Hop til indhold

Uddeling af Ry/karma?


a9
 Share

Recommended Posts

Det var da underligt... På min står der: Tråd, Dato, Skrevet af, Kommentar....

 

Prøv at skriv til admin... Det lyder ikke helt som det skal være :)

 

Nej, det gør det da godt nok ikke :lol: Så følger op på dit råd og skriver til Admin :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, nu blev jeg da igen klogere.

Har hverken givet Tak eller Karma til nogen af de MEGET GODE svar, jeg har fået.

Jeg har haft så travlt med at læse alle de interessante indlæg, at jeg ikke har givet mig tid til at blive sat ordentlig ind i, hvordan forumet virker.

Så nu er der vist flere, der har noget til gode.

Jeg kan heller ikke finde ud af, hvordan man opretter sit eget fotoalbum - men jeg må jo nok læse noget mere så.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, nu blev jeg da igen klogere.

Har hverken givet Tak eller Karma til nogen af de MEGET GODE svar, jeg har fået.

Jeg har haft så travlt med at læse alle de interessante indlæg, at jeg ikke har givet mig tid til at blive sat ordentlig ind i, hvordan forumet virker.

Så nu er der vist flere, der har noget til gode.

Jeg kan heller ikke finde ud af, hvordan man opretter sit eget fotoalbum - men jeg må jo nok læse noget mere så.

 

Det er ikke svært- man skal bare lige finde ud af hvor :-) Du starter med at trykke øverst til højre på dit brugernavn (der hvor der står "Velkommen, Frandsen") for at komme ind på din profil. Der "scroller" du lidt ned, mens du holder øje med kasserne til højre. Der kommer på et tidspunkt en, der hedder noget med album eller lign. (kan ikke helt huske hvordan den så ud, da der ikke var billeder i den). Den kan du klikke dig ind på. Der er så et sted, hvor der står noget lignende opret nyt album. Der trykker du, og følger anvisningerne efterhånden som de kommer. -Navngiver albummet, evt. laver en beskrivelse af, hvad det indeholder, uploader billeder fra computeren (lidt ligesom når man uploader til et indlæg- der er nogle tomme felter med en "upload" knap ved siden af- der trykker du, finder billeder på dets placering på din computer, og vælger det.) Hmm... kan ikke lige se, om det er overskueligt for dig, men hvis du får problemer, så bare skriv igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...