Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

man kan da bare se at hun har lidt mås - stik modsat mange af de der siv de oftest bruger .

 

Men derfor kunne man jo nu altså godt have valgt et billede hvor det ikke ligner man får dobbelt røv i trusserne, ligesom man heller ikke vælger et billede hvor den ene pat er ved at falde ud :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg bliver bare i godt humør af at se at det ikke er alle der er perfekte. Jeg ville elske hvis modeller så ud som alle os normale mennesker - tykke og tynde, brede og runde og flade og kantede, store bryster og små, dobbelt røve og hængerøve og hvad nu ellers der findes ;)

 

 

Men ingen har jo dobbelt røv, eller dobbelt pat. Det kommer udelukkende af at det undertøj man har på sidder forkert. Eller hvis man måske er 50 plus, og har meget løst hud...

Link til indlæg
Del på andre sites

Suk er gået helt kold i det der kjole noget til bryllup, syntes der er ret så meget dødvande på de webshops jeg kigger på.. Så hvis der er nogle der falder over en kjole der kunne se pæn ud på en kvabset trunte, og går ned til knæene og ikke er sort (det er jo ikke en begravlese:lol:) så må i endelig sige til...

 

Og helst ikke alt det blonde helvede, det er ikke pænt og har aldrig været det og sender forkerte signaler...:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Suk er gået helt kold i det der kjole noget til bryllup, syntes der er ret så meget dødvande på de webshops jeg kigger på.. Så hvis der er nogle der falder over en kjole der kunne se pæn ud på en kvabset trunte, og går ned til knæene og ikke er sort (det er jo ikke en begravlese:lol:) så må i endelig sige til...

 

Og helst ikke alt det blonde helvede, det er ikke pænt og har aldrig været det og sender forkerte signaler...:genert:

 

jeg har lige købt denne i other stories til et sommerbryllup, jeg skal til: http://www.stories.com/us/Ready-to-wear/Dresses/Procelain_Print_Drawstring_Dress/582938-100085736.1

 

den er super klædelig til former, rimeligt billig og så går den til knæene, jeg gik specifikt efter noget, der ikke ville flashe lår.

 

du finder helt sikkert et eller andet element, som du synes er slutty :lol: men jeg synes altså, at den er meget fin og sommerlig og også festlig med opsat hår, smykker og høje hæle.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har lige købt denne i other stories til et sommerbryllup, jeg skal til: http://www.stories.com/us/Ready-to-wear/Dresses/Procelain_Print_Drawstring_Dress/582938-100085736.1

 

den er super klædelig til former, rimeligt billig og så går den til knæene, jeg gik specifikt efter noget, der ikke ville flashe lår.

 

du finder helt sikkert et eller andet element, som du synes er slutty :lol: men jeg synes altså, at den er meget fin og sommerlig og også festlig med opsat hår, smykker og høje hæle.

Prisen er slutty.. :lol::shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad ER bb-creme?

 

Det er en foundation-lotion i en...

 

I en hvad? :lol:

 

Bruger jo aldrig nogensinde foundation. Bruger generelt sjældent mere end mascara og er bestemt ikke en haj til makeup. Jeg vil gerne se naturlig ud.

 

Men overvejer lidt at prøve sådan en bb nogle gange.. er af og til lidt træt af min hud.

Link til indlæg
Del på andre sites

I en hvad? :lol:

 

Bruger jo aldrig nogensinde foundation. Bruger generelt sjældent mere end mascara og er bestemt ikke en haj til makeup. Jeg vil gerne se naturlig ud.

 

Men overvejer lidt at prøve sådan en bb nogle gange.. er af og til lidt træt af min hud.

Måske denne guide kan hjælpe: http://pudderdaaserne.dk/2014/05/03/bb-creams-en-guide-og-test/ :-)

 

???

 

Den fandt jeg lige og læste.

 

Prøver en bb. Det lyder som om det er ret underspillet hvilket passer mig bedst :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...