Hop til indhold

Hjælp til After Effects


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Ih jeg ved godt det er en tung composition jeg arbejder med, men synes det tager ekstremt lang tid at lave RAM-preview - hvilket jeg hele tiden bliver nødt til, da jeg laver video efter et stykke musik.

 

Det er især en af filerne, en .avi på 80mb der trækker tænder. Forstår det ikke helt, for så stor er 80mb da heller ikke :vedikke:

 

Nogen som aner noget om et trick jeg kan gøre? Det kommer jo til at tage timer når jeg skal vente på preview hver gang jeg har lavet nyt / noget om?

Link til indlæg
Del på andre sites

I programmet har jeg sat den til max at give andre programmer 0,25gb ram og har 4gb ram i alt på min computer. Forstår det virkelig ikke, det er super irriterende. Især det at jeg ikke forstår det.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Cashina
Ih jeg ved godt det er en tung composition jeg arbejder med, men synes det tager ekstremt lang tid at lave RAM-preview - hvilket jeg hele tiden bliver nødt til, da jeg laver video efter et stykke musik.

 

Det er især en af filerne, en .avi på 80mb der trækker tænder. Forstår det ikke helt, for så stor er 80mb da heller ikke :vedikke:

 

Nogen som aner noget om et trick jeg kan gøre? Det kommer jo til at tage timer når jeg skal vente på preview hver gang jeg har lavet nyt / noget om?

 

Jeg tror du kan gå op i Edit > og så noget med Pure memory eller noget i den stil, det sletter alt hvad afterfx har i hukommelsen. Så det frigøre en masse resourcer, derefter kan du lave dine previews hurtiger

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
ellers eventuelt få dig noget mere ram:banan:

 

Fik ram opgraderet da jeg købte den, så det har aldrig været et problem før. Pure memory, skal da se hvad det gør til en anden gang - men nu fandt jeg jo problemet, jeg havde en fil der kørte i langsommere frames end de andre. Så det virkede fint efter jeg fik den lavet om :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...