Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har opdaget Essie neglelakker. Elsker farverne. Og holdbarheden :hjerte:

 

Selvom jeg vasker hænder sådan cirka 100 gange i løbet af ugen, holder lakken helt fint en uges tid, bare jeg sørger for at lave et godt forarbejde i klargøring af neglen + holder dem i rimelig længde.

 

Er det noget med at man kan få dem billigere nogle steder online?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har opdaget Essie neglelakker. Elsker farverne. Og holdbarheden :hjerte:

 

Selvom jeg vasker hænder sådan cirka 100 gange i løbet af ugen, holder lakken helt fint en uges tid, bare jeg sørger for at lave et godt forarbejde i klargøring af neglen + holder dem i rimelig længde.

 

Er det noget med at man kan få dem billigere nogle steder online?

 

Ja, de er fantastiske....med to lag og god overlak, så ja, ca. en uges tid :banan:

 

Nicehair.dk plejer at have dem....

Og så skal man ikke vide at de koster ca. 35 kr. i USA...:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Essie er billige i Tyskland.

Fleegaard havde 3 for 100 og de nyeste farver (i en shop i Flensborg) kostede de 55 kr ;) Julegave købt!!

Scoooore! Olen ævler om at køre til Tyskland efter snoller, øl og mandler inden jul.

 

Har faktisk brokket mig helt vildt meget over at han nu igen vil til at bruge penge på den slags pjat, men nu der kunne være billige Essies in it for me, kunne det være jeg skulle knytte og få noteret et par farveønsker :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

De er SÅ gode til dig, Jeanette :5up: Jeg er sikker på, du bare lige skal vænne dig lidt til det, det er jo et helt andet look, end du plejer at have :)

 

Virkelig smart jeanette! Jeg tror også du skal give det nogle dage før du vænner dig til dey

 

Tak begge to, jamen det bliver skam også kun dem her, så der er ikke så meget at gøre:lol: (Jooo jeg vælger måske nok stadig, at lade være med at have briller på, til og fra job:mrgreen::engel:)

 

Men hvordan er det? Stadig pænere uden briller, eller?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak begge to, jamen det bliver skam også kun dem her, så der er ikke så meget at gøre:lol: (Jooo jeg vælger måske nok stadig, at lade være med at have briller på, til og fra job:mrgreen::engel:)

 

Men hvordan er det? Stadig pænere uden briller, eller?

 

Jeg synes dit ansigt bliver mere markeret når du har briller på :)

 

Og giv det nogle dage. Jeg var også lidt tvivlende, da jeg lige fik briller igen, men nu har jeg det egentlig ok med det og så kan jeg virkelig ikke se uden, fordi øjnene har vænnet sig til styrken :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg har jo haft briller hele tiden, har bare valgt kun at have dem på, inde på job og her hjemme:lol:

 

Linserne har jeg stadig ikke opgivet, jeg må kunne finde dem et sted, hvor de ikke slører:hmm:

 

Men det tager alligevel lidt tid at vænne sig til nye briller. Der er jo stor forskel på dine to stel :)

 

Jeg drømmer også om linser. Jeg kan bare ikke finde ud af at sætte lortet i :lol::rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det tager alligevel lidt tid at vænne sig til nye briller. Der er jo stor forskel på dine to stel :)

 

Jeg drømmer også om linser. Jeg kan bare ikke finde ud af at sætte lortet i :lol::rolleyes:

Jeg kan godt få dem i, og også ud. Men de her jeg havde, slørede hele tiden, så jeg ikke kunne læse. Det går ikke, når man sidder ved en pc hele dagen på job:genert: Og nu er min styrke så lav, at jeg sagtens kan se uden briller/linser, når jeg går eller sidder i toget osv. Forleden dag på job, var der en meeeeeeeget lækker flyttemand, der tog jeg brillerne af imens, det var godt nok liiidt hårdt for øjnene at sidde ved pc'en imens:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...