Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har vildt mange hænge øreringe i alle former og slags :)

 

Jeg har haft stretchinger, så derfor er hullerne i mine ører desværre for store til hænge-øreringe!

 

Hvad med en løber til de øreringe? - altså et stykke stof af en art, i en god længde, hængende på væggen, hvor man kan stikke ørenringene i?

 

hedder så nok ikke en løber, men som en slags klokkestreng halløj tingest?

 

God idé, hvis man kan finde noget der er pænt!

Link til indlæg
Del på andre sites

For pokker!!

Købte sådan en tube veeeeet voks til overlæben, har de der fæle skæg som ingen kvinder vil have.

Jeg fulgte pænt brugsvilledningen og gæt hvad.

Da alt var ovre var min overlæbe rød og hævet og alle de sorte hår sad tilbage :(

Prøvede TRE gange og hver gang med samme resultat.

JEg bliver ALDRIG en dulle, men jeg bliver måske ansat som julemand i det lokale storcenter :( MØG veeeeet

Link til indlæg
Del på andre sites

For pokker!!

Købte sådan en tube veeeeet voks til overlæben, har de der fæle skæg som ingen kvinder vil have.

Jeg fulgte pænt brugsvilledningen og gæt hvad.

Da alt var ovre var min overlæbe rød og hævet og alle de sorte hår sad tilbage :(

Prøvede TRE gange og hver gang med samme resultat.

JEg bliver ALDRIG en dulle, men jeg bliver måske ansat som julemand i det lokale storcenter :( MØG veeeeet

 

Pincet - vupti? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jo jo men for pokker det andet lød så meget lettere og hurtigere, men næh nej:stupid:

 

Veet er i min optik, noget opreklameret bras! Jeg har aldrig prøvet at noget af det har virket, overhovedet!

 

Har ikke givet mig andet end rød hævet hud - stadig med de hår, det skulle fjerne... en enkelt gang har jeg vist prøvet at hårene forsvandt - men det gjorde skindet på mit skinneben så også... :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med en løber til de øreringe? - altså et stykke stof af en art, i en god længde, hængende på væggen, hvor man kan stikke ørenringene i?

 

hedder så nok ikke en løber, men som en slags klokkestreng halløj tingest?

 

Jeg har skråvæg i soveværelset, og har brugt noget... ehm, aner ikke hvad det hedder:hmm:

 

2013-05-13 11.37.00.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:slem: Det var lige sådan en sag Tonkii stod og manglede her i nat :oops:......ved dog ikke lige hvor komfortabel det er at sove i sådan en stramt snøret model......men er ret sikker på der var et par ungersvende der ville glemme alt om at røre i gryderne :drille::mrgreen:

 

Den er faktisk yderst behagelig at have på :drille::mrgreen:

 

 

Jeanetteh .... Hold k... hvor ser du godt ud :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

http://nielgaard.dk/id/20108/10022.html?store= er man meget dullet når man bare MÅ eje sådan en her? Pt er der kaos på mit natbord med 2 smykkeskrin og to mindre stativer og en skuffe fyldt.

Jeg ELSKER øreringe og så er den her perfekt :)

 

hvis det er sølv, så put dem i de der små plastposter med genluk, de har ikke godt af al den friske luft :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er disse to for nedringede til at have på, på job? Det er to, jeg har fået af en veninde/tidligere kollega for flere år siden.

 

Nope de er fine :5up: det er vel ikke en moske du jobber i vel :blink: Jeg har stort set ikke andet end nedringet tøj, og jeg går konstant og hiver op i blusen :lol:

 

Jeg vil sige, så længe det er smagfuldt og pænt er det fint :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er disse to for nedringede til at have på, på job? Det er to, jeg har fået af en veninde/tidligere kollega for flere år siden.

 

Det synes jeg godt, du kan, men det kommer helt an på, om du føler dig godt tilpas i dem. Hvis du kommer til at gå rundt og føle at du er for nedringet, så skal du ikke tage dem på.

Og så kommer det an på dit arbejde - hvor meget du bukker dig ned i løbet af dagen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...