Hop til indhold

For de unge (20-)


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Gæst Kooiker_Arki
Mit avatar!:lun::hjerte:

 

Undskyld jeg er lidt spadser til det her men kan ikke helt se om er Robert Pattinson eller en eller anden jeg sikkert aldrig har hørt om ...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 877
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Breton-Jet
Undskyld jeg er lidt spadser til det her men kan ikke helt se om er Robert Pattinson eller en eller anden jeg sikkert aldrig har hørt om ...

 

*Biiiiiiiib* :shock: :shock: :shock: :shock: Det er jo min Robert! :lun: :hjerte:

måske lidt din? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Jeg er også med nu! :banan:

 

 

 

 

 

 

Hvor tit får du da lige tøj penge? :blink:

 

Hver måned :mrgreen: Men jeg skal også betale alt selv. Altså bus-kort, tøj, hundeting, lørdagsslik osv :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der egentlig nogen af jer der skal med på dch ungdomslejr?

 

I kan læse om den her: Hundetræning - Landsforeningen Danmarks civile Hundeførerforening - DcH inde under "ungdom" :-D

 

Har overvejet det, men skal på DKK kreds3 Hundeferie i en uge :mrgreen:

 

Og får nok ikke lov til at komme på to hundeferier :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Ej hvor nedern! Jeg skal bare betale alle hundeting og noget tøj :genert:

 

Hehe, men på den anden side er det dejligt ikke at få købt tøj osv. af sine forældre :genert:De har en ret dårlig smag :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Hovsa, angående tøj, er der så nogle af jer der ved hvor man kan købe røde stramme bukser (de må også gerne være rød/sort, bare der er rød på)? :hmm: Synes ikke jeg kan finde nogle, og jeg vil helst ikke købe dem online da jeg gerne vil prøve dem før jeg køber dem :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hovsa, angående tøj, er der så nogle af jer der ved hvor man kan købe røde stramme bukser (de må også gerne være rød/sort, bare der er rød på)? :hmm: Synes ikke jeg kan finde nogle, og jeg vil helst ikke købe dem online da jeg gerne vil prøve dem før jeg køber dem :genert:

 

H&M måske?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hovsa, angående tøj, er der så nogle af jer der ved hvor man kan købe røde stramme bukser (de må også gerne være rød/sort, bare der er rød på)? :hmm: Synes ikke jeg kan finde nogle, og jeg vil helst ikke købe dem online da jeg gerne vil prøve dem før jeg køber dem :genert:

 

 

Hvad med Sparkz eller Deres? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...