Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Taark:-D De gnaver mig dog en del på næsen, de her. Så jeg vil se om jeg kan finde nogen letvægts-briller (titanium) i profil optik på lørdag:-D

Har du fået skiftet de plastik dutter der normalvis sidder på, til silikone?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Næh har ikke fået dem skiftet. Har fået justeret og justeret uden virkning.

Mine gnavede helt vildt med de plastik dimser på - uanset hvor meget de rettede. Det samme gjorde en kollegas - indtil jeg bad hende smutte ned i hendes frokostpause og få dem skiftet til silikone. Vupti, så var problemet forsvundet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er SÅ blank

Har kun chanel, får af en veninde der arbejder der og tro mig, jeg har øvet i mange år men har efterhånden givet op ha ha

 

Jeg kan ikke lave smokey eyes uden det ligner jeg har fået tæv. Så nøjes bare med brune nuancer.. det går.

Chanel laver ellers nogle vanvittig lækre produkter, havde jeg råd så brugte jeg ikke andet :hjerte: sig til hvis du skal af med noget, er helt sikkert interesseret!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke lave smokey eyes uden det ligner jeg har fået tæv. Så nøjes bare med brune nuancer.. det går.

Chanel laver ellers nogle vanvittig lækre produkter, havde jeg råd så brugte jeg ikke andet :hjerte: sig til hvis du skal af med noget, er helt sikkert interesseret!

 

Jeg har lige givet en masse til tøserne i rideklubben ;)

 

Jeg ligner en der får bank eller en der intet har på*GG*

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige givet en masse til tøserne i rideklubben ;)

 

Jeg ligner en der får bank eller en der intet har på*GG*

 

Jeg har som regel en meget lys farve på.. lys brun.. under den har jeg flydende foundation.. det har jeg på øjenlåg, under øjnene, over næsen og under næsen..

 

Så en mascara. Og måske en streg hvis det går vildt for sig. Det skal jo ikke se vildt ud. Det skal bare komplementere ens hud..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...