Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har et spørgsmål om streg. Bruger I en farve, der passer til jeres øjenfarve? Eller bruger I hvad der passer til det tøj I har på?

 

Altid sort, mørkebrun eller mørk grå. Har dog enkelte i helt lyse nude-farver, men dem bruger jeg kun med øjenskygger i samme farve, så det giver en mere mættet farvning helt nede ved øjenvipperne, og det er alligevel så sjældent at jeg har øjenskygge på - det er faktisk kun hvis jeg skal til fest eller lignende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå det var ikke helt nemt

 

men fra venstre mod højre: nilens jord Dark green, l'oreal Night blue (fået af kollega), gosh lagoon (også fra kollega), rimmel matita occhi (også fra kollega), no colour slate blue (fra en hudplejedims 3 tøser besøgte tilbage i 1999, den er lidt grålig) og den sidste er sort fra H&m

 

Skal jeg finde en brun og en grå til d. 1.? Og mørkegrå eller lys?

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå det var ikke helt nemt

 

men fra venstre mod højre: nilens jord Dark green, l'oreal Night blue (fået af kollega), gosh lagoon (også fra kollega), rimmel matita occhi (også fra kollega), no colour slate blue (fra en hudplejedims 3 tøser besøgte tilbage i 1999, den er lidt grålig) og den sidste er sort fra H&m

 

Skal jeg finde en brun og en grå til d. 1.? Og mørkegrå eller lys?

 

Nr. 2-4 nedefra bør arkiveres lodret:shock: Jeanette, hvad enten du vil det eller ej, er du altså en moden dame. Og de farver gør ikke noget godt for nogen over 20:oops:

 

Og den fra 1999....???? Den er 14 år gammel!!! Hvem gemmer en eyeliner i 14 år???? Det meste makeup kan holde sig i 12 mdr. (ikke år), så væk med den:badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

du skal da ikke smøre creme på øjnene :lol: men ja, jeg ville nok forsøge mig med en grå eller brun til hverdag. men hør: har du tjekket sådan noget som ELF? der koster en eyeliner jo ingen penge. jeg ved, at de bl.a. fører det på nørrebro apotek.

Jeg får creme alle vegne hehe. Jeg har hørt om ELF herinde, tror jeg. Det må jeg kigge på. Er de bløde?

Nr. 2-4 nedefra bør arkiveres lodret:shock: Jeanette, hvad enten du vil det eller ej, er du altså en moden dame. Og de farver gør ikke noget godt for nogen over 20:oops:

 

Og den fra 1999....???? Den er 14 år gammel!!! Hvem gemmer en eyeliner i 14 år???? Det meste makeup kan holde sig i 12 mdr. (ikke år), så væk med den:badr:

Okay? Anede ikke de kunne blive for gamle? Der kan man bare se :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nr. 2-4 nedefra bør arkiveres lodret:shock: Jeanette, hvad enten du vil det eller ej, er du altså en moden dame. Og de farver gør ikke noget godt for nogen over 20:oops:

 

Og den fra 1999....???? Den er 14 år gammel!!! Hvem gemmer en eyeliner i 14 år???? Det meste makeup kan holde sig i 12 mdr. (ikke år), så væk med den:badr:

 

Man kan sagtens have make-up meget længere end 12 mdr. MAn skal bare huske at holde det rimelig frit for bakterier. Lavede engang et interview med stylist Nicci Welsh og hun fortalte en ret sjov historie. Hun havde gemt en megaflot øjenskygge i mange år - mener det var 7. Hun brugte den så til et photoshoot med en lækker ung kvinde på en strand, og det så super ud. HVad hun bare ikke have regnet med, var den kæmpe omgang af udslæt, som modellen fik bagefter!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg deler aldrig makeup med andre, så derfor har jeg ingen problemer med at gemme dem længere.

Har også en kohl som jeg har haft liggende i ca 5 år.

Nogle ting egner sig til at gemme og andre gør ikke. Bruger man på ren hud og undgår at dele sker der i min optik ikke noget.

 

Jeanette, der står holdbarhed på: et lille billede af en krukke og så som regel 6 eller 12 bagefter, hvilket står for mdr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den eyeliner fra No Colour, der er den gamle, er kun mig, der har brugt. Den var lukket med film dengang. Mine øjenskygger er helt nye, det er de prøver pivpiv sendte til mig:-D Og jeg har ingen at dele make-up med, så det er kun mig, der bruger det:-D Jo de blå har så været brugt af min kollega før mig. Men de ryger så ud nu:-D

 

Min mascara er ny, men skal skiftes, den klumper helt vildt på børsten og selvom jeg forsøger at skrabe af, er det altid en håbløs mission.

 

Men jeg må kigge på det der ELF, når det er lønningsdag :-D:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen af jer der har erfaring med at få skræddersyet en kjole (i Danmark, ved godt det kan gøres billigt i Kina fx) og hvad prisniveauet ca. er?

 

Vi snakker ikke om en eller anden fancy couture kjoledesigner, der skal lave den.

 

http://annmarimai.dk/priser

 

Kender dog min egen dameskrædder som bla. syede min brudekjole for mange år siden (575,-) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...