Hop til indhold

Hundefoder køb i Tyskland


Gæst Pia J
 Share

Recommended Posts

Vil lige dele dette link med jer alle :lol:

 

[url=http://www.futterfreund.de/futterfreund-hundefutter-trocken-c-29-1.html?sessID=6ulb14ikph3vp8mtsl8udtuvtohfq9r3][/url]

http://www.futterfreund.de/

 

Jeg har jo som I måske ved bestilt foder der flere gange, har været wolfsblut, men kan se at på feks Acana og Regal er der også penge og spare og feks større poser med Regal, besparelsen er ret forskellig men ja ville lige dele med jer, der er også mange trørrede tygge ting, foder tilskud osv, så jeg synes siden er et kig værd, så lige idag et foder jeg aldrig har hørt om bestes futter lyder spændende :blink:

 

self kommer der fragt på men hvis man er flere eller kan tage flere poser så går det jo, og måske der også er tilbud på 2 poser er der feks på wolfsblut.

 

Nå men bare lidt info :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nå, nu endte det med at jeg bestilte 30 kg Wolfsblut! Håber kræet fungerer på det, for der går nok lige noget tid inden vi kan skifte hvis det ikke går :genert:

 

Men mon ikke det går, hun spiser jo alt og maven er ved at være ret hårdfør efterhånden.

 

Har bestilt 1x Green valley og 1x Blue mountain. Egentligt tiltaler Green valley mig mest, men tænker at jeg hellere må tage lidt af hvert, hvis nu gatoren af en eller anden årsag ikke fungerer godt på det ene eller det andet :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, nu endte det med at jeg bestilte 30 kg Wolfsblut! Håber kræet fungerer på det, for der går nok lige noget tid inden vi kan skifte hvis det ikke går :genert:

 

Men mon ikke det går, hun spiser jo alt og maven er ved at være ret hårdfør efterhånden.

 

Har bestilt 1x Green valley og 1x Blue mountain. Egentligt tiltaler Green valley mig mest, men tænker at jeg hellere må tage lidt af hvert, hvis nu gatoren af en eller anden årsag ikke fungerer godt på det ene eller det andet :vedikke:

Jamen vi :x: for at hun gider spise det, zacko synes det smager mums :mrgreen: og har aldrig mave problemer af det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen vi :x: for at hun gider spise det, zacko synes det smager mums :mrgreen: og har aldrig mave problemer af det.

Spise det, skal hun skam nok :lol: Hun bliver ikke kaldt gatoren for ingenting.

Jeg er bare spændt på om hun fungerer lige så godt på dette, som hun gør på Olivers Maxx Energy - meget gerne minus den overdrevne fældning der er ved Olivers :vedikke:

 

Så ja, kryds meget gerne fingre for at hun kan holde vægten, har pæn afføring og stopper det vanvittige fælderi :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Spise det, skal hun skam nok :lol: Hun bliver ikke kaldt gatoren for ingenting.

Jeg er bare spændt på om hun fungerer lige så godt på dette, som hun gør på Olivers Maxx Energy - meget gerne minus den overdrevne fældning der er ved Olivers :vedikke:

 

Så ja, kryds meget gerne fingre for at hun kan holde vægten, har pæn afføring og stopper det vanvittige fælderi :-)

 

 

:x::x::x::x: altså hvad afføring angår så er det som kommer ud af Zacko ret hårdt, men er spændt på at høre hvad I siger til det :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Pia, du skal lige ændre dit link. Man kommer direkte ind på din konto logget ind som Casper Halling - går ud fra at det må være din konto?

 

Tak for linket ellers. Er der nogle, der ved hvor man kan købe ZiwiPeak tørfoder billigt i udlandet? Jeg har endnu ikke fundet et sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Pia, du skal lige ændre dit link. Man kommer direkte ind på din konto logget ind som Casper Halling - går ud fra at det må være din konto?

 

Tak for linket ellers. Er der nogle, der ved hvor man kan købe ZiwiPeak tørfoder billigt i udlandet? Jeg har endnu ikke fundet et sted.

Tak men er ikke min konto kender ingen ved det navn:shock: underligt

 

Så er det ændret :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Tak men er ikke min konto kender ingen ved det navn:shock: underligt

 

Så er det ændret :blink:

Meget mystisk. Nå, men så shopper vi bare løs på hans regning da :mrgreen: Men når du nu er så fern til det tyske, har du så også andre gode steder på tysk, hvor man kan købe foder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Meget mystisk. Nå, men så shopper vi bare løs på hans regning da :mrgreen: Men når du nu er så fern til det tyske, har du så også andre gode steder på tysk, hvor man kan købe foder?

Damm ja det skulle vi have gjort :blink: den her måske

 

tierspeisekarte.de | Hundefutter

og så er der jo zooplus på tysk der har jeg købt Luposan sidste jeg købte det

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cv2002

Jeg køber også foder i Tyskland. Det er første gang jeg har bestilt hos Zooplus.de. Der gik 3 dage fra jeg havde bestilt til det lå ved min dør. Det er Markus Mühle, som koster det dobbelt herhjemme. Jeg havde også Oliver's, men pga. maveproblemer måtte jeg skifte. Nu er hendes mave fin og noget hårdere. Det er også et plus, da hun har haft problemer med analkirtlerne. Jeg fodrer også råt ved siden af. Hun er helt vild med Markus. Jeg bestillte 60 kg, og er spænd på hvor længe det holder. Hun skal have mere end der står i vejledningen.

 

Ja Zwipeak er dyr. Den har de ikke hos Zooplus. Så du må Google lidt rundt på de tyske sider, eller engelske. Der er foder m.m også billigere. DK er da et skørt land! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 9 months later...
Ja Zwipeak er dyr. Den har de ikke hos Zooplus. Så du må Google lidt rundt på de tyske sider, eller engelske. Der er foder m.m også billigere. DK er da et skørt land! :shock:

 

Ja jeg køber foder her: Dog Food for gundogs, sheepdogs, agility dogs, and show dogs.

 

mine fungerer rigtig godt på det, og har fin pels. Det er pænt billigt, så jeg bestiller gerne, en palle af gangen. Når jeg nu har 6 stk., ryger der pænt meget hver dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej de har faktisk også vådkost til hund :-D

 

Okay:-D Men ikke tørfoder.. Jeg bestilte en masse ting på zooplus forleden.. Og surfede oss lige forbi hundefoderet for sjov..

 

Har købt en masse dåser applaws til Oliver.. Det er noget af et sats, for han bryder sig normalt ikke om dåsemad.. Kun det i poser og i sovs, ikke i gele:lol:

 

Men han har da godkendt den pose tørfoder jeg købte, Porta 21 grainfree, mener jeg det var..

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay:-D Men ikke tørfoder.. Jeg bestilte en masse ting på zooplus forleden.. Og surfede oss lige forbi hundefoderet for sjov..

 

Har købt en masse dåser applaws til Oliver.. Det er noget af et sats, for han bryder sig normalt ikke om dåsemad.. Kun det i poser og i sovs, ikke i gele:lol:

 

Men han har da godkendt den pose tørfoder jeg købte, Porta 21 grainfree, mener jeg det var..

 

Yes - Skipper spiser ellers også kun kitekat, i sovs - ikke gele :fornaermet: Men han er helt vild med applaws, juhuu :-D

 

Doris, der er tørfoder her: Hunde Trockenfutter, Hundefutter Trockenfutter günstig kaufen| Petshop.de

Ved ikke om det er billigere end i DK?

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes - Skipper spiser ellers også kun kitekat, i sovs - ikke gele :fornaermet: Men han er helt vild med applaws, juhuu :-D

 

Doris, der er tørfoder her: Hunde Trockenfutter, Hundefutter Trockenfutter günstig kaufen| Petshop.de

Ved ikke om det er billigere end i DK?

 

Satser på at Oliver er lige så dygtig som Skipper:engel: Tester ham i morgen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...