Hop til indhold

Flipsedyret.... en føljeton om en minigalning!


potil
 Share

Recommended Posts

Den her tråd vil blive dedikeret til Flipsedyrets tåbeligheder og til tider charmerende påfund :mrgreen::hjerte:

 

 

for noget tid siden fik vi jo en masse lækre tørrede ditten og datten, jeg har det måske med at overgøre det lidt, især når han viser sit sande jeg som en meget nøjsom asketisk lille sjæl :klap::lun:

Alt det lækre tørrede kød, grisetarme og fisk, måtte ganske enkelt vige pladsen for;

 

gulerødder!!! :mums:

 

 

Og lige et par billeder af dværgmastiffens værste....

 

prinsesse Leah?

http://www.hunde-forum.dk/attachments/vis-os-din-perle/3152d1224370821-det-sjoveste-billed-af-idn-hund-bollegrimasse-igen.jpg

 

det kølige overblik?

http://www.hunde-forum.dk/attachments/vis-os-din-perle/10043d1243014848-kiksede-billeder-jeg-ved-i-har-dem-picture-002.jpg

 

en ganske sjælden race der hverken har rygrad eller hoved :mrgreen:

http://www.hunde-forum.dk/attachments/vis-os-din-perle/10839d1244827557-billeder-af-de-sma-perler-nar-de-sover-dsc00269.jpg

 

 

- men nu kræver han en aftentur, så vil vende tilbage senere med flere "gakketheder" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Han er jo altid leveringsdygtig i alle mulige tåbeligheder, så tråden bliver helt sikkert en knaldroman :mrgreen:

 

der kommer nok ikke så meget fra hende den gumpetunge i dag, jeg er lidt træt og øm i gabet efter tandlægebesøget...

 

men vi har været ude og moonwalke med den søde hentehårsprinsesse og hendes menneskemor og menneskelillebror i dag - så Flipsedyret er nok ca. ligeså blæst i bolden som jeg er nu...

Han har dog energi nok til at sidde og brokke sig over fartbøllerne nede på vejen lige nu :stupid::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu holder vi weekend på landet og det er en fest skal jeg lige hilse at sige fra Flipsedyret :banan::banan::banan:

 

Han tager jo altid sin egne ture "Canada rundt" og hvis vi formaster os til at kalde på ham når han er på vej, bliver han Rasmus Modsat og løber endnu hurtigere væk :stupid: (overvejer ret kraftigt at købe den der katte-ringklokke til ham :klap:)

 

tidligere i dag havde mig og min mor en længere snak om at jeg altid har været ekstremt stædig hele mit liv - også var jeg tænkte på det der med tilfældigheder og mit valg af hund :hmm::lun::mrgreen:

 

har lige siddet med ham på skødet... det kan godt bruges når der hverken er seng eller skammel og putte i :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:tillykke: store flips! Håber i får en skjøn dau :mrgreen:

 

 

Tak :hjerte:

 

Flipsedyret skal ligge i sofaen og fise den af til Giro 413, mens jeg er ude ved min kattedame... og jeg er helt sikker på at han er ret tilfreds med det, efter en lang weekend på landet :mrgreen:

Når jeg kommer hjem igen skal vi hygge og gå en lang tur :hjerte::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Vi har osse Rocco Snacks fra zooplus, :mums: siger Motor.

 

 

Ja de er ekstremt lækre... både Flipsen og Tinka er totalt fjantet med dem :vuf::mrgreen:

 

 

 

 

Flipsedyret har kronede dage i øjeblikket :hjerte:

- sommervejr - det er så skønt for et lille varmesøgende missil :hjerte::hjerte:

- vi er på weekend på landet og han kan gå ud og ind som det passer ham :banan::mrgreen:

- hende den gumpetunge har ikke nogen computer endnu = mere kvalitetstid til ham :slem::klap:

- han får torskerogn og gulerod sammen med selected fish i øjeblikket :mums::mums:

 

 

Livet er skønt!!! :hjerte::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Flipsedyret har kronede dage i øjeblikket :hjerte:

- sommervejr - det er så skønt for et lille varmesøgende missil :hjerte::hjerte:

- vi er på weekend på landet og han kan gå ud og ind som det passer ham :banan::mrgreen:

- hende den gumpetunge har ikke nogen computer endnu = mere kvalitetstid til ham :slem::klap:

- han får torskerogn og gulerod sammen med selected fish i øjeblikket :mums::mums:

 

 

 

 

Dejligt når man ikke skal bevæge sig!

I glemte a tage os med :(

Kvalitetstid er altid dejligt

Øhm adder, men nu er jeg heller ikke hund! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt når man ikke skal bevæge sig!

I glemte a tage os med :(

Kvalitetstid er altid dejligt

Øhm adder, men nu er jeg heller ikke hund! :mrgreen:

 

 

I må komme herop engang hvor jeg skal være hundesitter og byggeriet er færdigt :genert:

- så skal alle tre hunde holde fest!! :banan::klap:

 

ja, han er vild med nogle ret skumle madkombinationer :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Flipsedyret er lige kommet hjem og var totalt smurt ind i hestepærer!!!!!! :drille::drille::drille:

- og vi havde lige siddet og snakket om hvor dejligt det var at han ikke tog hovedspring i hestepærere mere?! :stupid:

Nå, men han havde jo også lige glemt at når man er sådan en gigantisk grisebasse, så skal man i BAD :skraek::skraek::skraek::skraek:

 

høhø.... var altså en lille bitte smule skadefro da jeg tog ham med på badeværelset :slem::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Flipsedyret er lige kommet hjem og var totalt smurt ind i hestepærer!!!!!! :drille::drille::drille:

 

- og vi havde lige siddet og snakket om hvor dejligt det var at han ikke tog hovedspring i hestepærere mere?! :stupid:

Nå, men han havde jo også lige glemt at når man er sådan en gigantisk grisebasse, så skal man i BAD :skraek::skraek::skraek::skraek:

 

høhø.... var altså en lille bitte smule skadefro da jeg tog ham med på badeværelset :slem::genert:

 

 

........... og i anledning af heldigdagen, tog Flipsedyret lige endnu et hovedspring ned i en hestepære i dag :stupid::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...