Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Har været til Erbs denmark (før erbs og bjerke) lagersalg i dag. Der var ikke så meget tilbage, det startede i torsdags, men jeg kom hjem med lidt :)

 

2013-12-07 12.35.13.jpg

2 stk tasker. Den brune købte jeg også i sort, den skal min mor have i julegave :)

 

2013-12-07 12.32.18.jpg

Og ny halskæde - købte to styk, så min søster får en i julegave også.

Se venligst bort fra røøøde kinder efter at have været ude i kulden :mrgreen:

 

Jeg kom i alt af med 500kr for 3 tasker og 2 halskæder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har været til Erbs denmark (før erbs og bjerke) lagersalg i dag. Der var ikke så meget tilbage, det startede i torsdags, men jeg kom hjem med lidt :)

 

[ATTACH=CONFIG]114773[/ATTACH]

2 stk tasker. Den brune købte jeg også i sort, den skal min mor have i julegave :)

 

[ATTACH=CONFIG]114772[/ATTACH]

Og ny halskæde - købte to styk, så min søster får en i julegave også.

Se venligst bort fra røøøde kinder efter at have været ude i kulden :mrgreen:

 

Jeg kom i alt af med 500kr for 3 tasker og 2 halskæder :5up:

 

Fede ting!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg kan ikke gå i hæle :genert: og har opgivet at lære det… Men kan jeg så stadig have buksedragt på?

Ja, jeg kan heller ikke gå i hæle, jo altså i noget der ligner max. 3 cm. og jeg kunne godt finde på at tage sådan en på.. og jeg er lavere end dig. Synes bare de er så flotte.

 

Men altså en lækker kjole ville absolut også være fint:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror de har vanvittig travlt lige for tiden :)

 

Jeg modtog mine ting 2 dage efter at jeg havde sendt en halvsur mail til dem :oops:

 

Meeen, det var også næsten 15 dage undervejs.

 

Men de skrev jo d. 2.12 at varerne var afsendt. Men det må da blive fragtet med kameler, eller et eller andet:vedikke: Kan bare ikke forestille mig noget postvæsen der er SÅ langsomt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Men de skrev jo d. 2.12 at varerne var afsendt. Men det må da blive fragtet med kameler, eller et eller andet:vedikke: Kan bare ikke forestille mig noget postvæsen der er SÅ langsomt!

 

Jamen jeg havde netop også modtaget en besked om at det var afsendt, så ja - måske de bruger kameler ! :lol:

 

Edit: nu jeg tænker over det. Det var forkert skrevet af mig, det må være postvæsenet som har vanvittigt travlt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ida hvis du vil fange ham ders opmærksomhed, så må du altså i noget mere dullet :slem: jojo de er da super flotte de kjoler der, men mandehjernen tænker ikke på mode :engel:

Vis lidt hud, find en kjole der understreger de steder på din krop hvor du er sexy :slem: :5up: Snakker ikke slutty tøj, bare noget der sidder så det fanger en mands opmærksomhed for mænd er visuelle væsener og du har brug for at han ser dig før han kan lære dig at kende og falde for dig :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ida hvis du vil fange ham ders opmærksomhed, så må du altså i noget mere dullet :slem: jojo de er da super flotte de kjoler der, men mandehjernen tænker ikke på mode :engel:

Vis lidt hud, find en kjole der understreger de steder på din krop hvor du er sexy :slem: :5up: Snakker ikke slutty tøj, bare noget der sidder så det fanger en mands opmærksomhed for mænd er visuelle væsener og du har brug for at han ser dig før han kan lære dig at kende og falde for dig :kys:

 

Er altså enig med Tonks:genert: Måske lidt lækker mønster og lidt kavalergang:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ida hvis du vil fange ham ders opmærksomhed, så må du altså i noget mere dullet :slem: jojo de er da super flotte de kjoler der, men mandehjernen tænker ikke på mode :engel:

Vis lidt hud, find en kjole der understreger de steder på din krop hvor du er sexy :slem: :5up: Snakker ikke slutty tøj, bare noget der sidder så det fanger en mands opmærksomhed for mænd er visuelle væsener og du har brug for at han ser dig før han kan lære dig at kende og falde for dig :kys:

 

Men han kommer ikke.. så det er ikke så farligt...

 

Er altså enig med Tonks:genert: Måske lidt lækker mønster og lidt kavalergang:-)

 

Evt. links? Jeg er ikke så god til at finde sexet tøj… Føler mig bedre tilpas i denne type kjoler og vil gerne kunne bruge den mere end en gang..

Link til indlæg
Del på andre sites

Men han kommer ikke.. så det er ikke så farligt...

 

 

 

Evt. links? Jeg er ikke så god til at finde sexet tøj… Føler mig bedre tilpas i denne type kjoler og vil gerne kunne bruge den mere end en gang..

 

Prøvede igår fra iPhone, men vi blev uvenner:evil: Kan dog se at mønster er yt for tiden:vedikke:

 

http://www.zalando.dk/even-odd-cocktailkjoler-festkjoler-bla-ev421c0do-k11.html

 

http://www.zalando.dk/anna-field-cocktailkjoler-festkjoler-sort-an621c075-802.html

 

http://www.zalando.dk/little-mistress-gallakjole-bla-lm121c03h-k12.html

 

http://www.zalando.dk/little-mistress-gallakjole-sort-lm121c04l-q11.html

 

http://www.zalando.dk/coast-lori-lee-gallakjole-gra-c9821c02x-c00.html

 

http://www.zalando.dk/guess-anyssa-cocktailkjoler-festkjoler-sort-gu121c000-q00.html (den her har score-garanti!!!!)

 

http://www.zalando.dk/wiesnkoenig-nora-cocktailkjoler-festkjoler-rod-wk021c008-503.html (:sjov:)

 

 

Orker ikke mere kjolekigning lige nu - er nået til side 10 ud af 67 på Zalando:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er med Bagge, tøjet skal afspejle dig og ikke "en anden". Det er Ida der gør tøjet sexet, ikke tøjet der gør Ida sexet!!

 

hvis du vil finde en for en aften så på med hulkort og nedringet...

 

Er en smule ......:vedikke: Synes ikke at nogle af dem jeg har linket til er hulkorte eller nedringede. Bestemt er de da pæne, de kjoler Ida har linket til, men der er ikke så meget fest over dem:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bestemt er de da pæne, de kjoler Ida har linket til, men der er ikke så meget fest over dem:oops:

Hvorfor ikke?

 

Jeg synes da de kjoler er af typerne man både kan dresse op og ned med tilbehør og sko, og de kan da blive vildt lækre og meget fest-agtige med de rette accessories, ligesom de også vil kunne bruges som pænt hverdagsdress.

 

Jeg kunne sagtens se mig selv tage en af dem på til en fest :vedikke: det behøver jo ikke være glimmer-over-alt, nedringet as hell eller ren prom dress-agtigt, før det er festligt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ikke?

 

Jeg synes da de kjoler er af typerne man både kan dresse op og ned med tilbehør og sko, og de kan da blive vildt lækre og meget fest-agtige med de rette accessories, ligesom de også vil kunne bruges som pænt hverdagsdress.

 

Jeg kunne sagtens se mig selv tage en af dem på til en fest :vedikke: det behøver jo ikke være glimmer-over-alt, nedringet as hell eller ren prom dress-agtigt, før det er festligt?

 

 

Helt enig! Synes den første fra CPH er skideflot. Høje hæle til, let nedknappet og med fede accesories. Du kommer til at ligne en million!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ida jeg sys de kjoler du har fundet er SÅ flotte, elsker din stil! Jeg er meget mere til at tage tøj på jeg selv sys er lækkert end hvad jeg tror andre vil kunne lide :)

Sådan har jeg det også...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...