Hop til indhold

Må din hund lege med hunde, som du ser som 'muskel/kamphunde?


Gæst snevinter
 Share

Må din hund lege med m/k hunde?  

135 stemmer

  1. 1. Må din hund lege med m/k hunde?

    • Jeg har selv en m/k hund, og min hund må lege med ALLE m/k hunde
      10
    • Jeg har selv en m/k hund, og min hund må lege med m/k hunde jeg vurderer som ok
      20
    • Jeg har selv en m/k hund, og min hund må ikke lege med m/k hunde
      3
    • Jeg har ikke m/k hund, og min hund må lege med ALLE m/k hunde
      4
    • Jeg har ikke m/k hund, og min hund må lege med m/k hunde jeg vurderer som ok
      51
    • Jeg har ikke m/k hund, og min hund må ikke lege med m/k hunde
      47


Recommended Posts

Men nu er VI vel lidt dobbelt moralske????, for Simba og aslan må jo gerne lege sammen, og de ville måske blive kategoriseret som muskelhunde :roll:

 

I min optik er der forskel på muskel- og kamphunde. Tyson måtte godt hilse på Aslan og Simba, hvis han ville, men han må ikke hilse på amstaffer og deslige.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 93
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:hmm: :megaked: Hvad er det sket med dne lille simba der møzzede min dobbelthage og humpede aslan hvis han ikke humpede ham? :megaked:

 

Han er blevet en doooor dreng...tror han selv :mrgreen: !!! Ej, der skal altså noget til, men jeg tror den er hjemme med ballade i luften, hvis vi nu tager begge vovser i snor, holder snoren ultra stramt, så de lige nøjagtig ikke kan nå hinanden og stiller os og snakker en 5-10 minutter, så de to gutter rigtig kan stå og glo på hinanden og tirre hinanden :mrgreen:

 

Slipper vi dem løs et eller andet sted, så glemmer de sandsynligvis alt andet end at lege og fare rundt !

 

Og mht vores græsplæne, så er der såmen ikke så meget at spolere. Gemalen har pløjet det meste op og er ved at smide nye græsfrø ud. Det har taget lidt hårdt på haven og plænen at få en Berner basse i huset :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

jeg har jo ikke muskelhunde og jeg må indrømme jeg ikke bryder mig sønderligt om dem men de må ikke hilse på m/k af samme køn dog gerne af modsat køn når jeg har vurderet om ejerne og hundene virker til at være ok eller ikke

 

ser jeg unge mennesker især men m/k hunde går jeg som regel altid den anden vej hvis jeg har hundene med da jeg ingen chancer tager især hvis de er løse så stoler jeg ikke på de racer da jeg gerne vil have en hel hund med hjem

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er blevet en doooor dreng...tror han selv :mrgreen: !!! Ej, der skal altså noget til, men jeg tror den er hjemme med ballade i luften, hvis vi nu tager begge vovser i snor, holder snoren ultra stramt, så de lige nøjagtig ikke kan nå hinanden og stiller os og snakker en 5-10 minutter, så de to gutter rigtig kan stå og glo på hinanden og tirre hinanden :mrgreen:

 

Slipper vi dem løs et eller andet sted, så glemmer de sandsynligvis alt andet end at lege og fare rundt !

 

Og mht vores græsplæne, så er der såmen ikke så meget at spolere. Gemalen har pløjet det meste op og er ved at smide nye græsfrø ud. Det har taget lidt hårdt på haven og plænen at få en Berner basse i huset :mrgreen:

 

Må jeg anbefale en mosplæne - det er særdeles holdbart :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jeg anbefale en mosplæne - det er særdeles holdbart :mrgreen:

 

Jeg vil gøre mig en anstrengelse for at huske at vade ud i resterne af forhaven og tage et billede i morgen af det der VAR mosplænen. Kræet graver mosset op. Græs lader han være, men slider det selvfølgelig ned, men mos !!! Jamen, det er flået af i totter og der er gravet og jeg ved ikke hvad :shock: ! Jeg kunne nærmest leje dyret ud som mosfjerner efter den fugtige vinter vi har haft i år !!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

DÉT bliver min mor glad for at høre :mrgreen:

 

Eller noget... Hun hader mos og vores græsplæne er allerede fyldt med det... Så hvis det bliver det eneste, der overlever kommende bernerbasse... :lol:

 

I det hele taget tror jeg din mor bliver ked af det, hvis hun holder af sin have...men det tror jeg ikke der er nogen grund til at nævne på forhånd :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gøre mig en anstrengelse for at huske at vade ud i resterne af forhaven og tage et billede i morgen af det der VAR mosplænen. Kræet graver mosset op. Græs lader han være, men slider det selvfølgelig ned, men mos !!! Jamen, det er flået af i totter og der er gravet og jeg ved ikke hvad :shock: ! Jeg kunne nærmest leje dyret ud som mosfjerner efter den fugtige vinter vi har haft i år !!! :mrgreen:

 

Haha, skøre Simba :lol:

 

Jeg tror godt min more vil betale for leje af ham :blink: Altså, medmindre vi bliver lige så heldige med vores :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

I det hele taget tror jeg din mor bliver ked af det, hvis hun holder af sin have...men det tror jeg ikke der er nogen grund til at nævne på forhånd :mrgreen:

 

Nej, vel? :engel: For hun er nemlig glad for den.

 

Det store problem er så, at det er jeg også :mrgreen: Men mine ting er i forhaven, som hundi ikke kommer til at komme så meget i, så det er jo meget godt :-P

 

Men jeg forsøgte også mit bedste at skjule al det pels jeg havde redt af Azuro, dengang jeg prøvede det først (kæft, der var meget :lol: ). Blev desværre busted sidste gang han var her, hvor jeg redte ham flere gange og alligevel havde vi et fint lag hundehår indenfor :pift: Men mor meddelte mig også kun tørt, at jeg skulle huske, at det stadig er mig, der skal støvsuge - crap damnit :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst fairlady

Jeg har stemt at jeg ikke har m/k hund, men mine hunde må lege med m/k hunde jeg vurderer som ok. Hvis jeg fx. kommer til en hundeskov hvor jeg kan se m/k hundene leger med andre hunde uden problemer må mine hunde gerne være med. Men ellers vurderer jeg med ALLE hunde og ikke kun m/k hunde. Min mening er at m/k hunde også kan være stille og rolige og en labrador fx kan godt være arrig, idag i hundeparken var der da en lab som overfaldt Caleb, de to talte ikke lige samme sprog. Vi kender en staff. bull terrier som vi mødes med jævnligt og leger med, den er vokset op med små hunde og elsker at lege, den er faktisk bange for små hanner den ikke kender fordi den som hvalp blev trynet af en lille hanhund, så den stikker af hylende hvis der kommer en lille han hen til den som den ikke kender.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er blevet en doooor dreng...tror han selv :mrgreen: !!! Ej, der skal altså noget til, men jeg tror den er hjemme med ballade i luften, hvis vi nu tager begge vovser i snor, holder snoren ultra stramt, så de lige nøjagtig ikke kan nå hinanden og stiller os og snakker en 5-10 minutter, så de to gutter rigtig kan stå og glo på hinanden og tirre hinanden :mrgreen:

 

Slipper vi dem løs et eller andet sted, så glemmer de sandsynligvis alt andet end at lege og fare rundt !

 

Og mht vores græsplæne, så er der såmen ikke så meget at spolere. Gemalen har pløjet det meste op og er ved at smide nye græsfrø ud. Det har taget lidt hårdt på haven og plænen at få en Berner basse i huset :mrgreen:

 

 

 

Nååååååååååå så er den lille Simba jo helt normal :mrgreen: af en unghund at være:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske til små hunde, vores mos har ikke kunnet holde til Aslans løben/gåen i den våde tid.

Men skal da ikke kunne isge om det er vægten og størrelsen der gør det!

:hmm: Tjaaa... Altså vores mos er flygtet ud fra det af haven som er indhegnet. Der er ikke så meget som en lille tåt mos inde hos lexus. Men lige på den anden side af indhegningen:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

I går fik Tyson så alligevel snakket med fire kamphunde. :rolleyes: Men det er jo svært at kontrollere i hundeskov, når de løber løs, og det gik heldigvis også fint. Selvom jeg godt nok ikke var helt tryg ved de første tre, der var ejet af nogle rigtige Briantyper i starten af 20'erne. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
I går fik Tyson så alligevel snakket med fire kamphunde. :rolleyes: Men det er jo svært at kontrollere i hundeskov, når de løber løs, og det gik heldigvis også fint. Selvom jeg godt nok ikke var helt tryg ved de første tre, der var ejet af nogle rigtige Briantyper i starten af 20'erne. :shock:

 

 

hehe...jeg stod seriøst bare bagerst i køen da der blev delt navne ud...:mrgreen:...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeps, og lige foran dig stod connie og johny :blink:

 

 

hehe...helt sikkert...:mrgreen:

Men mine hunde æder nu ik nogen...også selvom jeg ser "Brian" ud...

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe...helt sikkert...:mrgreen:

Men mine hunde æder nu ik nogen...også selvom jeg ser "Brian" ud...

 

 

Man kan aldrig sige aldrig!

 

Heller ikke selv om man heder og ser ud om brian :mrgreen:

 

 

Aslan æder tissemyrer, men jeg skal være ærlig og sige at jeg ser ikke tissemyren som noget specielt, selv om den sikkert har følelser også :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Man kan aldrig sige aldrig!

 

Heller ikke selv om man heder og ser ud om brian :mrgreen:

 

 

Aslan æder tissemyrer, men jeg skal være ærlig og sige at jeg ser ikke tissemyren som noget specielt, selv om den sikkert har følelser også :rolleyes:

 

hehe...ved ikke om Pablo har spist noget levende...men han var engang ved at hente en and til sin far...

 

jeg kastede en fender(sådan en flyder fra en båd) ud i vandet...lige oveni en and der havde gemt sig ved broen...Pablo lander lige bagved, og fenderen, som jo så pludselig er en and fiser afsted med Pablo i hælene...var ved at dø af grin samtidig med at jeg råbte og skreg for at vise Pablo at fenderen var bag ham...heldigvis var anden hurtigere...hehe..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...