Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mulberry Roxanne taske i guld.. Yes or no? Har kig på en brugt..

 

Ved ikke helt. Synes jo det er sådan en ret klassisk post-taske med mange detaljer, så jeg tror altså jeg foretrækker den i naturlæder eller sort. Nok natur.

Tilgengæld gad jeg godt have en bayswater i guld. Bayswateren er jo enkel og derfor synes jeg guld klæder designet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke helt. Synes jo det er sådan en ret klassisk post-taske med mange detaljer, så jeg tror altså jeg foretrækker den i naturlæder eller sort. Nok natur.

Tilgengæld gad jeg godt have en bayswater i guld. Bayswateren er jo enkel og derfor synes jeg guld klæder designet.

 

Jeg er også vild med Bayswater. Helst i fuchsia farvet lak.

 

Roxanne koster kun 1400, hvilket ligesom er nok til at jeg sagtens kan lide farven haha..

Ej den er i god stand. Sælger den bare videre hvis jeg ikke gider den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gå iøvrigt på dba hvis du kan lide at købe brugt. Havde kig på tre par marant sko. Bobby og Bekket til 1100kr pr par.. den ene inkl æske og kvitt og helt nye..

 

Ved ikke om jeg tør. Tror det er en glidebane.. har seriøst issues med sko og tasker:oops:

 

Har en double zip tote (falsk, men i fantastisk kvalitet - købt i verdens bedste butik i Bangkok)

En Alexa, bayswater tote og en Bayswater. Og STADIG synes jeg at jeg mangler en Willow tote, en Suffolk og en del rey. I have issues!

Og har lige købt et par marrant-sko, så jeg bør virkelig styre mig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke om jeg tør. Tror det er en glidebane.. har seriøst issues med sko og tasker:oops:

 

Har en double zip tote (falsk, men i fantastisk kvalitet - købt i verdens bedste butik i Bangkok)

En Alexa, bayswater tote og en Bayswater. Og STADIG synes jeg at jeg mangler en Willow tote, en Suffolk og en del rey. I have issues!

Og har lige købt et par marrant-sko, så jeg bør virkelig styre mig!

 

Mem når det er så billigt :D fandt lille clutch i hvid lak fra Mulberry til 600 og en stella mccartney clutch til 450.. jeg kender godt til de issues du snakker om

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har mange hede drømme om en Alexa :lun:

 

Har også haft en Bayswater, men kunne ikke nænne at bruge den :oops: Så den har fået et nyt hjem. Har dog næsen lige købt en der minder om fra Decadent (damn you udsalg :rolleyes:) som jeg allerede elsker, så håber jeg kan nænne at bruge den :mrgreen:

 

Ellers er min store last helt sikkert neglelak! Har også haft en seriøs sko-afhængighed, men efter jeg har fået konstateret hælsporer har jeg måtte opgive den :fornaermet:

 

 

Har I andre nogle laster og ikke mindst hvad er de? :slem:

 

Ej hvordan kan man ikke bruge en bayswater?? Det fede er jo at den kun bliver smukkere jo mere den bliver brugt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Mulberry :hjerte:

 

Har også min sorte Bayswater i en limited edition...bruger den ikke så meget, er bange for at den kommer til skade når jeg har dem med på cyklen....og kæresten kommenterer det hver gang jeg putter sko/bøger/eller lign. i den.....:oops:

 

Er til gengæld ret glad for min East West Pouch :lun:

 

Har faktisk også en Continental Wallet jeg ikke rigtig bruger....:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjælp! Jeg er blevet et bumse fjæs :shock: Har haft ny foundation på i weekenden, og den kunne jeg vist ikke tåle... Er slået fuldstændig vildt ud! Hvad skal jeg gøre? Pt. har jeg købt basiron på apoteket, men er det andet jeg kan gøre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjælp! Jeg er blevet et bumse fjæs :shock: Har haft ny foundation på i weekenden, og den kunne jeg vist ikke tåle... Er slået fuldstændig vildt ud! Hvad skal jeg gøre? Pt. har jeg købt basiron på apoteket, men er det andet jeg kan gøre?

 

Det lyder som en allergisk reaktion, så ville jeg nok ikke bruge basiron - det er jo ret skrapt. Har ikke umiddelbart nogen guldkorn andet end at give huden ro et stykke tid, bruge milde cremer deklareret ud fra astma og allergiforbundet og så evt. rense med kamillete, som er beroligende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som en allergisk reaktion, så ville jeg nok ikke bruge basiron - det er jo ret skrapt. Har ikke umiddelbart nogen guldkorn andet end at give huden ro et stykke tid, bruge milde cremer deklareret ud fra astma og allergiforbundet og så evt. rense med kamillete, som er beroligende.

 

Okay tak, kamillete har jeg, så det må jeg prøve... Jeg ligner lort!

Link til indlæg
Del på andre sites

glæder mig til at der går penge ind, så skal der nemlig bare trykkes køb i to netbutikker :banan:

 

et par par af de her

31VnEEECs7L._SS400_.jpg

 

 

masse af dem her

$T2eC16J,!y4FI,OlWb6DBScj2b3Rwg~~60_35.JPG

 

denne her ikoral

4163LqpsbFL._SY445_.jpg

 

 

64-2510.jpg

 

cardiganen..

ells_0049196_M.jpg

 

 

lige omkring 1000,- inkl forsendelse... Også skal alle de møre og slidte gamle drenge ud af skabet :mrgreen:

 

Hvad er det for en netshop, er helt vild med busserne :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...