Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg er en sucker for farverig makeup, såfremt det passer til personen og er lagt pænt - Selvfølgelig.

 

Prøv fx at se de her eyelinerfarver :hjerte: Ville ønske jeg kunne bære dem alle sammen :rolleyes:

 

$_1.JPG?set_id=880000500F

 

Nej nej nej, jeg er slet ikke til sådan noget! Vi har en på arbejde der bruger blå mascara, det ser helt skørt ud i min verden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes godt en farvet eyeliner kan gå an af og til. Som lidt vildt. Men farvet mascara er jeg ikke nede med :lol:

 

Købte sådan en julekalender med dullegrej i julen og det meste er totalt ubrugeligt. Der er omkring 10 mascara/eyeliner i alle mulige mærkelige farver. Har ikke et særlig vildt behov for lilla mascara og grøn eyeliner :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes godt en farvet eyeliner kan gå an af og til. Som lidt vildt. Men farvet mascara er jeg ikke nede med :lol:

 

Købte sådan en julekalender med dullegrej i julen og det meste er totalt ubrugeligt. Der er omkring 10 mascara/eyeliner i alle mulige mærkelige farver. Har ikke et særlig vildt behov for lilla mascara og grøn eyeliner :lol:

 

Måske sammen.......!?!??! :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

seche vite er altså GULD når man lakere negle.

Jeg får ikke ødelagt de fine negle inden de er tørre. Det gør simpelthen sådan at det tørrer vildt hurtigt og oven i hatten så behandler det neglene.

 

Så mangler jeg bare lære at få lagt noget pænere øjenskygge - det går altså ikke helt godt, men jeg lærer det vel engang - pt ligner jeg bare en bronze farvet boksebold :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så mangler jeg bare lære at få lagt noget pænere øjenskygge - det går altså ikke helt godt, men jeg lærer det vel engang - pt ligner jeg bare en bronze farvet boksebold :sjov:

 

Du kommer langt med en god pensel :-) Hvis øjenskyggen er svær at styre så tag en lille bitte smule øjencreme på din hånd (enten håndryggen eller inden i og selvfølgelig ikke penselhånden) på en plet maks på størrelse med en 2-krone. Når du har øjenskygge på penslen kører du den rundt i cremen og sørger for at arbejde farven godt ind i penslen. Og så bare massere af træning i at påføre. Tip: Tag fat med en finger under buen i øjenbrynet, hiv lidt op og "streg" med penslen i globelinjen. Der op må skyggen højest gå op :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Jeg har lavet gelenegle i dag. Jeg ELSKER lange negle :klap: Tænkte at mandelformede negle i en nude farve var rimelig afdæmpet og klassisk. Ved et rent tilfælde matcher farven fuldstændig den clutch jeg i øjeblikket bruger som taske/pung.

 

Fedt med gelenegle. Hvordan laver du dem selv? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig!

 

 

 

Okay.. Jeg skal til mormor og morfars guldbryllup den 22. maj. Det er til frokost, så tænker ikke noget stort skrud.. Men hvad tager man på (når man ikke har haft kjole på i to år :genert:)

 

Man køber en ny kjole :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...