Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeanette - jeg har de her fra rocket dog, bare i sorte, hælen er ikke så høj også er den i sådan noget semi-blødt gummi, så når man lander på hælen får man ikke smadret rug (og knæ? ) http://www.amazon.co.uk/Rocket-Dog-Womens-Sheldon-Mushroom/dp/B005468M00/ref=sr_1_67?s=shoes&ie=UTF8&qid=1383860759&sr=1-67&keywords=rocket+dog

 

 

og ellers laver camper og el naturalista vidst lignende "bløde" hæle :hmm:

 

 

Og hvis det skal være i den dyre ende, så Gabor tror jeg...

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må ud at shoppe i skobutikker Jeanette og se om der ikke er gode tilbud :-D Sko/støvler er det eneste jeg ikke gider at bestille over nettet, men har også tit svært ved at finde nogle mine fødder synes er behagelige...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Du skal da ha dig sådan en her, og så en smart nederdel eller noget til :slem:

 

[ATTACH=CONFIG]114050[/ATTACH]

 

:slem: Det var lige sådan en sag Tonkii stod og manglede her i nat :oops:......ved dog ikke lige hvor komfortabel det er at sove i sådan en stramt snøret model......men er ret sikker på der var et par ungersvende der ville glemme alt om at røre i gryderne :drille::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået 500 kr af min mor til nye sko, i går:lun: Hun havde lagt dem, da hun var her og lufte Luna.

 

Elsker min mor:-D

 

Nå ja, altså de sorte sko vil jo blive brugt indendørs, indtil sommer (hvor jeg har mine ecco sandaler). Jeg har støvler på til og fra job, da jeg jo allerede fryser:genert:

 

Ecco Ballerinaer? Dem må jeg lige ind og kigge på:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

http://nielgaard.dk/id/20108/10022.html?store= er man meget dullet når man bare MÅ eje sådan en her? Pt er der kaos på mit natbord med 2 smykkeskrin og to mindre stativer og en skuffe fyldt.

Jeg ELSKER øreringe og så er den her perfekt :)

 

Men det er lidt et stort skrummel som nogen (læs:mig) godt kunne komme til at smide et stykke tøj henover eller vælte.

Jeg har samme udfordring og er lidt ude i om de der transparente kasser måske er løsningen. PS. man kan aldrig få for mange øreringe!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har de der transparente kasser og de er bare ikke mig.

Øreringene ligger hulter til bulter deri :(

Man kan også få den mindre, meeeeeen så ved jeg bare ikke om der er plads til alle dem jeg har :lun:

 

Nej der er altid plads til flere øreringe og da min mand sagde at jeg jo kun havde to huller i ørene, så fik jeg flere:drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har de der transparente kasser og de er bare ikke mig.

Øreringene ligger hulter til bulter deri :(

Man kan også få den mindre, meeeeeen så ved jeg bare ikke om der er plads til alle dem jeg har :lun:

 

Nej der er altid plads til flere øreringe og da min mand sagde at jeg jo kun havde to huller i ørene, så fik jeg flere:drille:

 

Hmm.. det er jo ikke til meget hjælp hvis de også ligger hulter til bulter deri. Jeg har dog kun stickers, men det er stadig svært at finde den matchende ørering når jeg skal bruge den!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...