Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prææææcis.... og fordi mit er sådan høagtigt og kan finde på at bølge/krølle når det bliver kort(ere) så ligner det ret hurtigt, at jeg er udstyret med en sær hjelm. Alternativt skal det sådan slices i etager og det skal jo vedligeholdes og det får jeg ikke gjort.... punktum :mrgreen:

 

Jeg synes du skal have det langt... måske ikke helt så langt som nu, men langt. Og så ville jeg nok få lavet etager i det :hmm:Altså - jeg har også etager... Og i visse perioder er jeg blevet klippet én gang om året. etagerne er der jo stadig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm.. Der er vist bred enighed her :-D Ved bare ikke lige hvad der skal gøres ved de der bånd, kjolen er jo sådan en slå-om-en.

 

Frisure til dig, jeg stemmer for etager og en masser længder, så har du både muligheden for hestehale og frisure. Ala hende her. Hun er mindre køn, ignorer det, for det er du ik ;-)

 

Jah, vi er enige!

Link til indlæg
Del på andre sites

De damer.... hvis man nu på et tidspunkt besluttede sig for, at det var på tide at blive voksen og fornuftig (og begynde at bruge tid og penge på det) og få en frisure.... hvilken skulle det så være?? Jeg har sådan noget sært og meget hø-agtigt hår, der er blevet klippet 3 gange på 13 år :oops: Jeg vil helst ikke bruge mere end "shampoo-balsam-håndklæde omkring-børste" tid på det og der skal helst kunne komme en elastik i ind i mellem...

 

Har sådan en særhedspande og generelt et ret langt og hesteagtigt ansigt.... og mit hår lever et helt eget liv med sære fald og bølger :stupid:

 

IMAG0084.jpg

 

Og nej.... Vilya skal ikke klippes og vi er trætte så bær over med de bøvede udtryk :genert:

 

 

Jeg synes at sådan noget som frisure er overvurderet ... så længe håret er langt nok - så vil det alligevel altid ende i en hestehale :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er faktisk rigtig fint :5up:

 

Men.... du kender mig jo... Tror du godt, jeg kan have sådan noget? Der skal.... sættes og sådan :oops:

 

Jeg har også langt heste-agtigt hår. Har haft det kortere, men det er altså kun pænt hvis man gider glatte/sætte det hver dag :cry:

Mit er bare langt med lidt etager, så er det nemt med en elastik når man ikke gider noget, men kan sagtens sættes når man endelig gider :5up:

Drømmer om overskud til en skulderpage..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Hmm.. Der er vist bred enighed her :-D Ved bare ikke lige hvad der skal gøres ved de der bånd, kjolen er jo sådan en slå-om-en.

 

Frisure til dig, jeg stemmer for etager og en masser længder, så har du både muligheden for hestehale og frisure. Ala hende her. Hun er mindre køn, ignorer det, for det er du ik ;-)

 

Orv, prøv at se hendes ansigt. Hun ligner lidt en picasso :lol: Øjnene helt skævt sat m.m.

 

Det er faktisk rigtig fint :5up:

 

Men.... du kender mig jo... Tror du godt, jeg kan have sådan noget? Der skal.... sættes og sådan :oops:

 

Man kan også have sådan en frisure og så ikke sætte den hver dag. Nogle frisører er også gode til at rådgive i frisurer, som ikke kræver det vilde til dagligt, men nemt kan piftes op til weekenden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv, prøv at se hendes ansigt. Hun ligner lidt en picasso :lol: Øjnene helt skævt sat m.m.

 

 

 

Man kan også have sådan en frisure og så ikke sætte den hver dag. Nogle frisører er også gode til at rådgive i frisurer, som ikke kræver det vilde til dagligt, men nemt kan piftes op til weekenden :blink:

 

Uh - det lyder klart som noget! Jeg har det med at få sådan et "nu-klipper-jeg-lige-pandehår" flip med regelmæssige mellemrum (sådan hver 2. år, når det endelig er vokset ud igen) - og det er jo et helvede med pandehår, når det ikke lige er nyklippet, glattet og sprayet :mrgreen: Og det er det jo i virkeligheden kun den dag, jeg klipper det.... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nope..... hos mig er det tværet, hakket og grimt allerede før det kommer på - og så har jeg i øvrigt negle som en murerarbejdsmand....

 

Jeg er generelt helt vildt yndig :roll:

 

Mit er også grimt så snart det er på.. Har virkelig ikke tålmodighed til at sidde og lade det tørre inden man kan lave noget.

 

Lyder yndigt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er jeg den eneste hvis neglelak falder af i løbet af :vedikke: .. 5 minutter :shock:

 

Haha - det plejede at være sådan ved mig. Men så tog jeg mig sammen, lærte alt det der med over- og underlak. Og lærte at SIDDE stille indtil det var tørt. Alternativt tage det på om aftenen, så det kan hærde ordenligt hele natten ^^

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er kjolen til det forestående bryllup fundet :mrgreen:

 

ikk mit b ryllup må vente lidt endnu med stor hvis kjole og hestevogn :engel:

 

Se her hvad jeg skal ha på, glæder mig så meget til festen nu...

 

Kjole inden Overdele Kjoler & tunikaer Kjoler Sara Kelly

 

den tilhørende skindjakke har jeg også købt :engel:

 

Den er fin uden at være for fin og ja bare glad for at have fundet noget efter lang tids søgen

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha - det plejede at være sådan ved mig. Men så tog jeg mig sammen, lærte alt det der med over- og underlak. Og lærte at SIDDE stille indtil det var tørt. Alternativt tage det på om aftenen, så det kan hærde ordenligt hele natten ^^

 

Plejer også at forsøge mig med en base og overlak, men kan aldrig sidde længe nok til det tørrer.. Og hvis det en sjælden gang sker så når jeg at hamre neglen ind i et eller andet i løbet af , hurtigt, så der kommer hakker og bare pletter :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er kjolen til det forestående bryllup fundet :mrgreen:

 

ikk mit b ryllup må vente lidt endnu med stor hvis kjole og hestevogn :engel:

 

Se her hvad jeg skal ha på, glæder mig så meget til festen nu...

 

Kjole inden Overdele Kjoler & tunikaer Kjoler Sara Kelly

 

den tilhørende skindjakke har jeg også købt :engel:

 

Den er fin uden at være for fin og ja bare glad for at have fundet noget efter lang tids søgen

 

Ih - sikke et godt valg! Den kan du bruge til aaalt muligt! Godt med den slags ^^

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha - det plejede at være sådan ved mig. Men så tog jeg mig sammen, lærte alt det der med over- og underlak. Og lærte at SIDDE stille indtil det var tørt. Alternativt tage det på om aftenen, så det kan hærde ordenligt hele natten ^^

 

Men.... det tager jo evigheder? Og hvordan.... om natten??? Så stille ligger jeg altså ikke... og har nok heller ikke altid hænderne over dynen, jo

 

Og uanset, hvordan jeg kommer det på, så ændrer det ikke på det faktum, at mine tommelfingernegle er over 1½ cm brede..... det behøver man ikke fremhæve med fancy farver!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er kjolen til det forestående bryllup fundet :mrgreen:

 

ikk mit b ryllup må vente lidt endnu med stor hvis kjole og hestevogn :engel:

 

Se her hvad jeg skal ha på, glæder mig så meget til festen nu...

 

Kjole inden Overdele Kjoler & tunikaer Kjoler Sara Kelly

 

den tilhørende skindjakke har jeg også købt :engel:

 

Den er fin uden at være for fin og ja bare glad for at have fundet noget efter lang tids søgen

 

Årh, så fin den er!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...