Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

I skal da lige se hvad jeg endte ud i til det der bryllup halløj..:mrgreen:

 

Tag jer ikke af de flæskede mormorarme, men bemærk gerne de ultra blege ben der nærmest er lyseblå af bleghed..:sjov:

 

Og kjolen var altså ikke så kort, da jeg prøvede den i butikken..:shock:

 

[ATTACH=CONFIG]127054[/ATTACH]

 

 

Åhh du er flot!!!!

 

Synes nu ikke at den er for kort

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I skal da lige se hvad jeg endte ud i til det der bryllup halløj..:mrgreen:

 

Tag jer ikke af de flæskede mormorarme, men bemærk gerne de ultra blege ben der nærmest er lyseblå af bleghed..:sjov:

 

Og kjolen var altså ikke så kort, da jeg prøvede den i butikken..:shock:

 

[ATTACH=CONFIG]127054[/ATTACH]

 

Jeg synes du skal lade være med at komme med undskyldninger for dig selv og sige "Se mig - jeg er lækker!"

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes du skal lade være med at komme med undskyldninger for dig selv og sige "Se mig - jeg er lækker!"

Nogle der har fået morgenkaffen galt i halsen??:genert:

 

og nej man skal generelt lade være med at rende rundt og sige noget man næppe er eller kan, det kan blive et værre rod på længere sigt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Agnete du ser ikke ringe ud, du ser faktisk helt normal ud. Lige som mig..... Så må folk så diskutere om det er godt eller skidt ha ha ha.

Hahahaha du kan hurtigt få os rodet ud i et eller andet..:lol:

 

På den anden side havde jeg set dig som sorthåret, det var du da slet ikke på de billeder NordJyske havde taget til din artikel (den er god). Så du må nok farve hår så det passer i min forestilling, det andet går ikke, bliver forvirret...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

I skal da lige se hvad jeg endte ud i til det der bryllup halløj..:mrgreen:

 

Tag jer ikke af de flæskede mormorarme, men bemærk gerne de ultra blege ben der nærmest er lyseblå af bleghed..:sjov:

 

Og kjolen var altså ikke så kort, da jeg prøvede den i butikken..:shock:

 

[ATTACH=CONFIG]127054[/ATTACH]

 

Måske den havde været pænere med en lille bolero eller noget. Food for thought, det vigtigste er ikke hvad man har på, men at kunne gemme de ting som er grimme, og fremhæve de gode ting. At tage en kjole uden ærmer hvis man har mormor arme siger ligesom sig selv at ens mormor arme kommer ud og flagre :lol:

 

Jeg synes heller ikke kjolen er for kort, den passer fint til din højde :lun: Sød kjole!

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske den havde været pænere med en lille bolero eller noget. Food for thought, det vigtigste er ikke hvad man har på, men at kunne gemme de ting som er grimme, og fremhæve de gode ting. At tage en kjole uden ærmer hvis man har mormor arme siger ligesom sig selv at ens mormor arme kommer ud og flagre :lol:

 

Jeg synes heller ikke kjolen er for kort, den passer fint til din højde :lun: Sød kjole!

Havde faktisk taget en trøje med til kjolen, dem kom bare aldrig videre end til at blive lagt frem..:stupid: Glemte alt om den, men huskede alle de andre ting (har seriøst aldrig slæbt så meget lort med til en fest og slet ikke til et bryllup)...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahaha du kan hurtigt få os rodet ud i et eller andet..:lol:

 

På den anden side havde jeg set dig som sorthåret, det var du da slet ikke på de billeder NordJyske havde taget til din artikel (den er god). Så du må nok farve hår så det passer i min forestilling, det andet går ikke, bliver forvirret...:mrgreen:

ne nej! Pivpiv er BLOND! så hun skal afbleges, så hun passer til min forestilling :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
I skal da lige se hvad jeg endte ud i til det der bryllup halløj..:mrgreen:

 

Tag jer ikke af de flæskede mormorarme, men bemærk gerne de ultra blege ben der nærmest er lyseblå af bleghed..:sjov:

 

Og kjolen var altså ikke så kort, da jeg prøvede den i butikken..:shock:

 

[ATTACH=CONFIG]127054[/ATTACH]

Du ser smuk ud og kjolen er som den skal være :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Inden jeg skulle besøge min nye kæreste var jeg NØDT til at skulle i matas, trods tidsnød. Han spurgte om ikke bare vi kunne gå i matas ovre ved ham hvis ikke jeg havde tid til det inden.... Mit svar? "Jeg er ikke klar til at afsløre hvor mange penge jeg bruger i matas overfor dig endnu"

 

Men jeg skulle også både have ansigtscreme, øjencreme, foundation og øjenbrynspen. Ting der holder længe, normalt ikke løber tør på samme tid, og er temmeligt bekostelige når man er på dagpenge og midt i flytning......

Link til indlæg
Del på andre sites

Inden jeg skulle besøge min nye kæreste var jeg NØDT til at skulle i matas, trods tidsnød. Han spurgte om ikke bare vi kunne gå i matas ovre ved ham hvis ikke jeg havde tid til det inden.... Mit svar? "Jeg er ikke klar til at afsløre hvor mange penge jeg bruger i matas overfor dig endnu"

 

Men jeg skulle også både have ansigtscreme, øjencreme, foundation og øjenbrynspen. Ting der holder længe, normalt ikke løber tør på samme tid, og er temmeligt bekostelige når man er på dagpenge og midt i flytning......

 

 

:sjov: :sjov: :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger sjældent penge på nyt tøj, men måtte lige opdatere sommer garderoben :mrgreen:

 

Deeeejlig maxikjole med høje slidser - eeeeelsker den allerede :hjerte:

 

DSC_1020.jpg

 

Og en ny bikini, for første gang i 7 år :shock: Burde egentlig have en af de der bh lignende, men elsker at have trekant's bikini på, de sidder meget mere behageligt :rolleyes:

 

DSC_1029.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...