Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg kan anbefale dem her: https://www.glerups.dk/produkter/dameherre/C

 

De er godt nok ikke helt billige, men de er gode, så synes det tjener sig ind :5up:

Lige hvad jeg leder efter :hjerte:

 

Kan du fortælle mig hvordan de er indeni? Jeg hader hjemmesko der hurtigt tager form efter foden eller bliver trådt flade.

Er der en pude i sålen, eller noget støtte? Eller går man bare på et tyndt skind/gummi lag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja, jeg kan desværre ikke finde større billeder. Men det er pailletbukser i hhv. sort/mørk grå, guld og sølv. Hælder til sølv eller sort.

sølv eller sort så... Ville nok vælge sort også fordi vi går julefrokost tiden i møde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Sorte it is - selvom sølv også er virkelig virkelig fine! Er totalt forelsket i de bukser! Men til 600kr. må jeg vist nøjes med et par.

Tror du bliver gladest for dem i sort... De er virkelig fine. Hvor er de fra?

Link til indlæg
Del på andre sites

Julefrokost kjole.

pretty or prostitute?? :mrgreen:

 

Jeg havde en der ligner meget på til kæmpe julefrokost med mit arbejde, og synes absolut ikke jeg så slutty ud :engel:

 

Sorte strømper er et must til evening wear

 

Ehm .. Og jeg havde så valgt at have bare ben. Synes ikke strømpebukser går særlig godt til blonder. Kan ikke helt forklare hvorfor, strømpebukser var bare helt klart et no-go for mig da jeg først prøvede kjolen på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...