Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Ditte jeg skal til mormors 75 års, i sorte jeans, skjorte og mine sorte Toms. Et par ørestikkers og ur. Det føler jeg er rigeligt fint :-)

 

Fik shoppet lidt i går, 2 par nye sko (Toms og birkenstok) 1 skjorte og 2 bluser, mega lækkert med tilbud!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Claudia, tal med tatovøren om det, de ved en masse om det. Jeg ville ikke sætte den midt på ryggen, når den er så lille (altså i forhold til størrelsen på en ryg). Men indersiden af håndled eller det andet billede du har, på siden, ville da være pænt. Også under armen øverst oppe.

 

Men virkelig fin tatovering :) Vi vil se den når den er færdig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg endte med at få den mellem skulderbladene alligevel :) Skal ikke have lavet nogen stor rygtatovering alligevel, og så synes både tatovøren og jeg at det var en god idé at placere den der :) Vi er lige kommet hjem, og den er SÅ flot! Er overlykkelig for den! :)

 

Den er så perfekt :lun:

11188313_10155538064800387_2586400809934436567_n.jpg

 

Min kæreste fik lavet en hyldest til Assassins Creed, som vi begge er store fans af :mrgreen:

 

11203152_10155538065315387_3052558150645346484_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes din er super cool :hjerte: men må indrømme jeg synes din kærestes er noget pjat :lol: men det er jo selvfølgelig hans valg!

 

 

Tak :hjerte: Hehe :b Han skal med tiden have lavet den til et sleeve med forskellige elementer fra de forskellige spil i serien (fx. fjer, tomahawks, rigsæble). Der er super meget historie i spillet (rigtig historie om alt fra renæssancen til den amerikanske borgerkrig, sørøver æraen og den franske revolution), man skal nok have spillet det for at forstå det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :hjerte: Hehe :b Han skal med tiden have lavet den til et sleeve med forskellige elementer fra de forskellige spil i serien (fx. fjer, tomahawks, rigsæble). Der er super meget historie i spillet (rigtig historie om alt fra renæssancen til den amerikanske borgerkrig, sørøver æraen og den franske revolution), man skal nok have spillet det for at forstå det :mrgreen:

 

 

Det skal man nok :lol: jeg er bare ikke til tatoveringer af sådan noget, ligesom portrætter af johnny depp, swayze-corns og spongebob :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæææææder mig til at hente nye briller på tirsdag :hjerte: Mine øjne kommer dog til at se ualmindeligt små ud (bruger -10,75 i styrke), men det bliver fedt at kunne gå med dem til hverdag og stadig se nogenlunde pæn ud :mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]126135[/ATTACH]

 

:shock: Og jeg synes -5 er slemt!!! Har du overvejet operation? Når man er over (under?) -6 kan man få en henvisning så man får det gjort på statens regning hvis man er egnet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæææææder mig til at hente nye briller på tirsdag :hjerte: Mine øjne kommer dog til at se ualmindeligt små ud (bruger -10,75 i styrke), men det bliver fedt at kunne gå med dem til hverdag og stadig se nogenlunde pæn ud :mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]126135[/ATTACH]

"

 

Flot brille �. Men tog de snak med dig om, hvad det betyder for tykkelsen af glassene ved valg afvstort et stel? Ikke for at være lyseslukker ☺️

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Og jeg synes -5 er slemt!!! Har du overvejet operation? Når man er over (under?) -6 kan man få en henvisning så man får det gjort på statens regning hvis man er egnet.

 

Jeg skal helt sikkert opereres hvis jeg er egnet :) Men min styrke bliver ved med at stige (falde?), for bare et halvt år siden var jeg på -9,5 i styrke... Havde ellers ikke rykket mig i næsten 2 år, så troede det snart var tid til operation, men ak :roll: Regner med det bliver en multifocal linse, for er ikke sikker på de kan skære nok af min hornhinde af, når min styrke er så høj :(

 

 

Men ja, -10,75... Jeg føler mig pænt handikappet uden briller/linser, kan dårligt se farver, jeg brugte -6 da jeg var 13 xD

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak :) Jeg har fået indeks 1,74 glas (pentax letvægtsglas), så jeg regner med det nok skal gå :D

 

Bare de har forklaret at det bliver tykt! Høje minus styrker bliver altid pænest i et lille stel - og 1,74 er tyndeste plast glas, så det er godt! Men tyndest ville have været en mineral glas i 1,9. Dog bliver dette tungt i så stor en en brille. Så når valget er en stor brille er plastglas at foretrække, hvis bare man så er indforstået med at glas grundet plastglas er tykkere samt stort stel giver tykkere glas generelt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine gamle briller var også meget tykke (mest i siderne selvfølgelig), men han tjekkede det nye stel her igennem og målte, og han sagde det ikke burde være et problem ^^ Tør slet ikke rigtig glas, tror det bliver aaalt for tungt, lige meget hvor tynde de er :b Men det bliver spændende at se, skal nok poste et billede når jeg har hentet dem tirsdag :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har SÅ meget lyst til at farve mit hår lilla.

 

Jeg synes bare når man er 30 år, så er man ligesom ovre den fase :hmm:

 

Jeg har selv lige fået lavet to piercinger, hvoraf den ene er ret synlig :mrgreen: Nogle vil sikkert tænke at det ikke er passende og hører teenageårene til, but who cares - just do it!! :5up:

 

Tænk hvis det lilla hår fik folk til at tænke "Gud hvor ser hun godt ud, hun må være i midt tyverne!" :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har selv lige fået lavet to piercinger, hvoraf den ene er ret synlig :mrgreen: Nogle vil sikkert tænke at det ikke er passende og hører teenageårene til, but who cares - just do it!! :5up:

 

Tænk hvis det lilla hår fik folk til at tænke "Gud hvor ser hun godt ud, hun må være i midt tyverne!" :slem:

 

 

Ja og jeg tænker at når jeg alligevel ender ud med at være super tynd (in my dreams) så passer lilla hår bare rigtig godt... Min mand er dog IKKE enig! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det ser lidt nollert ud med de blomster om hovedet... de passer ikke sammen med brillerne.

 

Enig, det er sådan lidt et stil-kiks.

 

Har du nogle andre briller´, Tonks?? Jeg synes ikke det er nollert på en fest agtigt måde, mere nollert på sådan en "Åh den stakkel, godt forsøgt, men fejlet"-måde :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig, det er sådan lidt et stil-kiks.

 

Har du nogle andre briller´, Tonks?? Jeg synes ikke det er nollert på en fest agtigt måde, mere nollert på sådan en "Åh den stakkel, godt forsøgt, men fejlet"-måde :oops:

 

 

Ej jeg er altså laaangt fra den eneste med blomster i håret på den dag :lol: fletninger, folkedragter, blomster og rød, hvide, blå farver er ligesom temaet :lol: faktisk lidt Sommer i Tyrol agtigt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...