Hop til indhold

Løwchen - voksen med hvalpeklip?


Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

Gæst Gucci

Jeg har fået mail fra Janni og nøj hvor det bare virker rigtigt med en hvalp derfra engang :-D

 

Jeg bliver sandsynligvis skrevet op til om en hvalp om 2 år (evt. 1 år, men nok ikke sandsynligt pga min uddannelse).

 

Og så håber jeg at jeg kan komme på besøg og se hendes hunde til sommer - skal lige høre om det kan lade sig gøre :-D

 

Janni mener, at en Löwchen skal klippes ca hver 3-4 mdr, hvis det skal være hvalpelook og man kan sandsynligvis selv gøre det 8-) Det lyder helt formidabelt :mrgreen:

 

Når jeg engang er færdiguddannet kan det være jeg skal vende "tilbage" til Jylland - boligpriserne er langt billigere - familien skal bare lige flytte med så :hmm::rolleyes:

 

Kan sleeeeet ikke vente :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg har fået mail fra Janni og nøj hvor det bare virker rigtigt med en hvalp derfra engang :-D

 

Jeg bliver sandsynligvis skrevet op til om en hvalp om 2 år (evt. 1 år, men nok ikke sandsynligt pga min uddannelse).

 

Og så håber jeg at jeg kan komme på besøg og se hendes hunde til sommer - skal lige høre om det kan lade sig gøre :-D

 

Janni mener, at en Löwchen skal klippes ca hver 3-4 mdr, hvis det skal være hvalpelook og man kan sandsynligvis selv gøre det 8-) Det lyder helt formidabelt :mrgreen:

 

Når jeg engang er færdiguddannet kan det være jeg skal vende "tilbage" til Jylland - boligpriserne er langt billigere - familien skal bare lige flytte med så :hmm::rolleyes:

 

Kan sleeeeet ikke vente :lol:

Dejligt Maria :lol:

 

Jeg har selv klippet min lhasa Max, det kan man sagtens, og oppe hos Janni trænes hvalpen i pelspleje og bad inden du får hvalpen hjem :)

 

Du skal være velkommen i jylland, her er også rigtigt meget frisk luft :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
Dejligt Maria :lol:

 

Jeg har selv klippet min lhasa Max, det kan man sagtens, og oppe hos Janni trænes hvalpen i pelspleje og bad inden du får hvalpen hjem :)

 

Du skal være velkommen i jylland, her er også rigtigt meget frisk luft :lol:

 

Lyder godt med klipning - men tror bare det er synd for hunden, de første gange jeg roder mig ud i det :blink:

 

Nu har jeg boet i Billund og udenfor Randers i min barndom og jeg tror nu ikke luften er friskere end her i dejlige Nordsjælland :mrgreen:

 

Men måske jeg har boet det forkerte sted :lol: ?

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Ja ville være fedt at se hundene "live" hos Janni. Men ved ikke om hun ville sige ja og tage mig seriøst, når jeg ikke skal have hund lige i dette minut - der kan jo gå flere år :hmm:?

 

 

:mrgreen: Jeg tager da alle seriøst.. Og især da hvalpekøbere som bruger tid på at finde den rigtige race. Jeg har andre der har har besøgt/stadig besøger os, selvom de først skulle have hvalp 2-3 år senere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øjj jeg kan så se det tager 8 timer at komme op til Janni med toget herhjemmefra :shock: Mig og den danske geografi :oops:

 

Nåh skal jo heller ikke have hund lige pt :roll:

Flyv.. det tager en halv time fra KBH til Aalborg, og så henter vi dig/jer i Aalborg.. Hvis det er sommer når I kommer kan I overnatte i campingvognen hvis I har lyst, ellers finder vi på noget andet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
:mrgreen: Jeg tager da alle seriøst.. Og især da hvalpekøbere som bruger tid på at finde den rigtige race. Jeg har andre der har har besøgt/stadig besøger os, selvom de først skulle have hvalp 2-3 år senere.

 

Kunne jeg næsten have sagt mig :oops: Når jeg nu har hørt så meget godt :-D

 

Flyv.. det tager en halv time fra KBH til Aalborg, og så henter vi dig/jer i Aalborg.. Hvis det er sommer når I kommer kan I overnatte i campingvognen hvis I har lyst, ellers finder vi på noget andet :)

 

Sikke et tilbud, tusind tak :shock::-D

 

Jeg kan faktisk se man kan flyve til Ålborg og tilbage igen 2 voksne for under 1000 kr - det er billigt :-D

 

Der er efterhånden mange muligheder 8-) Kunne også være hygsomt at tage lidt rundt i Nordjylland et par dage kombineret med besøg. Min familie kommer jo deroppefra, selvom jeg + min far aldrig har boet i Thisted selv :-D

 

Må hellere snart finde ud af, hvornår det er muligt at tage ferie, så du har tid til et besøg :-D

 

Ihhhh nu kan jeg sleeeet ikke vente - jeg elsker billeder af dine hunde :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci

Ja den Löwchen bog er SÅ amerikansk, at jeg ikke tror jeg gider færddiggøre den :( Der står en masse i den, der bare ikke hænger sammen med, hvordan man behandler dyr herhjemme eller i det mindste burde gøre :evil:

 

Jeg står af, når jeg læser: Væn din hvalp til bur, kast evt nogle godbidder derind og giv den mad der. Første nat skal den lukkes inde i buret. Den vil sikkert begynde at pive og hyle, men du må for gud skyld IKKE åbne lågen og tage den ud, så vil den forbinde hyl med at blive lukket ud. Den falder i søvn på et tidspunkt :evil:

 

Hvad fanden er det for en måde at behandle en lille nyankommen hvalp på - damn det må ødelægge sådan et lille individ fra første dag :cry:

 

Er efterhånden stødt på bur-metoden flere steder i forskellige bøger og så lukker jeg altså bøgerne og kaster dem ad h til :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...