Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Elsker at mandens PhD skal fejres med et nyt kjoleindkøb til dig :klap: Det bliver jeg også nødt til at få indført herhjemme ....

 

Skal møde det meste af Hvidovre hospitals lungelæger og cirka det samme fra Bispebjerg. Og have drinks med de allerbedste.

Først dog spise med tandlæge svigermor, astrofysiker phd svoger og hans gynækolog kæreste.. jeg kan kun vinde på udseende..

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg var for første gang i den outlet"park", de har i Ringsted og besøgte seføli skobutikken, Josef Seibel

 

de havde et meget "tysk" sortiment men købte de to modeller nedenunder, og elsker dem allerede voldsomt. jeg tror at enten hader man udseendet eller også bliver man som jeg nostalgisk. jeg kommer til at tænke på min dejlige afdøde mormor og føler mig lidt tættere på hende, når jeg har dem på :-)

 

de var sindssygt billige - sat ned fra 8-900 kr til 350 pr par:

 

62e9f83608.jpga9921defc9.jpg

 

de ikke bare ser fodformede ud - de er superdejlige at gå i, og støvletterne er "fodrede", så jeg for en gangs skyld ikke fryser om fødderne.

 

de øvrige modeller i butikken var en helt anden (grim...) stil, hvad man også kan se på deres tyske hjemmeside. det trækker dog op at den appetitlige mandlige model står med en dejlig brun lab :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen af jer der har (dårlige) erfaringer med Asos?

 

Har ellers altid været yderst tilfreds, men lige pt er jeg i en "krig" med dem for at få mine penge retur for to varer, og jeg er IKKE imponeret af deres kundeservice eller håndtering af sagen :fyfy: Så vil bare høre om der er andre med samme erfaring og hvad det evt. endte med.

 

De kan være lidt tunge at danse med, ja, men har aldrig oplevet at jeg ikke har fået mine penge igen på et eller andet tidspunkt.

 

I en periode havde jeg dem mistænkt for at lade computere besvare kunders mails, nogle af deres svar lød i hvert fald meget elektroniske, og hvis man spurgte i øst, fik man svar i vest.

 

Men det er jo en stoooor virksomhed, synes ikke du skal være bekymret for om du får dine penge tilbage :)

 

 

 

EDIT: Og så så jeg lige at du ikke er den eneste som oplever problemer: http://dindebat.dk/mode-stil-og-shopping/826432-manglende-refundering-fra-asos.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Saltvand til håret, er der nogen af jer der bruger det?

og hvad er blandingsforholdet? :genert:

 

Fedtcreme og flyvsk hår er bare ikke den gode kombi, jeg ligner Johnny Madsen hertil aften :stupid:

 

 

Jeg bruger det er kaldes saltvand.

Det er dog købt i en spray, så ved desværre ikke om eller hvordan man blander selv.

Men det er vildt effektiv til mit hår.

Link til indlæg
Del på andre sites

Saltvand til håret, er der nogen af jer der bruger det?

og hvad er blandingsforholdet? :genert:

 

Fedtcreme og flyvsk hår er bare ikke den gode kombi, jeg ligner Johnny Madsen hertil aften :stupid:

Jeg brugte saltvand da mit hår var kort - men købte det dog færdigblandet på spray. :-) Men det var rigtig godt og god holdbarhed. Jeg sprayede så lige over en hårlak til sidst også :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mangler hjælp! Leder efter en militær-agtig jakke, gerne dobbeltradet og med markante knapper. Til vores HTMprogram.

 

http://m.asos.com/mt/www.asos.com/Denim-Supply-by-Ralph-Lauren/Denim-Supply-By-Ralph-Lauren-Officer-Jacket/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3497771&cid=2641&sh=0&pge=3&pgesize=50&sort=-1&clr=Navy

 

Hvis du nu skide diamanter, så er den ret fed

Link til indlæg
Del på andre sites

I know. Den er ellers sej.

 

Du kan også gå naughty... xD

 

 

http://www.festtema.dk/ft_dk/officer-jakke-dame.html

 

Jeg ville personligt synes det var ret sjovt. Du kunne evt, få tips af Sonja. Hun kan tricks i den afdeling, hører man jo xD

 

Haha ja jeg tror også jeg ville synes det var ret sjovt, men måske er dommerne ikke enige :blink:

 

FAndt den her på ebay, den er nu ret fin

416XQMsW1RL._SX342_.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...