Hop til indhold

Nogle idéer?


Gæst Chaddin
 Share

Recommended Posts

Gæst Chaddin

Har fundet den her konkurrence som jeg mægtigt gerne vil være med i, selvom jeg ved at chancerne for at vinde er meget små :genert:

 

Roskilde Festival: Muse-konkurrence

 

Man skal tage et billede af et motiv man synes gengiver et af deres albums covers bedst.. Der må ikke "manipuleres" med billederne eller noget.. og ja i kan jo selv læse jer frem til det i linket hvis i ikke har forstået mit pludder pladder :oops:

 

Men som sagt, er der nogle af de kreative mennesker herinde der har nogle idéer til et billede? :engel:

 

Selv tænker jeg lidt over at finde et sted med en masse vindmøller der måske står lidt ligesom de der underlige pæle på coveret af 'Origin of Symmetry'.. men synes det er så ukreativt :stupid:

 

Lidt hjælp? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Nå, jeg fandt ud af hvad jeg ville lave, men er langt fra tilfreds med udfaldet..

 

Men jeg har besluttet mig for at det altså bare må være det :mrgreen: Men der står at billedet skal sendes i 12 X 12 cm.. Men hvordan laver jeg det i den størrelse? :vedikke: Er der evt. en der kan hjælpe mig med det eller noget?

 

P.S. Her er billedet jeg endte op med...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Jeg kan godt forsøge at hjælpe..

 

Hvilket foto program har du?

Hvis billedet er i høj opløsning, vil det være rigeligt bare at ændre image-size til 12 cm høj/bred hvor du husker at have slået Constrain Proportions til ?

 

Paint :genert:

 

Det lyder som om det giver mening, men jeg forstår det desværre ikke :oops: Undskyld, jeg er virkelig en klods til sådan noget :oops::oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...