Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

de ser også tunge ud. kan selvfølgelig godt forstå, at man som nordmand synes, at de er noget særligt, men her fra den anden side af vandet, ser de altså virkelig tunge, varme og grimme ud :genert:

 

:lol: haha ja man skal ligesom være i det for at synes det er noget særligt, det er viiirkelig et syn når man går rundt i Oslo d.17.maj og ser alle de bunader både mænd og kvinder fra forskellige dele af norge, og fra andre lande også :hjerte: stemningen er fantastisk! Man blir helt grebet :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:shock: Hvordan kan en kjole i et par lag eller mere + lidt broderier veje så meget?

 

Stoffet er enormt tykt, plus der er ekstra lag under. De fleste får en bunad i konfirmationskjole og så skal den jo kunne ligges ud med årerne :blink: og de der sølv smykker er også super tunge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sølvsmykker - er det bæltet?

 

Ej altså jeg læser hele tiden bunad som burka :stupid: :lol:

 

:lol:

 

ja bælte, mellem brysterne, i halsen og den der store pung der hænger i bæltet. Og det er bare Oslo bunaden :lol: nogen regioner har nogle seriøst overdådige dragter :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er faktisk sådan at de i lufthavnen har lavet en særlig bunad sluse, sådan at alle dem der rejser med de tunge bunader i håndbagagen blir sluset hurtigt igennem. Det sparer tid for bunad folkene og de andre der skal igennem security fordi alle de er så store og svære at få igennem hele systemet.

Link til indlæg
Del på andre sites

kjolen ser slimfit ud? og i så fald siger jeg uden. er mest til bælte i taljen på kjoler, der ellers ikke har talje. men altså bælte ser også helt fint ud.

Langsomme kvinde :lol: Er jo for sent nu.

 

Nå men, kjolen er sådan en løs på top, stram på bund ting. Og jeg synes egentlig den er pæn med bælte, men jeg var i tvivl om bæltet + halskæden blev for meget læder. Jeg gik dog med begge dele sammen og synes vist det fungerede ok.

Link til indlæg
Del på andre sites

Damn it, så er jeg igen nødt til at tage mig sammen og se anstændig ud, når jeg skal ud og luftes i byen - dvs andet end hundeluftningstøj eller standard top, cardigan og cowboybukser :lol:

 

Min far og hans kone har kobberbryllup på lørdag og vi er inviteret til lidt af en heldagsforestilling - morgenmad kl. 9 (den når vi så nok ikke lige, vi må nok hellere lige lufte hundene på en god lang tur i skoven, inden min mor skal passe dem resten af dagen og få afleveret børn hos mine svigerforældre - og vi har lidt over en times kørsel derud), frokost kl 13 og så på restaurant om aftenen. Og til restauranten står der "mødes FESTklædte" - så cowboybukser kan jeg sgu nok ikke helt snige mig afsted i... :genert:

 

Må ind og rode mit skab igennem og se hvad der gemmer sig! Og ellers må jeg jo ud og købe nyt. Suuuuuk.

 

Og så ville jeg gerne være sådan én som var pissegod til at putte neglelak på - jeg synes ikke mine negle er særlig pæne, men med mine ti tommelfingre, så bliver de sgu ikke kønnere når jeg har lagt neglelak på :lol: men jeg synes det er så fiiint.

 

Gad godt lige smutte til sådan en make up dame igen som da jeg skulle giftes - først til frisør og derefter ned og få make up på. Kæft det var luksus! :cool: Men jeg gider ikke bruge pengene på det igen, haha.

 

Hører nok egentlig slet ikke til i den her tråd - dulle er jeg nemlig IKKE! Men skal i hvert fald forsøge en lille smule på lørdag. Hjæææælp! :rolleyes:

 

Nå, nu har jeg brokket mig - måske vender jeg tilbage med spørgsmål :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...