Hop til indhold

Cesar Millan endnu engang


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg aldrig sat mine ben på en hundeudstilling, men jeg har da hørt, at det er helt normalt at have halsbåndet deroppe ved udstillingerne (ikke at det gør det mere i orden). Det var da også et af argumenterne fra "modstanderne" ved de tidligere CM debatter på Jubii. De påpegede, at det var dobbeltmoralsk, at DKK gik ud og kritiserede CM, når de selv tillod den brug af halsbåndet ved deres udstillinger. Og det kan man jo kun give dem ret i.

 

Både ja og nej. Det er vist ikke DKK`s hensigt at folk misbruger den måde at vise hundene frem og det er jo svært hvis de skal til at lege politimænd. Der bliver vel udstillet 3-4000 hunde på sådan en weekend.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 137
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Zarina

Jer, der er på Jubii, har I set det seneste indlæg fra en ny debattør, der hedder Mette-Mille? Det er fantastisk, som hun kan sætte tingene på plads :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jer, der er på Jubii, har I set det seneste indlæg fra en ny debattør, der hedder Mette-Mille? Det er fantastisk, som hun kan sætte tingene på plads :5up:

Hun er også under god indflydelse og uddannelse fra en dygtig adfærdsbehandler vi kender :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Et er at det sker i udstillingsringene men udenfor er det da bare fordi folk er for dovne til at skifte til halsbånd/ sele. Det er ikke nemt at holde en hund i så tynd en line (den skærer i fingrene) og derfor fortsætter folk bare med at have linen siddende, hvor hunden ikke kan trække, udenfor ringen.

 

Synes DKK skulle stille et krav om at hundene kun måtte føres i udstillingliner inde i ringene. Det ville måske hjælpe lidt på problemet. Men man skal jo først erkende at det reelt er et problem.:rolleyes:

Jeg er enig :)

Tilbage dengang hvor Millan begyndte at køre i DK var det meget oppe i diskutionen at DKK tillod det, så de har da haft et par år til det ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Et er at det sker i udstillingsringene men udenfor er det da bare fordi folk er for dovne til at skifte til halsbånd/ sele. Det er ikke nemt at holde en hund i så tynd en line (den skærer i fingrene) og derfor fortsætter folk bare med at have linen siddende, hvor hunden ikke kan trække, udenfor ringen.

 

Synes DKK skulle stille et krav om at hundene kun måtte føres i udstillingliner inde i ringene. Det ville måske hjælpe lidt på problemet. Men man skal jo først erkende at det reelt er et problem.:rolleyes:

 

Det synes jeg også er en god ide... Oscar har kun sin på i ringen... Ellers har han selen på :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Hun er også under god indflydelse og uddannelse fra en dygtig adfærdsbehandler vi kender :lol:

 

Nå, det overrasker mig ikke :-D

Hun er virkelig velformuleret og saglig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nå, det overrasker mig ikke :-D

Hun er virkelig velformuleret og saglig.

 

Ja, jeg har også lige givet hende grønt :)

 

Hun er meget velformuleret og kan en masse gode begreber osv..

 

Det er lidt fedt at hun skriver at hvis man vil diskutere med ''de tunge drenge'' må man vide lidt om det :lol:

 

''Men vil man bruge de tunge drenges skyts, må man gide sætte sig ind i deres begrebsverden''.

 

Citat Mette mille :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hun er også under god indflydelse og uddannelse fra en dygtig adfærdsbehandler vi kender :lol:

 

Meget sødt sagt, men Mettes hjerne og evne til at udtrykke sig er helt hendes egen.

 

Det er en stor fornøjelse at læse hendes opgaver...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Ja, jeg har også lige givet hende grønt :)

 

Hun er meget velformuleret og kan en masse gode begreber osv..

 

Det er lidt fedt at hun skriver at hvis man vil diskutere med ''de tunge drenge'' må man vide lidt om det :lol:

 

''Men vil man bruge de tunge drenges skyts, må man gide sætte sig ind i deres begrebsverden''.

 

Citat Mette mille :lol:

 

Den frydede også mig :twisted:, og hun har også fået spandevis af grønt herfra :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg har også været inde og læse hendes indlæg. Hun er virkelig velformuleret... har også givet hende grønt :)

 

Dejligt med alt det grønne :-D

 

Jeg har set at ThomasTbo også er ankommet til vores ROEmark her, dejligt , velkommen Thomas, du har som sædvanligt bidraget med gode indlæg om Millan :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...