Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Men hey jeg får da ryddet op i skabe og skuffer ;)

Har lige sat mig for at der skal flittigt bruges af cremer og kropsolier så jeg får skidtet brugt. Har VIRKELIG meget og har allerede givet en del væk.

Nu skal min krop forkæles så flere dage om ugen skal det smøres ind i enten det ene eller det andet - ikke noget jeg normalt er god til ;)

Håret skal have olie efter hver vask.... så mangler vi bare jeg får taget mig af mine fødder, men hey rom blev ikke bygget på en dag!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lykkeliv, dit hår ser i hvert fald rigtig godt ud!

 

---

 

Mit basic makeup er en mascara og en blush. Hvis jeg skejer helt ud bruger jeg også en Kohl og smider en lillebitte smule farve på mine øjenbryn, da enderne er lidt lyse i det..

En sjælden gang imellem bruger jeg en pudder.

 

Har det ret meget som Agnete mht al for meget makeup :lol: dog har jeg lært ikke at spørge min veninde om jeg "ser for dullet ud" fordi jeg har taget al det makeup på. For hun griner bare af mig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm - elsker den sammen m lårkort skotskternet nederdel, ankelsokker, collegesko og rottehaler ;-)

 

:lol:

 

 

Holy crap det var dog voldsomt dyrt for en jakke, skulle jeg have sådan en så skulle den holde de næste 20 år mindst..:oops: men det kan faktisk være røv ligemeget, for den er ikke i min størrelse..:rolleyes:

 

Det er nu hvad de fleste ordentlige jakker koster :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh man kan klare det for 300 for sommerjakkerne, og 800 for vinterjakkerne hvis man køber nyt.. Brugt er endnu mere fornuftigt...:mrgreen:

 

Jeg kommer ikke til at gå i brugt i den her by :lol: Alle har det nyeste, det pæneste, det dyreste. Alt handler om at være pæn og have det rigtige, og i mine øjne er der ikke noget galt i det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer ikke til at gå i brugt i den her by :lol: Alle har det nyeste, det pæneste, det dyreste. Alt handler om at være pæn og have det rigtige, og i mine øjne er der ikke noget galt i det :blink:

Det er også helt fint at du gerne vil ligne de andre.. Savner bare lidt svendborg Tonki der gav fuck i hvad andre syntes om hende og gik i hvad hun nu havde lyst til.. Men folk ænder sig vel..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...