Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Jeg blander mig lige i dulletråden med et rigtigt godt og billigt husråd...

 

Mange af jer har nok nogle af de dersens mere eller mindre praktiske fløjlsduge i hvid..

Tag sådant en fætter og vask den sammen med det meste af jeres bedste tøj......... og vupti.... Glimmereffekt opnået... :stupid::oops:

(og nej, det forsvinder ikke ved at vaske igen)

 

:-D Øv!!

 

Så stryger man lige en finger over tøjet og op på øjenlåget- wupti så er der glimmer øjenskygge :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg blander mig lige i dulletråden med et rigtigt godt og billigt husråd...

 

Mange af jer har nok nogle af de dersens mere eller mindre praktiske fløjlsduge i hvid..

Tag sådant en fætter og vask den sammen med det meste af jeres bedste tøj......... og vupti.... Glimmereffekt opnået... :stupid::oops:

(og nej, det forsvinder ikke ved at vaske igen)

 

Hvad fan er en fløjlsdug? Er det nervøs velour du mener? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blander mig lige i dulletråden med et rigtigt godt og billigt husråd...

 

Mange af jer har nok nogle af de dersens mere eller mindre praktiske fløjlsduge i hvid..

Tag sådant en fætter og vask den sammen med det meste af jeres bedste tøj......... og vupti.... Glimmereffekt opnået... :stupid::oops:

(og nej, det forsvinder ikke ved at vaske igen)

 

:lol:

 

Ja det ville da være praktisk, hvis man ville gå og ligne Edward Cullen sådan uden på tøjet, sparkle sparkle...eller not :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu mener jeg selv at man sagtens kan stråle uden at skulle ty til glimmerstads:drille:

 

Jeg har selv ikke frygtligt meget med glimmer glammer, men jeg kan da nogle af de ældgamle tricks, som: lidt lysbrun øjenskygge i kavalergangen og vupti, så er der mere for pengene:slem: Har dog aldrig selv haft brug for dette trick:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu mener jeg selv at man sagtens kan stråle uden at skulle ty til glimmerstads:drille:

 

Jeg har selv ikke frygtligt meget med glimmer glammer, men jeg kan da nogle af de ældgamle tricks, som: lidt lysbrun øjenskygge i kavalergangen og vupti, så er der mere for pengene:slem: Har dog aldrig selv haft brug for dette trick:engel:

 

:slem::slem::slem: Jeg har det modsatte problem:evil:

 

Tror du at det hjalp hvis man brugte en lys øjenskygge MED GLIMMER:roll:

 

Nu tror jeg at jeg vil gå i seng, så jeg kan få min skønhedssøvn. Det kan være at min hud er blevet lidt mere stram i morgen tidlig - så kan jeg jo bruge MEGET, MEGET MERE GLIMMER.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Hvad fan er en fløjlsdug? Er det nervøs velour du mener? :lol:

 

Jo det er vist rigtigt :lol:

Jeg indrømmer blankt jeg ikke ved ret meget om stoffer, andet end de kan være farlige og påvirke udstrålingen... :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes dit hår er vildt labert på profilbilledet.:lun: Er det virkelig permanent? Jeg har overvejet permanentkrøller rigtig mange gange, men ikke turdet. Også fordi jeg samtidigt får lavet lidt lyse striber og har brændt mit hår af mange gange på diverse stylinge jern. Men hvis jeg var lovet et resulat som dit ville jeg ikke tøve. :5up:

Det er bare en god gammeldaws permanent :slem: Jeg har altid drømt om krøller, men er født med kedeligt glat og tyndt hår. Har brugt glattejern førhen og har også farvet og afbleget en del. Men efter at jeg er begyndt at få permanentet det, så er det kun føntørring gerne med sådan en diffuser, så bliver krøllerne nemlig ekstra flotte :klap:

Krøllerne på mit profilbillede er faktisk "gamle", når jeg lige er blevet permanentet ser jeg sådan ud: http://dittetved.dk/billeder/blogbilleder/110310-1.jpg billedet er fra i torsdags :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

HVORFOR har jeg ikke set denne tråd noget før??? :shock::vedikke:

 

Et styks dulle melder sig under fanerne :mrsgreen: Jeg er en af dem, der ikke går udenfor en dør uden at have lagt make-up og sat håret, og som bruger 5-15 minutter hver aften på at vælge hvilket tøj jeg skal have på dagen efter.

 

Min hverdagsmakeup består af Clinique produkter, kombineret med et styks Touche Eclat fra YSL... ÆLSKER DEN :lun: Herudover elsker jeg øjenskygger fra Chanel og Dior til fest og farver.

Jeg skal til at skifte alt ud med dr. hauschka og er meget ked af at høre at tingene ikke holder :megaked:

 

Tips til en holdbar neglelak: brug en buffer henoverneglen, så overfleden bliver en smule rud, tør efter med neglelakfjerner og lakér. Lak binder bedre på ru og ikke fedtede overflader :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

HVORFOR har jeg ikke set denne tråd noget før??? :shock::vedikke:

 

Et styks dulle melder sig under fanerne :mrsgreen: Jeg er en af dem, der ikke går udenfor en dør uden at have lagt make-up og sat håret, og som bruger 5-15 minutter hver aften på at vælge hvilket tøj jeg skal have på dagen efter.

 

Min hverdagsmakeup består af Clinique produkter, kombineret med et styks Touche Eclat fra YSL... ÆLSKER DEN :lun: Herudover elsker jeg øjenskygger fra Chanel og Dior til fest og farver.

Jeg skal til at skifte alt ud med dr. hauschka og er meget ked af at høre at tingene ikke holder :megaked:

 

Tips til en holdbar neglelak: brug en buffer henoverneglen, så overfleden bliver en smule rud, tør efter med neglelakfjerner og lakér. Lak binder bedre på ru og ikke fedtede overflader :-)

 

Det er også et af yndlings-produkterne her :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det klæder dig utroligt godt ^

 

Jeg er direkte omvendt. Jeg bekæmper mine krøller med alle midler, bruger føntørrer og GHD-fladjern efter hver vask. Har altid drømt om helt glat fint hår :lun:

Mange tak :-)

 

Det er sådan et typisk scenarie! Det er sjovt nok rigtig tit, man hører at dem med krøller vil have glat hår, og dem med glat hår vil have krøller :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak :-)

 

Det er sådan et typisk scenarie! Det er sjovt nok rigtig tit, man hører at dem med krøller vil have glat hår, og dem med glat hår vil have krøller :hmm:

 

Man vil nok have noget anderledes, så man tiltrækkes af det modsatte af det man ser i spejlet hver dag :hmm:

 

Det er nok også derfor så mange blondiner/leverpostejsfarvede, heroppe i norden farver håret mørkt/sort og tager sol, og i mellemøsten kan man ikke få det lyst nok, både hud og hår.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er (lidt) dullet normalt, men i øjeblikket arbejder jeg bare på et plejehjem og gider ikke bruge flere timer på makeuppen, når det kun er de gamle som skal se det.

 

 

Men ellers bruger jeg makeup fra Nilens Jord (concealer, pudder og mascara), som er det eneste jeg har prøvet, som ikke irritere min hud.

 

 

Til fest kommer glimmer øjnskygger i brug :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man vil nok have noget anderledes, så man tiltrækkes af det modsatte af det man ser i spejlet hver dag :hmm:

 

Det er nok også derfor så mange blondiner/leverpostejsfarvede, heroppe i norden farver håret mørkt/sort og tager sol, og i mellemøsten kan man ikke få det lyst nok, både hud og hår.

Ja det kan du have ret i :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som sagt: hold dig langt væk fra den type øjenskygge...medmindre du altså er okay med, at den er væk igen efter meget kort tid.

 

Jane Iredale kan dog til en vis grad anbefales - deres øjenskygge er faktisk lidt bedre end Dr. Hauschka, men den skal stadig blandes op med bivoks for at kunne holde. Deres brune nuancer holder dog faktisk godt af sig selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Som sagt: hold dig langt væk fra den type øjenskygge...medmindre du altså er okay med, at den er væk igen efter meget kort tid.

 

Jane Iredale kan dog til en vis grad anbefales - deres øjenskygge er faktisk lidt bedre end Dr. Hauschka, men den skal stadig blandes op med bivoks for at kunne holde. Deres brune nuancer holder dog faktisk godt af sig selv.

He he, sjovt du siger det. Jane Iredale har jeg nyligt afsluttet et projekt for :mrgreen:

 

Jeg var ikke klar over at deres produkter også er "økologiske". Fri for pthalater, parfume og andre tilsætningsstoffer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Deres pudder indeholder zink oxide. Jeg skrev og spurgte dem om det var noget, de havde planer om at stoppe med at bruge, men de gad ikke svare (skrev godt nok også til den danske hjemmeside...). Men zink oxide er ikke usundt for dig, men for vandmiljøet - så hvis man fjerner sin makeup med vat og ikke med vand, så sker der ikke noget ved det. Synes bare stadig ikke at det burde være i

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...