Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Min (godt nok meget milde, men stadig) parfumeallergi startede faktisk med en mascara tror jeg. Dior så vidt jeg husker. Mine øjne gik totalt amok første gang jeg havde den på og siden da har jeg reageret lidt på parfumerede produkter. Ikke sådan noget vildt, men rødmen eller let kløe, og så hovedpine hvis det er kraftigt lugtende.

 

Hvorfor skal ens øjenvipper egentlig dufte godt? :lol:

 

Sad i toget med en igår der lagde mascara. Den lugtede af påskeliljer?! Måtte gå fordi jeg ikke kunne tåle lugten

 

Nå men jeg har både bb cream og fast foundation fra Nilens jord og jeg er fuldt ud tilfreds. Omend jeg ville ønske at deres lyse farve var lidt lysere.. Men det er nok bare fordi jeg er så fucking bleg.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sad i toget med en igår der lagde mascara. Den lugtede af påskeliljer?! Måtte gå fordi jeg ikke kunne tåle lugten

 

Nå men jeg har både bb cream og fast foundation fra Nilens jord og jeg er fuldt ud tilfreds. Omend jeg ville ønske at deres lyse farve var lidt lysere.. Men det er nok bare fordi jeg er så fucking bleg.

Jeg bruger rigtigt meget Nilens - både min mascara, eyeliner, øjeskygger osv. er derfra. Deres pudder og foundation bruger jeg ikke, netop fordi jeg ikke synes de laver det lyst nok til min blege tint. Men jeg giver da lige bb'en en chance - skal bare lige omkring en matas.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja? Og det er et problem?

 

øøh..ja! Det ser da totalt dumt ud! :shock: går udfra at du bruger foundation som en måde at gøre din hud mere ensartet, og jeg går udfra at du vælger en tæt på din egen hudtone så man ikke umidelbart kan se at du bruger sådan en? :hmm:

 

Når ens hud ikke er ensartet = fregner über alles. Så ses det tyyydeligt at man har noget stads i hovedet, og det ser SÅ dumt ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

øøh..ja! Det ser da totalt dumt ud! :shock: går udfra at du bruger foundation som en måde at gøre din hud mere ensartet, og jeg går udfra at du vælger en tæt på din egen hudtone så man ikke umidelbart kan se at du bruger sådan en? :hmm:

 

Når ens hud ikke er ensartet = fregner über alles. Så ses det tyyydeligt at man har noget stads i hovedet, og det ser SÅ dumt ud!

Det problem har jeg godt nok aldrig oplevet, og jeg har om nogen sgu fregner i hele krydderen, sommer, vinter og alt derimellem :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg synes da ikke jeg husker dig som fregnet? :hmm:

 

Mine er altså store og over ALT, og dér ser det ihvertfald dumt ud!

Fregner überalles I tell you :mrgreen: En del flere end dig er jeg ret sikker på faktisk.

 

Jeg bruger en ret lys foundation, fordi min hud er meget lys. Ikke for at skjule fregnerne, for at udjævne rødmen osv. Det giver et mere ensartet look, men fregnerne fjerner det ikke - måske dæmper det dem lidt.

Kan man se det her?

 

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fregner überalles I tell you :mrgreen: En del flere end dig er jeg ret sikker på faktisk.

 

Jeg bruger en ret lys foundation, fordi min hud er meget lys. Ikke for at skjule fregnerne, for at udjævne rødmen osv. Det giver et mere ensartet look, men fregnerne fjerner det ikke - måske dæmper det dem lidt.

Kan man se det her?

 

[ATTACH=CONFIG]126474[/ATTACH]

 

Kan ikke ses :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan fortælle at Lykkeliv har et imponerende væld af fregner. Næsten lige så mange som mig. Jeg har i hvert fald flere en Tonki. Har dog aldrig haft opfattelsen af at det ser mærkeligt ud med foundation?

 

Jeg bruger det for at gøre huden mere ensartet.. Det gør at rødme på næsen ikke er så synlig.. Men ændrer ikke på hudfarven.. Jeg elsker min foundation og bb cream!

De har også en flydende foundation der fås i en pænt lys udgave. Men den er jo så.. flydende som sagt, og jeg synes den er lidt småbesværlig at dosere. Pumpen sender bare et ordentligt læs afsted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er i hvert fald blevet meget forelsket i min bb-cream :lun:

 

Den var da lige hvad jeg altid har manglet når jeg hverken kan lægge foundation eller rigtigt bryder mig om det, fordi det føles som for meget. Selvom den åbenbart er parfumeret har jeg købt la Roche posay.

Den dækker overhovedet ikke alt, men giver lige et finish. Jeg er fan!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger rigtigt meget Nilens - både min mascara, eyeliner, øjeskygger osv. er derfra. Deres pudder og foundation bruger jeg ikke, netop fordi jeg ikke synes de laver det lyst nok til min blege tint. Men jeg giver da lige bb'en en chance - skal bare lige omkring en matas.

 

Jeg har en bb cream - den er ikke uden skod, men den er ganske udmærket og den eneste jeg har prøvet som er lys nok. Konceptet et godt - og hvis nilens er lys nok så skal jeg da teste den (y)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...