Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Aj helt ærligt altså! Jeg har i dag købt en øjenmakeup-fjerner i Matas, "den er slet ikke fedtet, som mandelolie vil være". Øh godt så.... Hvorfor er mine øjne nu totalt fedtede og slørede???

 

Hvad bruger I andre? Mandelolie? Eller? Jeg har en fra garantier købt i Føtex, som fungerer meget bedre end Matas stribede ihvertfald. Æv spild af penge grrr

 

jeg bruger rensecreme til at fjerne make-up med. Og oftest bare lige hvad jeg faldet over i f.eks. Lidl eller tilbud i Føtex. Det er jo egentlig til at rense huden, men har aldrig oplevet at det ikke også tager mascara og streg, og så fugter det huden godt.

 

Jeanette, hold iøvrigt øje med nicehair, ezzence og lignende sider. De har nogle gange ret vilde priser. F.eks. solgte nicehair supergoof cremeserum, som normalt koster omkring 400kr, til 69-79kr, fordi de var 'for gamle'. Jeg har købt 3 flasker og tænker de bliver rigtig gode at bruge her til vinter, hvor jeg altid får tørre kinder.

 

Men jeg ville klart forkusere på at fugte huden - især omkring øjnene.

 

 

Jeg fjerner squ aldrig make-up med noget!

 

Sover som jeg er, og vasker det af i badet næste morgen - ingen problem!

 

Jeg har købt nogle vådservietter-fjern-øjenmake-up til datteren - de er ganske udmærkede - og hun bruger jo mascara, så man skulle tro hun blev betalt for det :mrgreen:

 

Ja, nogle gange smutter den også herhjemme, selvom jeg hader at sove med make-up. Synes mine øjenvipperne knækker nemt hvis jeg har haft mascara på i et døgns tid.

 

De der vådservietter er jo supersmarte i teorien, synes dog aldrig de fjerner mascara 100%.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeanette, hold iøvrigt øje med nicehair, ezzence og lignende sider. De har nogle gange ret vilde priser. F.eks. solgte nicehair supergoof cremeserum, som normalt koster omkring 400kr, til 69-79kr, fordi de var 'for gamle'. Jeg har købt 3 flasker og tænker de bliver rigtig gode at bruge her til vinter, hvor jeg altid får tørre kinder.

 

Men jeg ville klart forkusere på at fugte huden - især omkring øjnene.

 

Okaj, det må jeg lige kigge på :-D

 

Jeg har fået et par cremer fra en veninde, som jeg bruger:

 

Nivea aqua sensation invigorating eye care, som jeg bruger under øjnene og

denne her: http://www.apotekeren.dk/produkter/Apotekets-24-timers-Ansigtscreme-80-ML.aspx?GroupID=GROUP108GROUP258 i resten af ansigtet

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeanette, ned i Matas og bed om hjælp, bare sig du leder efter en billig concealer der passer din hudtone.

 

Mulline, tak for tip, min mor bruger meget gellak, men for hende holder det under 2 uger, og så synes jeg næsten ikke det er besværet værd. Får du ikke også store udvoksninger? Det synes jeg, at jeg har allerede efter en uge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker at jeg skal have noget concealer, men kan I anbefale noget, der ikke koster en bondegård? Og er man ikke næsten nødt til at købe det i egen person, så man kan finde den rette nuance? Og hvor gør man så det? Jeg skal have hjælp :genert:

 

Matas - L'oreal laver en udemærket billig en. Ellers kan jeg anbefale lancome.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeanette, ned i Matas og bed om hjælp, bare sig du leder efter en billig concealer der passer din hudtone.

 

Matas - L'oreal laver en udemærket billig en. Ellers kan jeg anbefale lancome.

 

Jeanette jeg ved ikke så meget om concealer, men jeg har feks en udmærket bb cream fra gosh pt, den kostede ikke en skid og gør sit job.

Tak begge to:5up: Jeg skal jo alligevel ned med den der øjencreme i morgen, så kan jeg også lige bede om hjælp til en concealer:5up: Lancome kan komme til næste gang, men lige i denne måned, må det blive en billig en. Har brugt alt for mange penge:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeanette, ned i Matas og bed om hjælp, bare sig du leder efter en billig concealer der passer din hudtone.

 

Mulline, tak for tip, min mor bruger meget gellak, men for hende holder det under 2 uger, og så synes jeg næsten ikke det er besværet værd. Får du ikke også store udvoksninger? Det synes jeg, at jeg har allerede efter en uge.

 

Synes ikke udvoksningerne er et problem før efter 3 uger, men man skal også skubbe neglebåndene op, og ellers fyldes udvoksningerne bare op :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Moss Copenhagen er åbnet i Odense, så SKAL man jo købe lidt :)

 

Var ude at kigge efter vinterstøvler, fandt et par, men manden sys de var grimme. Hvad går I i om vinteren? Jeg har et par sorel så tænker mere til lidt pænere brug.

Jeg har et par Sorell, som jeg plejer at gå i, men i sommers købte jeg et par Ecco Goretex til halv pris. Ville egentlig godt have nogle støvler til pænt brug, men samtidig så ved jeg jo også at jeg altid fryser helt vildt, og så er det langt til og fra job, så tror jeg ender med at bruge Ecco'erne til og fra job. Men nu må vi se

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Moss Copenhagen er åbnet i Odense, så SKAL man jo købe lidt :)

 

Var ude at kigge efter vinterstøvler, fandt et par, men manden sys de var grimme. Hvad går I i om vinteren? Jeg har et par sorel så tænker mere til lidt pænere brug.

Jeg har købt et par ankelstøvler fra vagabond til pæn brug og så elsker jeg mine sorel til når det er skide koldt. Går også en del i mine ilse støvler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal til julefrokost med jobbet på lørdag, og synes derfor at jeg har fortjent at købe en kjole til anledningen :engel:

 

Det blev så denne :

 

image1xl.jpg

 

Håber jeg har valgt den i den rigtige størrelse :x: Men hvad siger I? Kan man ikke godt have den på til en julefrokost? Skal selvfølgelig styles med stort hår og stiletter. :slem:

 

 

Til det med vinterstøvler til fint brug, der bruger jeg faktisk bare de støvler jeg næsten altid går i. Så bruger jeg bare nogle varme sokker i. Har købt angora-mix sokker fra Føtex, 2 par for 60kr, de er så lækre og bløde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal til julefrokost med jobbet på lørdag, og synes derfor at jeg har fortjent at købe en kjole til anledningen :engel:

 

Det blev så denne :

 

[ATTACH=CONFIG]113997[/ATTACH]

 

Håber jeg har valgt den i den rigtige størrelse :x: Men hvad siger I? Kan man ikke godt have den på til en julefrokost? Skal selvfølgelig styles med stort hår og stiletter. :slem:

 

 

Til det med vinterstøvler til fint brug, der bruger jeg faktisk bare de støvler jeg næsten altid går i. Så bruger jeg bare nogle varme sokker i. Har købt angora-mix sokker fra Føtex, 2 par for 60kr, de er så lækre og bløde :lun:

 

Wow, den gad jeg dælme godt kunne have på. Den er flot!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt dette:hjerte:

 

Fedt!!!

 

Siri du har dælme også kroppen til sådan noget. Kan du så gå shop amok :)

Tykke trunter som mig ville ligne en sæk kartofler i sådan en ;) meeeeeeen du skal da vise os billeder af DIG i alt det du har købt:banan:

 

Ej det har jeg så overhovedet ikke - på nogen måde :mrgreen: Men nederdelen strammer lige de rigtige steder og fremhæver det der gerne må fremhæves!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal til julefrokost med jobbet på lørdag, og synes derfor at jeg har fortjent at købe en kjole til anledningen :engel:

 

Det blev så denne :

 

[ATTACH=CONFIG]113997[/ATTACH]

 

Håber jeg har valgt den i den rigtige størrelse :x: Men hvad siger I? Kan man ikke godt have den på til en julefrokost? Skal selvfølgelig styles med stort hår og stiletter. :slem:

 

 

Til det med vinterstøvler til fint brug, der bruger jeg faktisk bare de støvler jeg næsten altid går i. Så bruger jeg bare nogle varme sokker i. Har købt angora-mix sokker fra Føtex, 2 par for 60kr, de er så lækre og bløde :lun:

 

Super flot :5up: Hvor har du købt den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik forresten pengene tilbage for min creme, og så fik jeg en gratis lille prøve med af denne her:

 

http://www.matas.dk/all-about-eyes-rich-15-ml

 

I en anden matas købte jeg disse:

 

http://www.matas.dk/rimmel-wake-me-up-concealer-ivory

 

http://www.matas.dk/nivea-visage-q10-plus-day-care-50-ml

 

Nå ja så har jeg købt ny føntørrer og en iPhone 5S :oops:

 

SÅ er det vist også slut med at bruge penge på andet end mine linser i morgen (forhåbentlig) og håbe at tandlægen kan vente med penge:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...