Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Ja til dels, kommer an på hvor galt det står til med randerne.. Det tager ikke mine helt, men nok til at de ikke er så tydelige igen...

 

[ATTACH=CONFIG]126553[/ATTACH]

 

Mest bare den blålige farve jeg gerne vil have dækket :mrgreen: Nå men måske man skulle prøve den en dag.

 

Er det lyset på dit billede eller er tonen i din måske lige gullig nok?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok :) Det er nogle gange svært at se på billeder, det var bare hvis nu du ikke selv havde lagt mærke til det. Og den var for gul.

Har lige kigget et par andre billeder igennem hvor jeg også har den på, og den er ikke så gul som den ser ud i DSB's ventesal... :lol:

 

Den dækker dog ikke frostnæser kunne jeg se på et af billederne...:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fatter hat igen, hvorfor makeup, når man er bange for kemi??...

Jeg er allergisk overfor parfume og så vil jeg gerne frabede mig kræftfremkaldende, hormonforstyrrende og miljøbelastende kemikalier i min krop.

Det er ikke ensbetydende med at jeg ikke gerne vil gøre noget ud af mig selv.

 

Desværre betyder det bare at der er ret mange ting (plejeprodukter og fødevarer) som jeg undgår. Og det synes jeg er virkeligt ærgerligt. Den slags burde slet ikke forekomme. I nogle produkter.

Redigeret af Lykkeliv
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er allergisk overfor parfume og så vil jeg gerne frabede mig kræftfremkaldende, hormonforstyrrende og miljøbelastende kemikalier i min krop.

Det er ikke ensbetydende med at jeg ikke gerne vil gøre noget ud af mig selv.

 

Desværre betyder det bare at der er ret mange ting (plejeprodukter og fødevarer) som jeg undgår. Og det synes jeg er virkeligt ærgerligt. Den slags burde slet ikke forekomme. I nogle produkter.

Men du behøver jo ikke makeup for at gøre noget ud af dig selv.. Sæt håret op på en måde du syntes er pæn, bum...:vedikke::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er allergisk overfor parfume og så vil jeg gerne frabede mig kræftfremkaldende, hormonforstyrrende og miljøbelastende kemikalier i min krop.

Det er ikke ensbetydende med at jeg ikke gerne vil gøre noget ud af mig selv.

 

Desværre betyder det bare at der er ret mange ting (plejeprodukter og fødevarer) som jeg undgår. Og det synes jeg er virkeligt ærgerligt. Den slags burde slet ikke forekomme. I nogle produkter.

Men du behøver jo ikke makeup for at gøre noget ud af dig selv.. Sæt håret op på en måde du syntes er pæn, bum...:vedikke::mrgreen:

 

Hun behøver måske ikke, men hun vil gerne ;-)

 

Ligesom at du ikke BEHØVER smide den der lille delle du har på maven, men du VIL gerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun behøver måske ikke, men hun vil gerne ;-)

 

Ligesom at du ikke BEHØVER smide den der lille delle du har på maven, men du VIL gerne.

Er der hormonforstyrrende kemi i min mavedelle...:shock::lol:

 

Men altså begge dele er jo skide usundt, og den ene kan man vælge aktivt fra, den anden har bosat sig som en Israeler og har sat hegn rundt om lokalbefolkningen....:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men du behøver jo ikke makeup for at gøre noget ud af dig selv.. Sæt håret op på en måde du syntes er pæn, bum...:vedikke::mrgreen:

Sådan er vi jo heldigvis så forskellige :vedikke:

Jeg sætter mit hår op hver dag - det er jeg nødt til med mit arbejde, for det er ret langt. At "gøre noget ud af mig selv" er for mig nu engang også make-up (og tøj). Og heldigvis kan jeg jo bare fravælge de ting der indeholder skadelig kemi ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan er vi jo heldigvis så forskellige :vedikke:

Jeg sætter mit hår op hver dag - det er jeg nødt til med mit arbejde, for det er ret langt. At "gøre noget ud af mig selv" er for mig nu engang også make-up (og tøj). Og heldigvis kan jeg jo bare fravælge de ting der indeholder skadelig kemi ;)

Men det er da bare trist på et eller andet plan at man skal smøre alt muligt og umuligt i ansigtet for at føle sig pæn og stadset ud.. Kan få det helt dårligt når børn på 12-13 år går med makeup fordi at det lokker butikkerne dem til..

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det er da bare trist på et eller andet plan at man skal smøre alt muligt og umuligt i ansigtet for at føle sig pæn og stadset ud.. Kan få det helt dårligt når børn på 12-13 år går med makeup fordi at det lokker butikkerne dem til..

men Lykkeliv er jo hverken smurt ind i alt muligt, eller 12 år gammel

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det er da bare trist på et eller andet plan at man skal smøre alt muligt og umuligt i ansigtet for at føle sig pæn og stadset ud.. Kan få det helt dårligt når børn på 12-13 år går med makeup fordi at det lokker butikkerne dem til..

Det er vist et par år siden nogen har tænkt jeg lå i dét segment :lol: og jeg er ikke trist, så du behøver ikke være det på mine vegne. Jeg elsker at bruge make up.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Men det er da bare trist på et eller andet plan at man skal smøre alt muligt og umuligt i ansigtet for at føle sig pæn og stadset ud.. Kan få det helt dårligt når børn på 12-13 år går med makeup fordi at det lokker butikkerne dem til..

Det er vist et par år siden nogen har tænkt jeg lå i dét segment :lol: og jeg er ikke trist, så du behøver ikke være det på mine vegne. Jeg elsker at bruge make up.

 

Hvordan går det egentlig m projekt 'ingen shampoo'?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gider kun 1 lag :lol: Altså tak for tips. Men nu (indtil den løb tør) bruger jeg en foundation men bare under/over øjnene og damen sagde godt, at dét kunne man ikke, men det synes jeg da godt... Tænkte jeg kunne bruge bb istedet, men måske ikke. Jeg ser lige om jeg ikke kan prøve den i en butik.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo fået ret meget teenagerhud efter jeg har fået spiral. Et sted læste jeg at citronsaft kunne hjælpe på uren hud, og hold da op!! Efter 3 dage er der en kæmpe forskel:5up: Lige nu fortsætter jeg med at bruge det som skintonic, men regner med at gå over til at bruge det som scrub (med sukker) et par gange om ugen om kort tid.

 

In case andre døjer lidt med bumser:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo fået ret meget teenagerhud efter jeg har fået spiral. Et sted læste jeg at citronsaft kunne hjælpe på uren hud, og hold da op!! Efter 3 dage er der en kæmpe forskel:5up: Lige nu fortsætter jeg med at bruge det som skintonic, men regner med at gå over til at bruge det som scrub (med sukker) et par gange om ugen om kort tid.

 

In case andre døjer lidt med bumser:-)

jeg ahr aldrig lidt af bumser, heller ikke som teenager eller ung voksen, men jeg får EN stor bums, det samme sted hver gang, hvis jeg spiser for mange chips :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gider kun 1 lag :lol: Altså tak for tips. Men nu (indtil den løb tør) bruger jeg en foundation men bare under/over øjnene og damen sagde godt, at dét kunne man ikke, men det synes jeg da godt... Tænkte jeg kunne bruge bb istedet, men måske ikke. Jeg ser lige om jeg ikke kan prøve den i en butik.

 

Tænker det lyder som om du har brug for en god concealer i stedet for alt det andet ;-) Er selv stor fan af YSLs concealer, fåes i mange farver og er nem at blende ind i huden, også hvis man kun lige skal dække nogle problemområder og ellers ikke bruge "hud makeup".

 

_____________________________

 

Jeg er en af dem der aldrig får mig smurt ind i bodylotion. For det første fordi jeg ikke tror på det er nødvendigt. Jeg nøjes med at gå i bad 2 gange om ugen og så udtørrer jeg ikke min hud med daglige varme bade. Desuden synes jeg bare det tager SÅ LANG TID :damn:Dog er jeg begyndt at bruge kokosolie ca. en gang om ugen. Det er SÅ godt og tager ingen tid lige at smøre det på. Synes jeg at huden er trist og tør, skrubber jeg med kaffegrums, så bliver huden lækker og livlig igen.

Problemområder, uanset om det er tør eller uren hud, får honning (vigtigt den ikke er varmebehandlet) på i 5-10 min inden bad. Det kan både rense og fugte ansigtet og har endda reddet mig fra slemt udslæt efter barbering. Er naturen ikke vidunderlig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker det lyder som om du har brug for en god concealer i stedet for alt det andet ;-) Er selv stor fan af YSLs concealer, fåes i mange farver og er nem at blende ind i huden, også hvis man kun lige skal dække nogle problemområder og ellers ikke bruge "hud makeup".

 

_____________________________

 

Jeg er en af dem der aldrig får mig smurt ind i bodylotion. For det første fordi jeg ikke tror på det er nødvendigt. Jeg nøjes med at gå i bad 2 gange om ugen og så udtørrer jeg ikke min hud med daglige varme bade. Desuden synes jeg bare det tager SÅ LANG TID :damn:Dog er jeg begyndt at bruge kokosolie ca. en gang om ugen. Det er SÅ godt og tager ingen tid lige at smøre det på. Synes jeg at huden er trist og tør, skrubber jeg med kaffegrums, så bliver huden lækker og livlig igen.

Problemområder, uanset om det er tør eller uren hud, får honning (vigtigt den ikke er varmebehandlet) på i 5-10 min inden bad. Det kan både rense og fugte ansigtet og har endda reddet mig fra slemt udslæt efter barbering. Er naturen ikke vidunderlig?

 

 

ej undskyld...men lugter du ikke helt vildt så? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan går det egentlig m projekt 'ingen shampoo'?

 

jeg er også nysgerrig på ingen shampoo! hvis jeg nogensinde skal på barsel igen, overvejer jeg at forsøge mig med det.

 

ps. buddha, jeg bruger concealer på mine rande under bb-cream.

Jamen det går udemærket. Jeg er meget glad for resultatet, men synes stadig det er ret besværligt :/

Link til indlæg
Del på andre sites

ej undskyld...men lugter du ikke helt vildt så? :vedikke:

 

Nej. :lol: Jeg vasker mig naturligvis også alle andre dage, men går ikke i brusebad. Tror helt seriøst ikke det er sundt at overhælde sig med varmt vand 10-15 min hver dag. Og så går jeg selvfølgelig også gerne i et ekstra bad hvis jeg synes jeg trænger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...