Hop til indhold

Så kom forbuddet...


Gæst Renésj
 Share

Recommended Posts

  • Svar 724
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst The dogfather

hvad kunne man ellers forvente af en inkompetent regering som er ved at forvandle Danmark til et forbudsland? Det er sgu til at brække sig over...

 

Man kan jo næsten kun glæde sig over at de i samme omgang ikke vil give flere midler til politiet, i og med de nye tiltag så nok bliver svære at håndhæve...

 

Men hvem betaler for tvangskastrering og hvad den slags ellers måtte indebære? Har ingen planer om at nogen af mine skal under kniven...og har heller ikke sat penge ind på min "hvis regeringen nu skulle få en kollektiv hjerneblødning"-konto til at få den slags ordnet....

 

Men ved da at der er nogen kolde mennesker der nok jubler nu...stort tillykke til dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
Hva' hvad mener du? Det skal da først præsenteres i morgen, hvor de skal stemme eller hvad de nu gør derinde???

 

Ja ok, det med at stemme om det, betragtede jeg blot som en formalitet, men kan da være jeg tager helt fejl

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er såvidt jeg kan se et lovforslag, som så først skal vedtages...

 

Hvilke 13 racer er der egentlig tale om? Sidst jeg læste var det 14, så der er en der er sluppet gennem nåleøjet...

 

  • - Dogo argentino
  • - Amerikansk staffordshire terrier
  • - Fila brasileiro
  • - Boerboel
  • - Kangal
  • - Centralasiatisk ovtcharka
  • - Kaukasisk ovtcharka
  • - Sydrussisk ovtcharka
  • - Tornjak
  • - Sarplaninac
  • - Staffordshire bull Terrier
  • - Amerikansk bulldog

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et forslag om forbud, det er endnu ikke vedtaget.

 

Det bliver det desværre nok, men jeg bevarer håbet lidt endnu :oops:

Okay, pyha! Jeg troede lige de havde snydt og gjort det før tiden. Nej, så er der håb endnu. Jeg blev helt ked af det, og jeg er ikke engang berørt som nogle af jer er :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Kan ikke forstå de ikke har lyttet til den gruppe de har nedsat...

 

Det kommer meget tæt på nu, og jeg tror desværre også blot det med afstemningen er en formalitet...tusind tanker farer gennem mit hoved nu...overvejer at flytte til udlandet og jeg ved ikke hvad, for jeg magter ikke det mundkurvspjat og hvad der ellers er af tossede idéer...

 

Det er ved at være flovt at være dansker...

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikke forstå de ikke har lyttet til den gruppe de har nedsat...

 

Det kommer meget tæt på nu, og jeg tror desværre også blot det med afstemningen er en formalitet...tusind tanker farer gennem mit hoved nu...overvejer at flytte til udlandet og jeg ved ikke hvad, for jeg magter ikke det mundkurvspjat og hvad der ellers er af tossede idéer...

 

Det er ved at være flovt at være dansker...

 

Hvis ikke det var fordi jeg er stavnsbundet til mit hus, så tror jeg rent faktisk også at jeg var flyttet...

 

har du husket at sende det brev Umulia skrev?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvis ikke det var fordi jeg er stavnsbundet til mit hus, så tror jeg rent faktisk også at jeg var flyttet...

 

har du husket at sende det brev Umulia skrev?

 

 

Nej jeg går lige ind og ser på det nu, så bliver det sendt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Simon Emil var lige out of office...men jeg håber det når at blive læst alligevel....

 

jeg troede egentlig at DK var et demokratisk land, indtil det viste sig at det udvalg der har til formål at varetage vores interesser ganske enkelt bliver overhørt...

 

de burde skamme sig, længere er den ikke, og jeg håber virkelig at nogen folk tænker sig om før de stemmer ja til sådan en lov...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har netop gjort det, for kom fra det igen i går aftes, men så bemærkede jeg din signatur tidligere og kom i tanke om det. Super godt at du har lagt den dér! Du må i gang med at skrive mange indlæg i dag :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Så nu skal min smukke lille tøs snart forvandlet til at ligne et frådende monster, her ser I hendes fremtid :megaked:

 

pitbull-muzzle-leather.jpg

 

I stedet for som i dag

 

3678477163_1e3f26aa90.jpg

 

Jeg kan slet ikke forestille mig min skønne tøs med sådan en grim maske på :megaked:

 

 

Ja og det alene pga. at en lille bitte procentdel af dem der ejer hunde som vores ikke har kunnet styre dem..det er ganske forrykt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har netop gjort det, for kom fra det igen i går aftes, men så bemærkede jeg din signatur tidligere og kom i tanke om det. Super godt at du har lagt den dér! Du må i gang med at skrive mange indlæg i dag :5up:

 

Jeg prøver, jeg prøver :blink:

 

Men de skal jo ikke stemme i dag eller i morgen, så vi har stadig lidt tid at løbe på.

 

Den 5. juni regner de med at det er vedtaget og den 1. juli skal det træde i kraft.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

er bare så ambivalent.

 

min først tanke ved dit billed, var at man kan da ikke træne med sådan en på. hvor tit er det ikke lige man har godbidder med ud at gå og træner gå pænt, plads, sit, dæk mm...

 

men synes også det er så ulykkeligt, de tilfælde hvor det er gået så grueligt galt. hvor børn og voksne er blevet bidt og flået af en ellers sød og rar hund. ja, en kamphund af forskellig race. men af hund som når de bider holder ved. og bliver ved og ved med at bide. og ja min lille nuttede puddel burde vel også kunne bide? men han giver vel slip med det samme? har dog heldigvis aldrig prøvet det, udover når han rammer ved siden af en lille ruske ting...

Link til indlæg
Del på andre sites

Virkelig? Jeg syntes jeg læste et sted, at det var i morgen, at forslaget skulle fremlægges, og så troede jeg at det blev besluttet i morgen. Men kan godt se nu, at politikerne selvfølgelig også skal have tid til at læse forslaget igennem haha.

 

Nå, men så må jeg også få mig en signatur ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er desværre mit indtryk at der er tale om en formalitet! Dybt useriøst, generelt, og særligt når de ikke har planer om at afsætte ressourcer til det :roll:

 

Jeg håber at det bliver en storm i et glas vand, for hvem har overhovedet tid til at stoppe op og tjekke om den hund man kommer gående med er en af de 13 omtalte og derfor burde have mundkurv?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøver, jeg prøver :blink:

 

Men de skal jo ikke stemme i dag eller i morgen, så vi har stadig lidt tid at løbe på.

 

Den 5. juni regner de med at det er vedtaget og den 1. juli skal det træde i kraft.

 

Hvorfor laver du ikke bare en "Se min signatur"-tråd og holder den rimeligt i live indtil fjolserne skal stemme ? Til den tid vil de så sandsynligvis have modtaget en del mails fra folk...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor laver du ikke bare en "Se min signatur"-tråd og holder den rimeligt i live indtil fjolserne skal stemme ? Til den tid vil de så sandsynligvis have modtaget en del mails fra folk...

 

Altså nu er min titel herinde "monster poster", så mon ikke jeg kan få den fremvist tit nok uden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige fået lidt fornyet håb, dette er et af de svar vi har fået på Umulies brev:

 

Her er det svar jeg modtog fra Sf´s Karina Lorenzen Dehnhardt;

Kære Tamara,

 

Jeg tror ikke SF kan støtte forslaget, idet hundeudvalget ikke mener, det er en god ide.

 

Med venlig hilsen

 

Karina Lorentzen Dehnhardt (MF)

 

:banan: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...