 Likes. We are offering our fans FREE SHIPPING on all orders of £10 or more (excluding shipping)! For orders to UK use code 39KLIKEELFUK and for orders to Europe use code 39KLIKEELFEU. Offer ends at 12 midday (UK Time) on Monday 26th April... Only one code may be used per order :0)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt Dulle-service-info, fra ELF' FB-profil:

 

To celebrate 39,000 Likes. We are offering our fans FREE SHIPPING on all orders of £10 or more (excluding shipping)! For orders to UK use code 39KLIKEELFUK and for orders to Europe use code 39KLIKEELFEU. Offer ends at 12 midday (UK Time) on Monday 26th April... Only one code may be used per order :0)

 

Thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank JU!

Link til indlæg
Del på andre sites

Og nu ønsker jeg mig en eller anden form for flydende gennemsigtig sten, til at smøre oven på neglelakken - så den holder til noget så dagligdags-agtigt som at lufte hunde...

 

må i ørvrigt sige, at berry pink fra ELF passer utrolig godt til håndtaget på Tullens Flexline :mrsgreen:

 

Det kan fandme også være vigtig!

Glæææder mig til mine ELF ting kommer hjeeeem:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...