Hop til indhold

Andre der har hunde der lyver?


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Da vi for mange aar siden blev involveret i Doberman Rescue var der en aeldre, erfaren kvinde der sagde: bare vaer opmaerksom paa, at de lyver!

 

Jeg taenkte... hmmmm...... Hvad????

 

Men det goer de faktisk. Sadie er et godt eksempel. Tit, hvis en af de andre hunde har et legetoej eller et tyggeben, som hun gerne vil have fat i, render hun over til vinduet og goer som om der er noget farligt derude, og straks skal de andre hunde jo se, hvad der foregaar, men saa snart de er oppe spaener hun tilbage og stjaeler deres ben/legetoej.

 

Eller, hvis min mand sidder et bestemt sted i sofaen og hun synes hun godt kunne taenke sig at ligge lige der, saa rejser hun sig, gaar hen til bagdoeren og piver som om hun skal ud og besoerge. Men saa snart han gaar over for at lukke hende ud farer hun tilbage og laegger sig selvglad paa hans plads.

 

Jeg selv er ikke faldet i endnu, men det kommer ganske givet....

 

Andre der har saadan nogle loegnagtige gavtyve?

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vi for mange aar siden blev involveret i Doberman Rescue var der en aeldre, erfaren kvinde der sagde: bare vaer opmaerksom paa, at de lyver!

 

Jeg taenkte... hmmmm...... Hvad????

 

Men det goer de faktisk. Sadie er et godt eksempel. Tit, hvis en af de andre hunde har et legetoej eller et tyggeben, som hun gerne vil have fat i, render hun over til vinduet og goer som om der er noget farligt derude, og straks skal de andre hunde jo se, hvad der foregaar, men saa snart de er oppe spaener hun tilbage og stjaeler deres ben/legetoej.

 

Eller, hvis min mand sidder et bestemt sted i sofaen og hun synes hun godt kunne taenke sig at ligge lige der, saa rejser hun sig, gaar hen til bagdoeren og piver som om hun skal ud og besoerge. Men saa snart han gaar over for at lukke hende ud farer hun tilbage og laegger sig selvglad paa hans plads.

 

Jeg selv er ikke faldet i endnu, men det kommer ganske givet....

 

Andre der har saadan nogle loegnagtige gavtyve?

 

:klap::klap::klap:

 

Cleo er ikke en løgner. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er tæver ikke lidt kvikkere til det der, end hanhundene er :hmm: :lol:

 

Misja forsøger sig med legetøjs tricket over for andre hunde herhjemme, har de noget hun gerne vil have kan man prøøøve at aflede ved at tage et andet stykke legetøj i munden og så se om de slipper det hun vil ha - Max plumpede i hver gang, men han var også en hanhund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

He He, jo det har vi også oplevet. Berta er helt vild med massage. Engang sad min søster med hendes hanhund på skødet og gav ham rygmassage. Magelige Berta, som ellers meget sjældent gider at lege med de andre, gik hen og lavede playbow til ham. Glad sprang Fenris ned på gulvet. Berta ignorede ham totalt og sprang op og satte sig til rette med ryggen til min søster og stak snuden i vejret og lukkede øjnene. Nu skulle hun også have rygmassage. Og tilbage sad Fenris alene på gulvet og peb op til mor :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...