Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

:hmm: hmm...lyder jo som en hel videnskab :genert: tror bare jeg tager mine fregner under armen og lader min hud være naturel :engel::lol:

 

Ellers kan du jo bruge en selvbruner. :engel: Nu skal jeg nok holde.

 

Da jeg var ung og sprød i huden behøvede jeg heller ingen makeup.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

BTW, så er paletterne fra coastal scents eller zoeva en glimrende måde at udvide sit make up... Selve skyggerne er ikke så store, men er ret pigmenteret og holder godt...

 

 

Årh den ser lækker ud ...

 

Jeg har selv en palette fra HOT - og for sådan en som mig - der lidt glemte at lære det der med at make-uppe dengang jeg skulle ha lært det, er det supergodt at have mange farver at lege med ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det forstår jeg godt... Kan købes her: Startseite • Zoeva Shop - Online Shop für Make Up Pinsel & Pinsel Sets Make Up Paletten. Make

 

Jeg bestilte min hos coastal scents i USA - den røg i tolden :-S Så næste gang bestiller jeg fra tyskland istedet...

 

 

Cool :cool: Tak.

 

 

Så er spørgsmålet om det skal være med eller uden glimmer..... :hmm:

Hva er bedst:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lavede samme nummer, så gik jeg bedstemor-style og fik lavet permanentkrøller hos en damefrisør :klap:

Nu har jeg hår ud til alle sider :lol:

 

 

Synes dit hår er vildt labert på profilbilledet.:lun: Er det virkelig permanent? Jeg har overvejet permanentkrøller rigtig mange gange, men ikke turdet. Også fordi jeg samtidigt får lavet lidt lyse striber og har brændt mit hår af mange gange på diverse stylinge jern. Men hvis jeg var lovet et resulat som dit ville jeg ikke tøve. :5up:

 

 

 

naaaa....jeg kan nu godt lide at være en blegfis med fregner og røde kinder :blink::lol:

 

Det synes jeg også lyder rigtig sødt. :5up: :hjerte: Det lød bare som om du ville have dem dækket, hvilket jeg heller ikke synes du skulle.

 

Med hensyn til at vælge mellem shimmer og de matte, ja så er det din alder der skal bestemme. Jo ældre du er ( jo flere rynker), jo mindre shimmer.

Shimmer fremhæver rynkerne :cry:

 

Det ville jeg også være tilbøjelig til at give dig ret i. Men lidt perlemors-øjenskygge på låget til 'ældre' kan omvendt også 'åbne' og lysne øjet. Er det godt arbejdet ind på øjenlåget kan det virke som fløjl og fløde. :mums: Det skal bare ikke udenfor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes dit hår er vildt labert på profilbilledet.:lun: Er det virkelig permanent? Jeg har overvejet permanentkrøller rigtig mange gange, men ikke turdet. Også fordi jeg samtidigt får lavet lidt lyse striber og har brændt mit hår af mange gange på diverse stylinge jern. Men hvis jeg var lovet et resulat som dit ville jeg ikke tøve. :5up:

 

 

 

 

 

Det synes jeg også lyder rigtig sødt. :5up: :hjerte: Det lød bare som om du ville have dem dækket, hvilket jeg heller ikke synes du skulle.

 

 

 

Det ville jeg også være tilbøjelig til at give dig ret i. Men lidt perlemors-øjenskygge på låget til 'ældre' kan omvendt også 'åbne' og lysne øjet. Er det godt arbejdet ind på øjenlåget kan det virke som fløjl og fløde. :mums: Det skal bare ikke udenfor.

 

Ja, men det kan en lys mat øjenskygge også klare ( reglen om at lyst fremhæver og mørkt dæmper og trækker tilbage):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan der vælges glimmer så SKAL der vælges glimmer ... jeg tror ganske enkelt ikke, jeg forstår spørgsmålet ;D

 

Jeg vælger også ALTID glimmer :lol: Jeg bruger så kontaktlinser, for jeg er stæreblind, så jeg bruger altid Clinique øjenskygger, da de er uparfumerede og linse-venlige, men altid med glimmer-shimmer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Så er der købt glimmer :blink:

 

Jeg blander mig lige i dulletråden med et rigtigt godt og billigt husråd...

 

Mange af jer har nok nogle af de dersens mere eller mindre praktiske fløjlsduge i hvid..

Tag sådant en fætter og vask den sammen med det meste af jeres bedste tøj......... og vupti.... Glimmereffekt opnået... :stupid::oops:

(og nej, det forsvinder ikke ved at vaske igen)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blander mig lige i dulletråden med et rigtigt godt og billigt husråd...

 

Mange af jer har nok nogle af de dersens mere eller mindre praktiske fløjlsduge i hvid..

Tag sådant en fætter og vask den sammen med det meste af jeres bedste tøj......... og vupti.... Glimmereffekt opnået... :stupid::oops:

(og nej, det forsvinder ikke ved at vaske igen)

jow tak den har herren i huset her gjort en gang, og han gør det aldrig igen, og glemmer det aldrig, det har jeg sørget for:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...