Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg trænger lidt hjælp de duller :mrsgreen:

 

Skal finde en super sexy kjole til julefrokosten, MEN den skal være nedringet OG skåret under barmen :blink: og helst i sort eller rød.

 

Nogen ideer?

 

Du skal da ha dig sådan en her, og så en smart nederdel eller noget til :slem:

 

corsage.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

OVervejer om den her jakke skal være min nye? Eller om det skal være en fjallraven. Vil gerne have en der kan holde i mindst 2-3 år.

 

1127014_900_FW13_front-1000x1000-1.jpg

 

Min fjallraven greenland kører på 3. sæson :5up: Den fås også i parka :) Har læst mig frem til, at man kan få den voksbehandlet, så den bliver mere vind/vandtæt. Det tror jeg, at jeg vil have gjort i år :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Min fjallraven greenland kører på 3. sæson :5up: Den fås også i parka :) Har læst mig frem til, at man kan få den voksbehandlet, så den bliver mere vind/vandtæt. Det tror jeg, at jeg vil have gjort i år :)

 

Det er super let at voksbehandle... Gør det med mine bukser inden jeg tager på ture og det virker super godt :5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Min fjallraven greenland kører på 3. sæson :5up: Den fås også i parka :) Har læst mig frem til, at man kan få den voksbehandlet, så den bliver mere vind/vandtæt. Det tror jeg, at jeg vil have gjort i år :)

 

Er det greenland winter parka? Den er SÅ flot parkaen - mener også det er en original model, de har fået genindført.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen, der kan hjælpe mig med at finde nogle pæne sorte sko? Til en rimelig penge:-D Må gerne være med lidt hæl, tror jeg. Eller hvad synes I?

 

Og hold nu k... jeg har fået meget ros i dag:genert: En veninde/kollega (hende der startede samtidig med mig) var misundelig. Andre nævnte flere gange, at jeg så brandgodt ud. Og benene har fået rigtig mange kommentarer:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen, der kan hjælpe mig med at finde nogle pæne sorte sko? Til en rimelig penge:-D Må gerne være med lidt hæl, tror jeg. Eller hvad synes I?

 

Og hold nu k... jeg har fået meget ros i dag:genert: En veninde/kollega (hende der startede samtidig med mig) var misundelig. Andre nævnte flere gange, at jeg så brandgodt ud. Og benene har fået rigtig mange kommentarer:-D

 

http://www.zalando.dk/anna-field-pumps-m-kilehal-sort-an611a08n-802.html?size=36

 

Billig, klassisk og ikke for meget hæl...

Link til indlæg
Del på andre sites

Fin model, men i fake læder? Udover at være pisse ubehageligt at gå i, ikke mindst temperaturmæssigt, tror du så ikke den slags ret hurtigt kommer til at se slidte og trælse ud?

 

Stor fortaler for ægte læder - det er både mere komfortabelt og holdbart. Og kan jo også findes på tilbud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fin model, men i fake læder? Udover at være pisse ubehageligt at gå i, ikke mindst temperaturmæssigt, tror du så ikke den slags ret hurtigt kommer til at se slidte og trælse ud?

 

Stor fortaler for ægte læder - det er både mere komfortabelt og holdbart. Og kan jo også findes på tilbud.

 

Kvalitet og pris i den ende kommer sjældent hånd i hånd?

 

Skal nok lige nævne at jeg går i Nike Free så at sige altid :mrgreen:

 

Er pissedårlig til sko, men dem der er da pænt klassiske? Udseende altså?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kvalitet og pris i den ende kommer sjældent hånd i hånd?

 

Skal nok lige nævne at jeg går i Nike Free så at sige altid :mrgreen:

 

Er pissedårlig til sko, men dem der er da pænt klassiske? Udseende altså?

Ja jeg synes de er vildt fine og meget klassiske = kan holde mange mange år. Men bare ikke i det der fake læder noget, for de kommer til at ligne lort første gang de får en "bule".

 

Jeg har faktisk haft et par ala de der - fra vagabond. Verdens bedste sko, fandt dem nedsat til 349. Det er da ok. Og de holdt i... 5 år tror jeg. Med hyppig brug - var mine yndlings arbejdssko.

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske Jeanette gerne vil have nogle pænt billige til hu ved om hun kan bruge dem? Der er noget med nogle knæ?

Tja? Billige er ofte (men selvfølgeligt ikke altid) lig med ukomfortable er det min erfaring. Også for knæ. Så hvis det var mig, så ville jeg nok ofre lige et par hundrede mere og købe noget ordenligt fra start. Ellers bliver det jo dobbelt-dyrt i sidste ende, når man står med en slidt eller ubrugelig sko som man får ondt af at gå i.

 

Men altså hvad ved jeg, sværger til Ecco og Vagabond, har ikke ejet billig-sko i årevis. Kan simpelthen ikke holde til at gå i dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja? Billige er ofte (men selvfølgeligt ikke altid) lig med ukomfortable er det min erfaring. Også for knæ. Så hvis det var mig, så ville jeg nok ofre lige et par hundrede mere og købe noget ordenligt fra start. Ellers bliver det jo dobbelt-dyrt i sidste ende, når man står med en slidt eller ubrugelig sko som man får ondt af at gå i.

 

Men altså hvad ved jeg, sværger til Ecco og Vagabond, har ikke ejet billig-sko i årevis. Kan simpelthen ikke holde til at gå i dem.

 

Jeg har pæne sko/støvler på når jeg skal til kundemøder :mrgreen:... Eller hedder det nike free til al slags påklædning

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...