Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Chili Con Caia
Min pakke fra Asos kom :hjerte:

 

Pencil Skirt: ( og ja jeg ved jeg har en stor røv :oops::mrgreen:)

DSC_0733.jpg

 

DSC_0734.jpg

 

Trøje + anden skirt:

DSC_0736.jpg

 

Stor røv?! Du har sku da en lækker røv:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Spørgsmål til "Dullerne" :blink:

 

Jeg har overvejet en ny telefon. Jeg har prøvet min svigerindes Iphone - men jeg kan ikke "trykke" på den fordi jeg har lange negle :genert:

 

Er der nogle telefoner der er bedre end andre til piger med pæne lange negle ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Spørgsmål til "Dullerne" :blink:

 

Jeg har overvejet en ny telefon. Jeg har prøvet min svigerindes Iphone - men jeg kan ikke "trykke" på den fordi jeg har lange negle :genert:

 

Er der nogle telefoner der er bedre end andre til piger med pæne lange negle ??

 

spørgsmål om teknik:slem: Jeg har ingen problemer:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

spørgsmål om teknik:slem: Jeg har ingen problemer:mrgreen:

 

Jammen min nuværende er sådan en "hybrid" med både toch og tastatur - og den kan man godt trykke på med neglene, men min svigerindes NIKS :damn: jeg måtte få hende til at trykke hele tiden så kan ikke lige forestille mig at jeg ville blive glad for sådan en :oops: men vil jo gerne kunne gå på net :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jammen min nuværende er sådan en "hybrid" med både toch og tastatur - og den kan man godt trykke på med neglene, men min svigerindes NIKS :damn: jeg måtte få hende til at trykke hele tiden så kan ikke lige forestille mig at jeg ville blive glad for sådan en :oops: men vil jo gerne kunne gå på net :blink:

jeg taster med den del mellem blommen og hvor neglen kommer ud:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jammen min nuværende er sådan en "hybrid" med både toch og tastatur - og den kan man godt trykke på med neglene, men min svigerindes NIKS :damn: jeg måtte få hende til at trykke hele tiden så kan ikke lige forestille mig at jeg ville blive glad for sådan en :oops: men vil jo gerne kunne gå på net :blink:

 

Jeg har lange negle, men jeg bruger alligevel sådan.. tommeltot og pegefinger.. der skal jo hud på skærmen, før den reagerer. Det er ikke noget problem her ^^

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg taster med den del mellem blommen og hvor neglen kommer ud:genert:

 

:hmm: det kunne bare ikke lade sig gøre ligemeget hvordan jeg vente mine fingre og blev vist også lidt til grin :oops: Men nu har jeg klippet neglene :fornaermet: men det kan da kun være mænd, der designer sådanne dumme telefoner :fornaermet::fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lange negle, men jeg bruger alligevel sådan.. tommeltot og pegefinger.. der skal jo hud på skærmen, før den reagerer. Det er ikke noget problem her ^^

 

:genert: så lige et "side-spørgsmål" til jer med lange negle - er de ægte eller påsatte ??

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: det kunne bare ikke lade sig gøre ligemeget hvordan jeg vente mine fingre og blev vist også lidt til grin :oops: Men nu har jeg klippet neglene :fornaermet: men det kan da kun være mænd, der designer sådanne dumme telefoner :fornaermet::fornaermet:

 

eller en pegepind: Stylus pegepinde - iPhone, iPad covers, etuier og tilbehør

 

gummifingerbøl er vist og super:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:genert: så lige et "side-spørgsmål" til jer med lange negle - er de ægte eller påsatte ??

 

Når jeg har lange negle, så er det fordi neglesaksen er blevet væk!

 

Er forøvrigt meget sart mht negleklipning og lukker døren til badeværelset, når der klippes (lukker ikke døren når det er potte-ting)

 

...forkert tråd :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, hjælp.... Jeg søger stadig sko til min gallakjole. Har fundet to par hos h&m, men der er ingen af de nærliggende butikker, der har dem, så har ikke kunnet prøve dem..

Hvilket par er pænest?

 

DXLB37_81751_13020_34_0827.jpg

 

eller

 

DXLA65_81672_12005_96_4600.jpg

 

Til Galla-kjole syntes jeg par nr. 2 - de er på en eller anden måde bare lidt mere elegante :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, hjælp.... Jeg søger stadig sko til min gallakjole. Har fundet to par hos h&m, men der er ingen af de nærliggende butikker, der har dem, så har ikke kunnet prøve dem..

Hvilket par er pænest?

 

DXLB37_81751_13020_34_0827.jpg

 

eller

 

DXLA65_81672_12005_96_4600.jpg

 

Jeg kan lide dem begge to - men jeg tror især nr. 1 bliver for chunky og stor til en fin kjole :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Weee. min pakke fra Asos.com er ankommet.. Dvs. den ligger i døgnboksen, har bare ikke haft tid til at hente den endnu..

 

Håber sådan at kjolen er helt perfekt til bryllup om under 2 uger..

 

I næste uge skal jeg for første gang nogensinde ha' lavet negle.. Er lidt spændt, især fordi jeg ikke aner om det kan lade sig gøre i forhold til når man også skal træne hunde...:vedikke: Men ihh hvor jeg glæder mig:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...