Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen
Nej, der kan ikke være så meget. Ja, det er mange penge - men det er sådan jeg har prioriteret ;-)

To each his own

 

Jeg har intet at lade andre høre :engel:

 

*Host host* ridebukser til 2500 kr :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Malene Nielsen
Hihi - there you go.. Desuden køber jeg kun når jeg sådan.. har penge! Aldrig for lånte kroner. Ellers er det heller ikke sjovt..

Man skal ikke ha' dårlig samvittighed over de gode ting i livet ^^

 

Af og til kan det godt svare sig at købe kvalitet - købte bukserne for en del år siden og de har nok været i brug de første 1000 timer = billig timepris :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Årh :lun: Ønskede mig sådan nogle... i det fineste blødeste skind.

 

Jeg kiggede også på dem i mange år inden køb og de har fulgt mig på mange gode rideture... nu er de bare slidt op - 2 huller lige på røven og på knæene :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Og så blev jeg virkelig virkelig dullet. Jeg besluttede mig nemlig for at have det sjovt med strømper. Så jeg har købt knæstrømper, overknee-strømper, selvsiddende, strømpebukser m.m. Både lidt mere dydige, men tanken er også at købe disse..

 

 

Edit: Skidt virker ikke. Vender tilbage med billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

De er fede:5up:

 

Hvor har du købt? :engel:

 

Havde egentlig en aftale om jeg måtte shoppe lækkert tøj til mig selv hvis der var overkud denne måned (og det er der), men så er der også det ønske om at få Molly til massør, ihhh, og så vinder hunden sku altid, så næste måned måske :banan: Har ca intet forårs-sommertøj, og det skal man jo ha :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
De er os fiiine :mrgreen:

Havde forstået det som om du havde købt alle de andre :genert:

 

Nej nej, de SKAL købes. Det er bare liiiiige det der med pengene. Jeg har nemlig købt 12 par knæstrømper (sådan nogen skolepige-nogen) og to par overknee. Så tænkte min pung, at jeg hellere måtte vente med resten :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: Yes! Så har jeg lært lidt af at læse hele dulletråden..

 

Nu skal jeg bare finde et par sko til og så er jeg klar til bryllup. Any ideas? :hmm:

 

Til den farve, ikke noget vildt! Har du planer om noget tilbehør? Bælte, taske, smykker - som har en bestemt farve?

Hvilke sko har du? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Til den farve, ikke noget vildt! Har du planer om noget tilbehør? Bælte, taske, smykker - som har en bestemt farve?

Hvilke sko har du? :-)

 

Har smykker i sølv og en taske i sort.. Uhh sko.. har gummistøvler, Ecco sandaler, vinterstøvler og et par almindelig kondisko i sort :oops: Ingen pæne sko.. Så jeg skal ud og købe sko..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg forelskede mig jo i en smuk kjole den anden dag og i dag blev jeg nødt til at købe den :engel:

 

:hjerte:

 

KARINE-NC9-F_grande.jpg?102253

 

KARINE-NC9-B_grande.jpg?102253

 

Den sidder SÅ godt, og fremhæver virkelig de helt rigtige smukke former :lun:

 

Lækker farve.... Og den ser rigtig fin ud. Kan godt lide den der udskæring:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...