Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Elf får nye varer sådan lige om straks... Skal I have noget, og i så fald hvad??

 

Jeg skal!

 

3-4-5 neglelakker ... og så tror jeg måske jeg skal ha en ny coverstift ... har brugt temmelig meget på det sidste :engel:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ud over gratis levering får man også tre gratis lipgloss-ting med i købet.

 

Jeg har købt 5 neglelakker (nej, man kan da aldrig få for mange, vel). Det er tre af de nye: Mint Cream :hjerte: Smokey brown & Lilac, og så to af de gamle: Gum Pink & Hot pink.

 

Så har jeg købt en let farvet moisturiser med Faktor 15 i - smart OG sikkert!

 

Og til sidst en flydende eyeliner i guld/kobberagtig farve (regner ikke med det er noget jeg kommer til at bruge, men skulle lige op over de 10 pund).

 

Nå, men det bliver altså 95 kr. inkl. levering og tre gratis lipgloss.

 

Det er jo åndssvagt billigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...

Næææh, hvorfor har jeg ikke set den her tråd før?

 

Jeg vil gerne springe ud som dulle. :mrgreen:

 

Og så læste jeg lige det aller første indlæg, med neglelakken - jeg synes altså det nemmeste, når man har ramt ved siden af, er at lade det tørre, og så hoppe i et varmt bad. Så kan man lige skrabe neglelakken på huden af.

 

Og inden man lægger neglelak kan man lige skubbe neglebåndene ned med en vatpind dyppet i mandelolie (det skal lige gøres en time inden, så olien kan trænge ind). Så får man så fine negle. :lun:

 

Og og og og og... med hensyn til at rense pensler, har jeg en hel masse at sige, så here we go:

Man tager en tallerken og propper sulfo og ganske almindelig madlavningsolivenolie på, så kører du penslen lidt rundt i det og blander det godt ind mellem hårene. Derefter skal den skylles under lunt vand indtil vandet er klart. Og så skal man huske, at "hovedet", altså der hårene sidder, altid skal vende nedad, ellers løber vandet ind og opløser limen. Det bruger jeg Brush Guard til. :mrgreen:

 

Og så til alle jer der taler grimt om fregner - fy skamme jer! :fyfy: Fregner er frække - bare se på Fo fra en af de sidste ANTM sæsoner!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis nu man skal ha' en mascara og lider af mcs (duft og kemi-overfølsomhed)

- hvilken en skal man så gå efter? :genert::engel:

 

Nilens Jord, helt sikkert! Kan fåes i alle Matas butikker (godt julegaveønske) og koster max 110kr :-)

Alt deres makeup er parfume og parabene fri.. Så gravide kan også bruge dem. Jeg bruger deres mascara, og er super tilfreds!

 

Nu kom jeg jo til at læse, hvordan I alle anbefaler ELFs neglelakker, så nu har jeg syndet... 10 stk er bestilt. UPS! :hmm:

 

Velkommen i klubben ^^,

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Missing
Årh nej årh nej - gratis shipping, udsalg OG face mist hos e.l.f..

Ak! xD Men skal så meget forsøge leopard negle looket!

 

Uh altså. Det er bare sådan noget aaaaargh, når der er kronisk underskud indtil april eller sådan noget :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh nej årh nej - gratis shipping, udsalg OG face mist hos e.l.f..

Ak! xD Men skal så meget forsøge leopard negle looket!

Det er pænt svært at modstå fristelserne fra Elfs nyhedsmails!

Jeg har dog holdt mig i skindet, for jeg skal til århus i morgen og shoooooooppe :banan::banan::banan::klap::klap::klap:

 

Forresten, jer fra Århus, er der nogle butikker der er et must? Gerne genbrugs og små hyggelige butikker. Kender godt Århus og har været der en del gange, men det er altid rart med nogle fif fra "de indfødte" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er pænt svært at modstå fristelserne fra Elfs nyhedsmails!

Jeg har dog holdt mig i skindet, for jeg skal til århus i morgen og shoooooooppe :banan::banan::banan::klap::klap::klap:

 

Forresten, jer fra Århus, er der nogle butikker der er et must? Gerne genbrugs og små hyggelige butikker. Kender godt Århus og har været der en del gange, men det er altid rart med nogle fif fra "de indfødte" :mrgreen:

 

Fik nok af genbrug da jeg var i Shoppit!

Men latinerkvarteret er nu altid god for en hyggelig tur..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...