Hop til indhold

Uddeling af Ry/karma?


a9
 Share

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er total forvirret over point systemet for karma og det der med power.

 

Hvorfor skal det være så besværlig?.:confused:

 

Jeg giver tak, når nogen har givet mig et praktisk tip jeg kan bruge.

 

Karma, når nogen har skrevet noget, et godt, klogt og tankevækkende indlæg. Et indlæg hvor jeg føler at det her er bare noget der rører ved mig. Det kan være både sjovt, seriøs, alvorlig og sjovt.

 

Jeg har svær ved at fatte hvorfor vi ikke kan bruge det gamle system.

 

Præcis sådan gør jeg også. Men egentlig synes jeg at jeg er begyndt at glemme at give karmaer, fordi der er så mange jeg gerne vil takke i stedet, fordi de hjælper med det praktiske, som jeg endnu ikke har fået ind på lystavlen :stupid:

 

Jeg bruger tak og karma på samme måde som jer :mrgreen:

 

Men jeg kunne nok godt blive bedre til at dele ud af begge dele, er vist ret nærrig :oops: ellers er jeg bare svær at imponere :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er forskelen på karma og karma power?.

 

Har vi fået karma med fra det gamle forum?.

 

Kan jeg som med det gamle forum give karma til hvem jeg syntes fortjener det?.

 

Eller har jeg opfattet det rigtig når jeg skal give så og så mange karma til andre inden jeg igen kan give det til den jeg syntes skal have den?.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er forskelen på karma og karma power?.

 

Har vi fået karma med fra det gamle forum?.

 

Kan jeg som med det gamle forum give karma til hvem jeg syntes fortjener det?.

 

Eller har jeg opfattet det rigtig når jeg skal give så og så mange karma til andre inden jeg igen kan give det til den jeg syntes skal have den?.

 

Karma er det man får - karma power er det man giver.

 

Man skal give karma til 3? andre, inden man kan give karma til samme person igen

 

Det er altså vildt forvirrende :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har igen et spørgsmål. :oops: (muligvis er jeg bare træt igen og hjernen er brændt sammen) men hvordan kan jeg selv se for hvilket indlæg jeg har fået et tak? Altså jeg ved godt det står under selve indlægget, men der må være en anden vej også som jeg ikke har fundet endnu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har igen et spørgsmål. :oops: (muligvis er jeg bare træt igen og hjernen er brændt sammen) men hvordan kan jeg selv se for hvilket indlæg jeg har fået et tak? Altså jeg ved godt det står under selve indlægget, men der må være en anden vej også som jeg ikke har fundet endnu?

 

Du går ind i din offentlige profil og trykker på statistik. Så står der et sted hvor mange tak du har fået og så er der en knap, der hedder: Find alle indlæg hvor Trei har modtaget tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvad er forskelen på karma og karma power?.

 

Har vi fået karma med fra det gamle forum?.

 

Kan jeg som med det gamle forum give karma til hvem jeg syntes fortjener det?.

 

Eller har jeg opfattet det rigtig når jeg skal give så og så mange karma til andre inden jeg igen kan give det til den jeg syntes skal have den?.

Du giver på samme måde :)

 

Du har fået dine gamle karmaer med:)

 

Du skal som skrevet give til 3 andre :)

 

Man giver som man har karmapower til, dvs jeg giver det antal point når jeg giver karma som jeg har power til, dvs 46 :shock:

 

Du giver 18 point, det er det du har i power, andre giver 3, eller 2 eller 10, eller 11 eller.......

 

Det afgøres af hvor mange karmaer man har og hvor mange indlæg man har skrevet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du giver på samme måde :)

 

Du har fået dine gamle karmaer med:)

 

Du skal som skrevet give til 3 andre :)

 

Man giver som man har karmapower til, dvs jeg giver det antal point når jeg giver karma som jeg har power til, dvs 46 :shock:

 

Du giver 18 point, det er det du har i power, andre giver 3, eller 2 eller 10, eller 11 eller.......

 

Det afgøres af hvor mange karmaer man har og hvor mange indlæg man har skrevet :)

 

Den du har fået af mig, er den stadig blå?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Den du har fået af mig, er den stadig blå?

Ja, alle dem jeg fik i starten er neutrale fordi der endnu ikke var uddelt de gamle karmaer :)

 

Det med karmapower er nyt, jeg spærrede øjnene op da jeg så hvad der sket første gang jeg gav efter det nye system :lol:

 

Jeg gav en ny et velkommen karma, som jeg jo ofte har gjort, det udløste lige 46 stks :lol:

 

Så hvis nogen er irriterede over mine mange indlæg, så kan de glæde sig over de mange point jeg så giver når jeg giver karma :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, alle dem jeg fik i starten er neutrale fordi der endnu ikke var uddelt de gamle karmaer :)

 

Det med karmapower er nyt, jeg spærrede øjnene op da jeg så hvad der sket første gang jeg gav efter det nye system :lol:

 

Jeg gav en ny et velkommen karma, som jeg jo ofte har gjort, det udløste lige 46 stks :lol:

 

Så hvis nogen er irriterede over mine mange indlæg, så kan de glæde sig over de mange point jeg så giver når jeg giver karma :-D

 

Jeg skulle også lige søge lidt for at finde ud af hvad det var for noget :D Lidt noget andet end på jubii, hvor man kun giver 1 point ad gangen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du giver på samme måde :)

 

Du har fået dine gamle karmaer med:)

 

Du skal som skrevet give til 3 andre :)

 

Man giver som man har karmapower til, dvs jeg giver det antal point når jeg giver karma som jeg har power til, dvs 46 :shock:

 

Du giver 18 point, det er det du har i power, andre giver 3, eller 2 eller 10, eller 11 eller.......

 

Det afgøres af hvor mange karmaer man har og hvor mange indlæg man har skrevet :)

 

Det blir mere og mere avanceret :lol:

 

Hvad så med de dersens point, f.eks. 46 fra dig, hvad gør de så helt konkret?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det blir mere og mere avanceret :lol:

 

Hvad så med de dersens point, f.eks. 46 fra dig, hvad gør de så helt konkret?

 

Som jeg forstår det, er det som på Jubii, at man får en ny grøn kasse hver gang man har fået 100 karmapoint. Andet er det vist ikke.

 

Redigeret: og så øger de vist også din karmapower, dvs. det antal point du giver andre når du selv giver karma

Link til indlæg
Del på andre sites

Som jeg forstår det, er det som på Jubii, at man får en ny grøn kasse hver gang man har fået 100 karmapoint. Andet er det vist ikke.

 

Redigeret: og så øger de vist også din karmapower, dvs. det antal point du giver andre når du selv giver karma

 

Ja det er rigtigt, jo flere karma man har, jo mere stiger ens karmapower, og dermed også det antal karma man selv giver videre.

 

Jeg er endnu ikke helt sikker på om det passer med det antal karmapower man har, også er det antal man giver videre, mener ikke det helt er det samme, så det hører jeg gerne feedback på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja det er rigtigt, jo flere karma man har, jo mere stiger ens karmapower, og dermed også det antal karma man selv giver videre.

 

Jeg er endnu ikke helt sikker på om det passer med det antal karmapower man har, også er det antal man giver videre, mener ikke det helt er det samme, så det hører jeg gerne feedback på.

 

Det ser ud til at passe, jeg giver 46 :)

Og jeg fået hvor det osse passede med karmapoweren :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Må jeg stille et forsigtig dumt spørgsmål som tydeligt viser at jeg ikke helt hat sat mig ind i tingene. Hvordan giver jeg karma her i det nye forum?

Tror jeg har gjort det men ved ikke hvordan :oops:

 

Oppe i hjertet her ovenover til højre :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...